Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
nog niet zoveel boeiends alleen werken


moet jij niet werken dan?
Waarschuw beheerder
Jawel helaas wel

Wat ga je vanavond eten?
 
Waarschuw beheerder
ligt eraan of me moeder op tijd thuiskomt



heb jij al enig idee dan?
Waarschuw beheerder
Nog geen idee.. laat me verassen :p




Heerlijk toch als je niet zelf hoeft te koken? :D
 
Waarschuw beheerder
Jawel :P


Wat ga je eten?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 14:21:
ligt eraan of me moeder op tijd thuiskomt


heb je trek in een gebakje?
 
Waarschuw beheerder
Jawel :D

Kom je het brengen ? :P
 
Waarschuw beheerder
kan hier niet weg :(


moet ik er een bewaren?
Waarschuw beheerder
nee sorry ik heb geen trek...maar toch bedankt :)

wil je wat te drinken?

ik heb bier, frisdrank, ijsthee, noem maar op
you name it, i got it :cheer:
 
Waarschuw beheerder
water O:)





doet hotmail vreemd met zn server too busy?
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja bij mij ook al ja.

bij jou ook?
 
Waarschuw beheerder
ja :(



dan ligt het dus toch niet aan mij?
Waarschuw beheerder
Blijkbaar niet! :no:




Ook zo'n loopneus? :/
 
Waarschuw beheerder
ja een heel klein beetje


merk jij iets dat het warmer is dan normaal?
 
Waarschuw beheerder
nu je het zegt, ik had het gewoon ff warm vandaag!

hou jij van de winter?
Waarschuw beheerder
Nee geef mij maar zomer.

Was bij jou het weer vandaag ook helemaal niet zo goed?
Waarschuw beheerder
nee geef mij de zomer maar..

ook zo blij dat het bijna weer weekend is?
Waarschuw beheerder
heeft zelfs geregend...


blij dat het bijna weekend is?
 
Waarschuw beheerder
vandaag weer heerlijk regen bij mij :( ik ben blij dat het bijna weer weekend is idd.. stappen :D:D

hou jij ook zo van uitgaan?
Waarschuw beheerder
Echt wel! :D:D



Jammer dat t zo veel geld kost he?
Waarschuw beheerder
Ja zeker jammer ja.

Heb jij ook last van chronisch geld tekort?
 
Waarschuw beheerder
soms wel


heb je ook zo'n pijn aan je kies dat je niet weet waarom?
Waarschuw beheerder
OMG gelukkig niet..!

Ben jij bang voor de tandarts?
Waarschuw beheerder
Nee gelukkig niet

Heb jij veel gaatjes?
Waarschuw beheerder
Neej :D:D
Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 15:41:
jij bang voor de tandarts?


:jaja: .. als een gek :$



Wat is de ergste pijn die je ooit gehad hebt?
 
Waarschuw beheerder
2e graads brandwond aan mn been

maar geestelijke pijn is altijd erger ;)



heb je wel eens iets gebroken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nope, zelfs nog nooit een gebroken hart ;)

Wat vind je van dat meisje van The Ring? :P
Waarschuw beheerder
Een creep 8) :D




Deel 1 is veel beter als 2 he?
Waarschuw beheerder
Ik durf 2 echt niet te kijken, ik heb trauma's van de eerste.. :S Ik ben zo bang voor dat meisje :P 3 maand lang kwam ze elke avond uit mijn tv kruipen ;)

Wat is je lievelingsfilm?
 
Waarschuw beheerder
momenteel step up



die film gezien?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jah, dies wel leuk! Beetje mix van save the last dance en honey.

Wat is je favoriete kledingmerk?
Waarschuw beheerder
Heb ik niet echt eigenlijk! :D

Maar only zit altijd lekker en is goedkoop dus kies daarvoor :9


Draag je ook only?
Waarschuw beheerder
Hmm.. soms. Vind Only vaak te groot uitvallen en dan past het weer niet.. Broeken zitten bij mij al helemaal niet (op uitzonderingen na)

Ben je verslaafd aan PF?
Waarschuw beheerder
Uhh redelijk ja :P

Waar ben jij allemaal verslaafd aan?
Waarschuw beheerder
labello en kauwgom zijn mijn ergste verslavingen

Heb je ook weekend?
 
Waarschuw beheerder
nee


jij al wel?
Waarschuw beheerder
Jaah! :D

Weet je al wat je zaterdag gaat doen?
Waarschuw beheerder
Neej.. was t maar zo!! :D



Ook bijna klaar met werken?
Waarschuw beheerder
Ja gelukkig wel


Wat ga je doen vanavond?
 
Waarschuw beheerder
buis hangen (hoop ik)


heb jij veel verjaardagen in december?
Waarschuw beheerder
Oeii.. geloof geen 1. Ik weet dat nooit joh :S

Heb jij er wel veel dan?
Waarschuw beheerder
hmm.. 2

kerst of sinterklaas?
 
Waarschuw beheerder
sinterklaas :D:D:D:D





al plannen voor oud en nieuw?
Waarschuw beheerder
Vind het allebei maar niks. Beetje verplichte gezelligheid en zo. Mwoah..

Wil jij ook een witte kerst?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 16:14:
al plannen voor oud en nieuw?


Stappen in Emmen denk ik

Zou jij liever naar een groot feest gaan of gewoon in je eigen stad/dorp O&N vieren?
 
Waarschuw beheerder
In me dorp

Wat vind jij het leukste feest 31-12?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Qrime Time

en jij?
Waarschuw beheerder
Denk een feestje thuis, die zijn altijd geslaagd






Steek je ook vuurwerk af
Waarschuw beheerder
Nee ik haat vuurwerk! En ik vind het eng, en je jas vol gaten en zo.. Ik wil alleen maar kijken :D

Ben je ook altijd zo dronken met O&N?