+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
CinneWieJ 16 november 2006 14:25Nog geen idee.. laat me verassen Heerlijk toch als je niet zelf hoeft te koken?
16 november 2006 14:30Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 14:21:▶ligt eraan of me moeder op tijd thuiskomt heb je trek in een gebakje?
iichel 16 november 2006 14:47nee sorry ik heb geen trek...maar toch bedankt wil je wat te drinken? ik heb bier, frisdrank, ijsthee, noem maar op you name it, i got it
Lost In Music 16 november 2006 15:16Nee geef mij maar zomer. Was bij jou het weer vandaag ook helemaal niet zo goed?
stampkaboutster 16 november 2006 15:17nee geef mij de zomer maar.. ook zo blij dat het bijna weer weekend is?
16 november 2006 15:18vandaag weer heerlijk regen bij mij ik ben blij dat het bijna weer weekend is idd.. stappen hou jij ook zo van uitgaan?
CinneWieJ 16 november 2006 15:43Neej Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 15:41:▶jij bang voor de tandarts? .. als een gek Wat is de ergste pijn die je ooit gehad hebt?
16 november 2006 15:472e graads brandwond aan mn been maar geestelijke pijn is altijd erger heb je wel eens iets gebroken?laatste aanpassing 16 november 2006 15:47
Kimmuz 16 november 2006 15:48Nope, zelfs nog nooit een gebroken hart Wat vind je van dat meisje van The Ring?
Kimmuz 16 november 2006 15:53Ik durf 2 echt niet te kijken, ik heb trauma's van de eerste.. Ik ben zo bang voor dat meisje 3 maand lang kwam ze elke avond uit mijn tv kruipen Wat is je lievelingsfilm?
Kimmuz 16 november 2006 15:55Jah, dies wel leuk! Beetje mix van save the last dance en honey. Wat is je favoriete kledingmerk?
CinneWieJ 16 november 2006 15:58Heb ik niet echt eigenlijk! Maar only zit altijd lekker en is goedkoop dus kies daarvoor Draag je ook only?
Kimmuz 16 november 2006 16:01Hmm.. soms. Vind Only vaak te groot uitvallen en dan past het weer niet.. Broeken zitten bij mij al helemaal niet (op uitzonderingen na) Ben je verslaafd aan PF?
Kimmuz 16 november 2006 16:14Vind het allebei maar niks. Beetje verplichte gezelligheid en zo. Mwoah.. Wil jij ook een witte kerst?
Kimmuz 16 november 2006 16:16Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 16:14:▶al plannen voor oud en nieuw? Stappen in Emmen denk ik Zou jij liever naar een groot feest gaan of gewoon in je eigen stad/dorp O&N vieren?
16 november 2006 16:17In me dorp Wat vind jij het leukste feest 31-12?laatste aanpassing 16 november 2006 16:18
Why Not 16 november 2006 16:27Denk een feestje thuis, die zijn altijd geslaagd Steek je ook vuurwerk af
Kimmuz 16 november 2006 16:28Nee ik haat vuurwerk! En ik vind het eng, en je jas vol gaten en zo.. Ik wil alleen maar kijken Ben je ook altijd zo dronken met O&N?