tuurlijk mogen de organisaties winst maken, maar die winsten beginnen zolangzamerhand in de MILJOENEN te lopen... en je weet wat er met bedrijven gebeurt die op het laatst alleen nog maar oog hebben voor het verder vergroten van de winstmarge: dan valt opeens de bodem eruit...
Je merkt NU dus al dat feesten steeds later uitverkocht raken (als ze al echt uitverkocht ZIJN), er steeds meer kaartjes worden weggegeven om t uitverkocht te laten LIJKEN (en t nare gevoel dat dat opwekt bij de wél betalende feestganger) etc etc etc. Iedereen met minstens een halve hersencel kan de trend toch al duidelijk zien.
dan ga je toch gewoon een keer NIET naar een groot feestje
Ik heb ook t gevoel dat dat steeds meer gebeurt... de entreeprijs wordt steeds vaker een bepalende factor voor wel of niet gaan.
En die stijgende prijzen voor materiaal- en personeelskosten hangen natuurlijk weer samen met dat de organisaties bereid zijn er meer voor te betalen omdat de winsten tóch steeds groter worden ...en zo spiraliseren ze zich samen naar een onvermijdelijk eind. (Kijk maar hoe t gegaan is in de IT sector.)
Jammer, maar pindakaas.