Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
nee deze keer niet helaas

Morgen ook weer an den Arbeit?
Waarschuw beheerder
nee vanavond ff niet ..

moet je morgen ook werken?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 21:45:
wel als jij langskomt


ik kom wel ff langs :P :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op donderdag 9 november 2006 om 21:48:
ik kom wel ff langs :P :P


pb maar voor een date O:)

heb je een rijbewijs?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wel ja ..

waar woon je eigelijk?
 
Waarschuw beheerder
valkenswaard, brabant

waar jij?
Waarschuw beheerder
kerkrade .. zuid-limburg!

ken je dat?
 
Waarschuw beheerder
doe dat er bij mij toe, ga lekker pb-en anders word ik zo jaloers..


of word jij ook jaloers?
 
Waarschuw beheerder
ik niet O:)

ga je stemmen? :p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ehmmm



waarop?
 
Waarschuw beheerder
onze Rita ;)

Of op iemand anders?
Waarschuw beheerder
Op jou ..?

Of ben je niet verkiesbaar dit keer :P ..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik niet :P

Ga je morgen The Ring kijken?
Waarschuw beheerder
donateur
miss wel...

of heb je andere planne?
Waarschuw beheerder
ikke ben werken morgenavond .. pfff nu al geen zin

wil jij voor mij gaan werken?
Waarschuw beheerder
Ja, prima, als jij morgennacht voor mij werkt ;) (Y)

Wat doe je voor werk?
Waarschuw beheerder
kapster en werk in dierenwinkel




heb jij ook zon hekel aan t koude weer brrr
Waarschuw beheerder
donateur
Ja kutweer, heb liever zomer



Of heb jij liever winter?
Waarschuw beheerder
Ja :@ Depri en chaggie word je ervan!!! (Wanneer ist weer zomer? :()

Wat ben je nu aan het eten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op donderdag 9 november 2006 om 23:22:
Wat ben je nu aan het eten?


niks





hoe laat ga je naar bed
Waarschuw beheerder
Geen flauw idee

Kijk je nu naar RTL4? (moet je doen, ranzigheid!!!)
Waarschuw beheerder
donateur
nee tv is uit:)

wat doe je op die koffer?
Waarschuw beheerder
=te laat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BABI PANGANG op donderdag 9 november 2006 om 23:26:
wat doe je op die koffer?


Zware reis gehad naar Schiphol, ff chillen :P Maar het is zeker geen aanrader ;)

Altijd zin in het weekend!

Deed die piercing pijn?
Waarschuw beheerder
nee helemaal niet




vind je m mooi
Waarschuw beheerder
Vind het wel wat hebben ja!

Blijf je niet snel achter kleding oid haken?
Waarschuw beheerder
nog niet mee gemaakt

heb je ook piercings
Waarschuw beheerder
Nee

Ga je laat naar bed?
Waarschuw beheerder
Ja in mijn navel en oren. Niet bijzonder dus..

Heb je ook tattoo's?
Waarschuw beheerder
ja twee
tribal op me enkel en naam van me doggy op me pols




ben je ook nog niet moe
Waarschuw beheerder
Nee absoluut niet

Vind jij dat ook zo vervelend?
Waarschuw beheerder
nee eigenlijk niet vermaak me wel


moe je morgen vroeg op
 
Waarschuw beheerder
nee ga lekker uitslapen :p

wat voor telefoon heb je?
Waarschuw beheerder
sony ericson




heb je diertjes
Waarschuw beheerder
Een kat

Wat voor studie/werk doe je?
Waarschuw beheerder
doe management economie en recht

Welke muziek luister je?
Waarschuw beheerder
momenteel niks





ga je stappen van t weekend
Waarschuw beheerder
Ik vrees van wel


Wat doe je morgenavond
Waarschuw beheerder
ik moet morgenavond werken

en wat doe jij?
Waarschuw beheerder
ook werken:(


Hoe laat ben je opgestaan vandaag
Waarschuw beheerder
16:30 :) maar ik was dan wel pas om 7uur 's ochtends klaar heh

hoe laat moet jij op morgenochtend?
Waarschuw beheerder
niet blijf heel de dag liggen





vind je t ook zo saai momenteel op pf
Waarschuw beheerder
mwa, vermaak me wel, beetje grappige topics doorlezen enzo.

niks boeiends doen dus morgen?
Waarschuw beheerder
jawel savonds hakkuhh



vind je hakkuh ook leuk
Waarschuw beheerder
Mwah, word ook een dagje ouder he :P





HOe oud ben jij ?
Waarschuw beheerder
17 dus ben nog niej zo oud :P

moeje zo werken ofzo ?? omdat je ook vroeg op bent:P
Waarschuw beheerder
Idd, werken werken werken




En jij, vrij?
Waarschuw beheerder
Nee straks beoordeling van stage en moet vannacht werken.

Hoe laat ben je vrij?
 
Waarschuw beheerder
18.00


heb je dan ook weekend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JA, gelukkig wel




Wat ga jij zoal doen?