Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Als ik singel was dan zou dat wel is kunnen ja





Hoelang ben je al singel
Waarschuw beheerder
Hmmz 2-3 maand ofzo.. Maar ben niet zo'n kei in relaties ;)

Hoeveel mensen heb jij gezoend? :P
 
Waarschuw beheerder
vandaag?:P

hoe zoen jij het liefst?
Waarschuw beheerder
Vol passie :jaja:



Wat doe jij als je met iemand zoent en tis niet lekker? :p
 
Waarschuw beheerder
boertje laten:D:P

vind jij knuffelen ook zo lekker?
Waarschuw beheerder
Fronsen en weglopen :P Alleen dan allemaal ietsie subtieler. Dat is echt nr.1 afknapper!!

Of ben je het er niet mee eens?

3e x dat ik te laat ben :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ik ben nu ook te laat gaat me veel te snel hieroo!! haha

ik ben het helemaal met je eens

en wat zal jij doen dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 15 november 2006 om 14:45:
boertje laten


Deze vind ik geniaal!! (Y) :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op woensdag 15 november 2006 om 14:46:
Deze vind ik geniaal!


burp:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 15 november 2006 om 14:48:
burp


Zwijn, 1x is leuk :P Zucht... mannen snappen het ook nooit hé ;)

Waar heb je zin in?
 
Waarschuw beheerder
vakantie...

ga jij nog?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja als het mee zit wel



Waar ben ej voor het laatste geweest
Waarschuw beheerder
op vakantie? Wanneer? Nu? Zomer?
Nog niks in de planning iig.

Waar ben je afgelopen zomer geweest?

4e x te laat :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Why Not op woensdag 15 november 2006 om 14:52:
Waar ben ej voor het laatste geweest


Chersonissos!!

Wat heb jij gedaan in de vakantie?
Waarschuw beheerder
Beter te laat dan nooit





Hoe oud ben je /
Waarschuw beheerder
12

En jij?
Waarschuw beheerder
offtopic:

Uitspraak van Kimmuz op woensdag 15 november 2006 om 14:53:
Chersonissos!!


Is het daar een beetje gezellig of niet?

Gaan wij volgend jaar waarschijnlijk heen.

Ontopic: 21

Wanneer ben je jarig?

*edit* Weer eens te laat :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Offtopic
Uitspraak van NoiseTerror op woensdag 15 november 2006 om 14:57:
21 ... dat rijmt..of niet


What the fuck?


Uitspraak van Lost In Music op woensdag 15 november 2006 om 14:57:
Is het daar een beetje gezellig of niet?


Zeeeker een aanrader! Als je meer wil weten, doe maar pb-tje, dan wil ik je álles vertellen ;)

Ontopic:
4 juli

Wat is het beste feest dat je hebt meegemaakt?
 
Waarschuw beheerder
8675 dagen:D

wat wil je voor je verjaardag?


hmmmmm:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een miljoen!

Heb je een auto?
 
Waarschuw beheerder
jep:D

ritje maken?
Waarschuw beheerder
Is goed!

Kom je mij ophalen?
 
Waarschuw beheerder
emmen?

mag jij ook al rijden?
Waarschuw beheerder
Nee, helaas nog geen rijbewijs, ga binnenkort beginnen.

Rijd jij wel eens met drank op?

Offtopic: Jaja mn 1000ste bericht :)
 
Waarschuw beheerder
nope, rij niet als ik uitga(Y)

hoeveel berichten heb je al verstuurd? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 15 november 2006 om 15:08:
nope, rij niet als ik uitga


(Y)

Dit is nr 1001 :P

Hoevaak is jou profiel al bekeken?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Al bijna 6000 keer,


die van jou dan?
 
Waarschuw beheerder
2492 x niet zoveel




heb je ook het gevoel dat je dan net komt kijken?
Waarschuw beheerder
donateur
Valt best mee.

Iemand ook zo verrast door het weer van vandaag??
 
Waarschuw beheerder
nee



ben je al thuis?
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, heerlijk gewerkt.

Heb je ook altijd muziek in je kop?
 
Waarschuw beheerder
bijna altijd




ben je blij met wie je nu benT?
 
Waarschuw beheerder
Jeps, meestal wel...


welke cd luister je op dit moment veel?
Waarschuw beheerder
donateur
Prodigy -the singles

Is het weer weer het weer niet?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ehmm


wat bedoel je?
Waarschuw beheerder
donateur
Het zou koud moeten zijn en een graadje of 6..

Zijn er al plannen gemaakt voor het komende weekend??
 
Waarschuw beheerder
ja zijn al heel wat plannen gemaakt!lekker stappen!!en feesten!!

en wat ga jij doen in het weekend?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet werken:( en zaterdagavond feesten



Wat ga je eten vanavond
 
Waarschuw beheerder
geen idee...




wil je dat het nu kouder is dan 10 graden?
 
Waarschuw beheerder
Nou liever niet!!!

Morgen zou het toch 18 graden worden tenminste hier!! :S
Waarschuw beheerder
Dat ik wel willen ja


En hoe warm wil jij dat het is?
 
Waarschuw beheerder
maakt me allemaal niet uit, vind seizoenen wel leuk maar dan moeten ze zichzelf wel aan de temperatuur houden en niet te warm worden

dalijk gaat t in april weer sneeuwen :lol:




of wil je een witte kerst?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 16:45:
of wil je een witte kerst?


Nee wil ut hele jaar do0r zon :D yeah! ik haat sneeuw en k0ud weer :/



n0g plannen dit weekend?
Waarschuw beheerder
niks bijzonders .. werken!

jij nog wilde plannen?
 
Waarschuw beheerder
nope



heb je ook zo'n hoofdpijn?
Waarschuw beheerder
Nee gelukkig niet




Vanavond trainen?
Waarschuw beheerder
Nee vanavond niet, morgen weer trainen.

Wat ga jij doen vanavond?
Waarschuw beheerder
donateur
Pokeren en met een schuin oog Nederland kijken.

Biertje erbij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja lekker

Wat voor bier vind jij het lekkerst?