Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat weet ik niet

maar ga je nou vanavond je schoen zetten? :/
 
Waarschuw beheerder
neej

ga jij je schoen wel zetten dan??
Waarschuw beheerder
Ik krijg toch nooit wat :( Anders had ik het zeker wel gedaan haha :D

Was Sinterklaas gister ook bij jullie in't dorp/stad?
Waarschuw beheerder
donateur
de echte is hier vlakbij aangekomen, in middelburg :jaja:


Uitspraak van Kimmuz op zondag 19 november 2006 om 18:05:
Ik krijg toch nooit wat


ben je niet braaf geweest zeker?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Mara op zondag 19 november 2006 om 18:09:
de echte is hier vlakbij aangekomen, in middelburg


Wat issie toch altijd snel hé?! 's Middags was hij alweer in Emmen :P


Uitspraak van The Mara op zondag 19 november 2006 om 18:09:
ben je niet braaf geweest zeker?


Ik ben een voorbeeldig kind ;)

Ben je moe?
Waarschuw beheerder
donateur
nee ben net een uur wakker..

wat heb jij dit weekend uitgespookt?
 
Waarschuw beheerder
gedanst en aan mn sinterklaasproject gewerkt


waar ben jij gisteren geweest?
 
Waarschuw beheerder
in de stad en bij mijn zus

hoe laat moet je morgen op
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
7.00

best vroeg als je normaal tot 11 uur mag uitslapen he?
Waarschuw beheerder
donateur
ja toch?:P

en tot 5 uur dan?O:)
 
Waarschuw beheerder
dat kan ik niet :P



ga je zo ook lekker warm douchen?
Waarschuw beheerder
ja lekker onder de warme douche

ga je volgend weekend ook nog uit
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BeautyLicious op zondag 19 november 2006 om 19:31:
ga je volgend weekend ook nog uit


jah qlimax b)

jij ook ?
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: ik ook!

zie jij ook zo op tegen de maandag?
 
Waarschuw beheerder
Jah wattuh :S weer vr0eg m'n bedje uit :( neeee niet echt mijn fav0riete dag.. :S



en al plannen met 0ud en nieuw :P?
Waarschuw beheerder
Jah best wel..

Ben jij ook verkouden?
 
Artiest Sonic
Waarschuw beheerder
donateur
yup, maar ik heb gehoord dat het daarna dinsdag word, dus t'valt mee ;)

vertel ,wat zijn de verplichtingen van deze week?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kimmuz op zondag 19 november 2006 om 20:18:
Ben jij ook verkouden?


jah elke zondag.

hoe zou het toch komen ?
Waarschuw beheerder
weerstand is weg vanwege teveel alcohol ;)

Of zou het ergens anders van komen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
jaa ben jarig :cheer: dus familie was er .. was wel gezellig :)

lekker lui vandaag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 20:53:
jaa ben jarig


GEFELICITEEEEERD!!
Leuke verjaardag gehad?

OT: Ja, super lui..

Ga je vroeg op bed vanavond?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op zondag 19 november 2006 om 21:07:
Ga je vroeg op bed vanavond?


Jaa ik well jij ook?? ;)
 
Waarschuw beheerder
ik ga nu me bed opzoeken,

morgen weer vroeg uit bed???
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 22:03:
morgen weer vroeg uit bed???laatste aanpassing 19 november 2006 22:03


jaja jammer genoeg wel jaa..
Leuk weekend gehad?:D
 
Waarschuw beheerder
neuh, gewerkt en geslapen, ben snotverkouden :S

zin om morgen weer te werken??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op zondag 19 november 2006 om 21:07:
GEFELICITEEEEERD!!
Leuke verjaardag gehad?


jaa was heel leuk :)

OT: jaa hoor, wees maar niet bang ;)

lust je ook een drankje?
 
Waarschuw beheerder
jaa ook goed

lijntje erbij?
Waarschuw beheerder
Euuh.. nee dankje!

Koekje d'r bij?
Waarschuw beheerder
donateur
altijd lekker


Goed weekend gehad?
Waarschuw beheerder
zeker zeker!

Hoe laat ga jij op bed?
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, over 1,5 uur ofzo

Moet je er morgen vroeg uit?
 
Waarschuw beheerder
nee ben morgen vrij

heb je vandaag een leuke dag gehad?
Waarschuw beheerder
Mwoah.. wel saai..

Welke muziek luister je nu?
Waarschuw beheerder
nee wel dorst, maar dat heb ik de hele dag al

Hoe laat was je vandaag wakker?
Waarschuw beheerder
donateur
half 12

heb je ook geen zin om te gaan slapen?
Waarschuw beheerder
Nee.. maar tis al 10 voor 1.. Moet eigenlijk wel

Wat ben jij nu nog aant doen dan?
Waarschuw beheerder
doelloos op partyflock aan het rondhangen...

al plannen voor morgen of eigenlijk voor vandaag..
Waarschuw beheerder
IK mag weer werken vandaag:(



Werk je ook ?
 
Waarschuw beheerder
Nee zit nog op school, en daar mag ik vandaag weer "gezellig heen".. Gatverdamme :S


Ben je een feestbeest?
Waarschuw beheerder
Op zn tijd :D



Heb je de beest uitgehangen het weekend
 
Waarschuw beheerder
nee heb dit weekend ff rustig aan gedaan.


wat voor werk doe je
 
Waarschuw beheerder
telefoniste receptioniste


ben je al aan het werk?
Waarschuw beheerder
Ja, vanaf 8.30 uur al :gaap:


Heb je lekker geslapen?
 
Waarschuw beheerder
nee en nog veel te kort ook



haat jij ook zo dit koude weer?
Waarschuw beheerder
jah geef mij maar de zomer..

wat ben je aant doen ?
 
Waarschuw beheerder
werken en 'leren'


what about you?