Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
houseQlassics...

lekker ontbijtje op?
Waarschuw beheerder
NEe was maar waar




Jij ook bijna pauze
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ben nog niet eens begonnen met werken joh
ik begin pas 12.00



heb je zin in je weekend?
 
Waarschuw beheerder
Nee niet zo.. vanavond en morgen werken en verder al die tijd leren... niet stappen, geen kroeg... Volgende week toetweek :-(

Ben jij verliefd?
 
Waarschuw beheerder
neuh denk t niet


jij wel dan?
 
Waarschuw beheerder
kweet t nie meer :-S *beetje in de war*

Wat voor muziek heb je op?
 
Waarschuw beheerder
hij staat nu op mtv...luister maar half niet zo boeiend


moet je steeds aan iemand denken?
 
Waarschuw beheerder
Ja, maar dat doe ik al vanaf oktober vorig jaar... en we hebben een half jaar een relatie gehad, maar ja...
ACH IK MOET NIET ZO STOM DOEN! (mjah dan moet hij ook stoppen met concact zoeken... BLEGHHHH MANNEN :-@)

Wil jij ook zo graag op jezelf wonen? Of woon je al op jezelf?
 
Waarschuw beheerder
ik wil wel maar ja...gaat nog niet...


vind je t makkelijk om thuis te wonen?
Waarschuw beheerder
Ehm,op mezelf :yes: maar wil volgend jaat wel samen gaan wonen met m`n vriendin (L)

Waar kijk jij naar uit ????? :p
 
Waarschuw beheerder
Dit weekend exxcelent, op wat langere termijn PSV wint champions league :P


Leuk vooruitzicht toch?
 
Waarschuw beheerder
Uhhh nee... Ik ben voor feyenoord en dat is momenteel kut... en ik ben dit hele weekend thuis om te leren voor school...

Heb je ook een stamkroeg? Zo ja waar? Hoe heettie?
Waarschuw beheerder
Ja de Brasserie en de Zwetser in Emmen. Maar is eigenlijk het leukst als er veel bekenden zijn en allemaal dronken ;)

Ben jij vaak dronken?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 10 november 2006 om 12:15:
Zwetser


:-| ECHT! Cool!!! Vorige week is mn broer daar geweest met gasten uit de kroeg! Hij vond t daar echt supergezellig!


Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 10 november 2006 om 12:15:
Ben jij vaak dronken?


:yes: :-$ hehehe oeps...

Wat drink je het liefst?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 10 november 2006 om 12:20:
ECHT! Cool!!! Vorige week is mn broer daar geweest met gasten uit de kroeg! Hij vond t daar echt supergezellig!


Tof! Waar woon je dan? Club of Cafe de Zwetser?

Ik drink het liefst Baileys!

En jij?
Waarschuw beheerder
Ehh. een baco vindt ik wel lekkkkker






Drink je veel?
Waarschuw beheerder
nee kan ik niet tegen




gebruik je drugs
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 10 november 2006 om 12:23:
Tof! Waar woon je dan? Club of Cafe de Zwetser?


Ik woon in krimpen aan de lek. In Zuid-Holland (iets ten zuid-oosten van R'dam). Waren daar in zo'n Landall Green-Parcs park!
Volgens mij wastie in club de zwetser, want hij had t over dansen en allemaal mensen die hem raar aankeken toen hij ging hakken :-P hahah
Hij heeft t dr steeds over dat we daar eigenlijk gwoon nog een keertje heen moeten :-D

FF ot:

Uitspraak van m_IR 69 op vrijdag 10 november 2006 om 13:21:
gebruik je drugs


Nopes :no:
Njah ik drink... en dat is ook harddrugs he?

Gebruik jij drugs?
 
Waarschuw beheerder
Nee


Rook jij?
Waarschuw beheerder
ja maar niet zo veel




winter of zomer
 
Waarschuw beheerder
Zomer



Tv of Pc?
Waarschuw beheerder
pc ..

wat ga jij nog doen vandaag?
 
Waarschuw beheerder
Zometeen ff boodschappen doen, dan ga ik nog ff leren, dan ga ik werken, dan ga ik weer ff leren en dan ga ik slapen...
Niet echt leuk dus...

Jij nog leuke dingen doen?
Waarschuw beheerder
vanavond op stap in schayk


morgen ook stappen?
Waarschuw beheerder
Hmm.. niet zoveel eigenlijk.

Ga je ook naar Qlimax?
Waarschuw beheerder
nee ik ga dan naar hellraiser




wat doe je met oud op nieuw
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m_IR 69 op vrijdag 10 november 2006 om 13:44:
wat doe je met oud op nieuw


Ik denk super supersized in Outland Rotterdam...
Eerst hier met familie zitten en een beetje :bier: drinken en oliebollen eten... en dan rond een uur of 1 nr Outland...
Zou eerst nr mn stamkroeg gaan, maar dat gaatnie door...

Wat doen jullie met kerst?
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik niks doe geen behoefte aan een etentje met heel de familie




hoe laat stond je op
 
Waarschuw beheerder
10 uur


en jij?
Waarschuw beheerder
12 uur haha




wat ga eten vandaag
 
Waarschuw beheerder
Weet ik nog niet..


Wat ga jij eten?
Waarschuw beheerder
Geen flauw idee, ik kook niet!

Luister je nu muziek?
Waarschuw beheerder
nee


jij wel??
Waarschuw beheerder
Skyradio.. hahaha! Dat is waar moeders van houdt hé ;)

Kon je vanochtend uitslapen?
Waarschuw beheerder
jazekers
ik slaap elke dag uit






wat voor werk doe je
 
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: Dat kon ik wel...maar werd helaas gestoord....:/
Omdat er iemand tegen m'n auto was aangereden...dus werd om half 10 wakker gemaakt...door m'n mams :s

lag er een briefje bij, maar met een verkeerd telefoonnummer....Heb je dat wel is meegemaakt????
 
Waarschuw beheerder
ik werk in horeca, is altijd uitslapen :D

en jij?
Waarschuw beheerder
Ik werk ook in de horeca..

(even voor Sayra, wat nu dan met je auto??)

Moet je wel eens 's nachts werken dan?
Waarschuw beheerder
Nee gelukkig niet meer




Wat voor werk doe je dan?
Waarschuw beheerder
Snackbar..

Zit je veel op PF?
Waarschuw beheerder
Ik heb al weekend :)

Jij nog niet dan?
 
Waarschuw beheerder
Jawel :D


Wat ga j eeten?
Waarschuw beheerder
Das nog een verrassing :D


Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 10 november 2006 om 15:53:
Jij nog niet dan?


:no: ik ben druk aan het werk :D

Stuur je me nog een PB'tje!? :)
 
Waarschuw beheerder
Nee :P


Stuur je veel PB'TJES?
Waarschuw beheerder
Mwoaah..

Wat noem je veel?
 
Waarschuw beheerder
Uhmmm 20 per dag :P ?
 
Waarschuw beheerder
Geen zin en heb nix te vertellen :P


Jij wel?
 
Waarschuw beheerder
nee

gaan we doen dan?