+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
Chica21 9 november 2006 21:48nee vanavond ff niet .. moet je morgen ook werken? Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 21:45:▶wel als jij langskomt ik kom wel ff langs laatste aanpassing 9 november 2006 21:50
9 november 2006 21:56Uitspraak van Chica21 op donderdag 9 november 2006 om 21:48:▶ik kom wel ff langs pb maar voor een date heb je een rijbewijs?laatste aanpassing 9 november 2006 21:56
9 november 2006 22:04doe dat er bij mij toe, ga lekker pb-en anders word ik zo jaloers.. of word jij ook jaloers?
Chica21 9 november 2006 22:38Op jou ..? Of ben je niet verkiesbaar dit keer ..?laatste aanpassing 9 november 2006 22:38
Chica21 9 november 2006 23:04ikke ben werken morgenavond .. pfff nu al geen zin wil jij voor mij gaan werken?
m_IR 69 9 november 2006 23:16kapster en werk in dierenwinkel heb jij ook zon hekel aan t koude weer brrr
Kimmuz 9 november 2006 23:22Ja Depri en chaggie word je ervan!!! (Wanneer ist weer zomer? ) Wat ben je nu aan het eten?
m_IR 69 9 november 2006 23:23Uitspraak van Kimmuz op donderdag 9 november 2006 om 23:22:▶Wat ben je nu aan het eten? niks hoe laat ga je naar bed
Kimmuz 9 november 2006 23:28Uitspraak van BABI PANGANG op donderdag 9 november 2006 om 23:26:▶wat doe je op die koffer? Zware reis gehad naar Schiphol, ff chillen Maar het is zeker geen aanrader Altijd zin in het weekend! Deed die piercing pijn?
m_IR 69 9 november 2006 23:38ja twee tribal op me enkel en naam van me doggy op me pols ben je ook nog niet moe
[SF] daphie 10 november 2006 00:2416:30 maar ik was dan wel pas om 7uur 's ochtends klaar heh hoe laat moet jij op morgenochtend?
[SF] daphie 10 november 2006 00:36mwa, vermaak me wel, beetje grappige topics doorlezen enzo. niks boeiends doen dus morgen?
eendje 10 november 2006 07:4517 dus ben nog niej zo oud moeje zo werken ofzo ?? omdat je ook vroeg op bent
Kimmuz 10 november 2006 08:49Nee straks beoordeling van stage en moet vannacht werken. Hoe laat ben je vrij?