| Betreft: | evenement: VOLTT, zaterdag 14 oktober 2006 om 23:00 |
maar je mag mij ook bellen hoor tes
ja, wilde jou sowieso even bellen.. doe ik vanavond wel fftjs!
Stalker ben ik jarenlang meubilair geweest, uiteindelijk na 15 jaar trouwe dienst mezelf maar verwijderd, dus daar kom ik gelukkig (bijna) niet meer.
Maarre, een stalkster is toch net weer iets anders, sta overal voor open, hehe... zeker als ze kaartjes over heeft voor de Stubnitz!!
Eerste keer hier vandaag voor mij dus een PB?..denk....denk, ok got it...ja had ik kunnen doen, maar als je snel wilt handelen is een telnr beter. Beetje vertrouwen hebben in anderen toch!!
zijn de belminuten al op? kan ze altijd bij mij(of mijn voicemail, hehe) kwijt hoor!!
Maarre, een stalkster is toch net weer iets anders, sta overal voor open, hehe... zeker als ze kaartjes over heeft voor de Stubnitz!!
Eerste keer hier vandaag voor mij dus een PB?..denk....denk, ok got it...ja had ik kunnen doen, maar als je snel wilt handelen is een telnr beter. Beetje vertrouwen hebben in anderen toch!!
zijn de belminuten al op? kan ze altijd bij mij(of mijn voicemail, hehe) kwijt hoor!!
laatste aanpassing
sta overal voor open, hehe...
zo kom je eigenlijk een beetje jammer over.. tip voor de volgende keer
Beetje vertrouwen hebben in anderen toch!!
gast.. dit is partyflock.. don't EVER make that mistake again..
Eerste keer hier vandaag voor mij
dat verklaard het bovenstaande enigzins, maar nogmaals.. doe maar niet
zijn de belminuten al op? kan ze altijd bij mij(of mijn voicemail, hehe) kwijt hoor!!
alle 500 zijn meestal na 2 weken al op
en heb geen kaartjes voor voltt..
en eigenlijk zoek ik ook niet zo heel erg hard naar nieuwe vrienden..
maar zodra ik dat wel doe, ben jij de éérste die ik bel
dus.. is het al rood frans..? dat groen begint te vervelen..
donateur
Ey euhm..voor de mensen die geen kaartje voor Voltt hebben weten te bemachtigen..
Tipje van de zaak:
Op nog geen steenworp afstand wordt zaterdag Club GZG gehouden.. Dat wil je niet missen!
Schade is 10 eetjes en daarvoor kan je tot 8 uur de benen uit je lijf housen. Ik kan er wel uren over uitweiden, maar je moet het gewoon zelf komen beleven.
Voor degenen die wél naar Voltt gaan, maar daarna nog een dansje over hebben.. Het schijnt dat je op vertoon van je Volttkaartje (of bandje o.i.d. wat hebben ze eigenlijk?) vanaf 6 uur voor de helft van de prijs bij Club GZG naar binnen kan.. akn je toch mooi nog ff die laatste 2 uurtjes meepakken
Dit was mijn tip. Doe er je voordeel mee
Kan je mooi die laatste 2 uurtjes nog ff meepakken
Tipje van de zaak:
Op nog geen steenworp afstand wordt zaterdag Club GZG gehouden.. Dat wil je niet missen!
Schade is 10 eetjes en daarvoor kan je tot 8 uur de benen uit je lijf housen. Ik kan er wel uren over uitweiden, maar je moet het gewoon zelf komen beleven.
Voor degenen die wél naar Voltt gaan, maar daarna nog een dansje over hebben.. Het schijnt dat je op vertoon van je Volttkaartje (of bandje o.i.d. wat hebben ze eigenlijk?) vanaf 6 uur voor de helft van de prijs bij Club GZG naar binnen kan.. akn je toch mooi nog ff die laatste 2 uurtjes meepakken
Dit was mijn tip. Doe er je voordeel mee
Kan je mooi die laatste 2 uurtjes nog ff meepakken
Op nog geen steenworp afstand wordt zaterdag Club GZG gehouden.. Dat wil je niet missen!
Schade is 10 eetjes en daarvoor kan je tot 8 uur de benen uit je lijf housen. Ik kan er wel uren over uitweiden, maar je moet het gewoon zelf komen beleven.
maar nogsteeds groen!
donateur
maar nogsteeds groen!
nee hoor! nou is ie weer rood
Dit was mijn tip. Doe er je voordeel mee
Hahaha, heerlijk ding ben je ook!
Maar je hebt wel gelijk!!
Kan je mooi die laatste 2 uurtjes nog ff meepakken
En laten die nou ook nog eens het vetst van alle uurtjes zijn!
laatste aanpassing
dat weten we toch pas als t is gebeurd..?
maar misschien hebben zij wél al ervaring dat dat altijd de leukste uurtjes zijn op club GZG
aangezien het niet de eerste keer is dat het is
donateur
Al sinds vorige week lieffie!
Al sinds vorige week lieffie!
owww...kdacht even dat het over club GzG ging
voltt?....achja...
Nog 1 nachtje
dan helemaal los...
Enorme zin in! Hopelijk gaat iedereen los en zijn er geen muurbloempjes aanwezig!
dat laatste lijkt me niet van toepassing!
Afsluiten bij GZG lijkt me een goed plan! Kaartjes regelen is nog mogelijk maar is wel een beetje lastig... ik heb ze (2x) gister nog weten te regelen
Tot morge!
Enorme zin in! Hopelijk gaat iedereen los en zijn er geen muurbloempjes aanwezig!
Tot morge!
en zijn er geen muurbloempjes aanwezig!
nou er gaat er misschien eentje zijn haha, een vriendinnetje die NIET van techno houdt en die anti drugs is gaat ook mee..... haha ik had r al gewaarschuwd dat t heel laat ging worden.. (ze gaat nooit uit en ze studeert aardwetenschappen..)
maar ze is wel lief hor verder
desondanks...
IK HEB ER ZO MEGA VEEL ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vond het best tegenvallen
dat kan he?
Wat een vette lokatie! Super set van Jerome (live) en wat een fucking vette set van John Thomas, 3 platenspelers optimaal gebruiken en af en toe nog wat cdtjes er tussen door mixen, technisch erg gelikt en een erg dikke funky set!
Super sfeer! Alleen baal ik een beetje van het pfand systeem, na John Thomas naar GZG gegaan en ook daar kennen ze het statiegeld idee. Heb daar echt een hekel aan.....
het statiegeld idee. Heb daar echt een hekel aan.....
ik in eerste instantie ook, maar ik zag toen ik een keer ging zitten 10 van die bekers opgestapeld liggen
daarna kwam er ik er nog eens 5 tegen toen ik ergens anders ging zitten
ja idd erg warm daar!
Ik heb verder een super leuke avond gehad. Vette locatie idd. Ik kreeg af en toe het gevoel dat ik in Berlijn aan het housen was. Maar goed, de druk converserende mensen bewezen wel dathet gewoon Holland is haha! Daarna nog club GZG geweest en die DJ was top, ging helemaal uit zijn plaat ook. Hoe hheette ie nou?
Heipau ofzo?
Ik heb het zeker aan 40 mensen gevraagd, maar tsja niemand wist het gewoon. Ik krijg allemaal van die antwoorden van: GEeeeen idee, amar hij gaat wel los. Of eh ja dat weet ik, eh nee toch niet hahaha. Daarna nog naar dat andere illegale>? feestje geweest in Noord en uiteindelijk in de Tetra beland in Regulier Dwarsstraat. Erg warm daar. Uiteindleijk 11.00uur weer terug in Volendam. Zoet en voldaan en meteen in slaap..
Ik heb verder een super leuke avond gehad. Vette locatie idd. Ik kreeg af en toe het gevoel dat ik in Berlijn aan het housen was. Maar goed, de druk converserende mensen bewezen wel dathet gewoon Holland is haha! Daarna nog club GZG geweest en die DJ was top, ging helemaal uit zijn plaat ook. Hoe hheette ie nou?
Heipau ofzo?
Ik heb het zeker aan 40 mensen gevraagd, maar tsja niemand wist het gewoon. Ik krijg allemaal van die antwoorden van: GEeeeen idee, amar hij gaat wel los. Of eh ja dat weet ik, eh nee toch niet hahaha. Daarna nog naar dat andere illegale>? feestje geweest in Noord en uiteindelijk in de Tetra beland in Regulier Dwarsstraat. Erg warm daar. Uiteindleijk 11.00uur weer terug in Volendam. Zoet en voldaan en meteen in slaap..
kennis van een vriendin van mij moest brandveiligheidscontrole doen op de stubnitz laatst. als daar de pleuris kan je et wel vergeten.
juist op last van de brandweer is het maximale bezoekersaantal van de stubnitz al teruggebracht van 750 naar 500 man.. wat weer lastig is voor organisaties en de stubnitz zelf..
maar er wordt zeker wel goed naar gekeken, en nu met 250 man minder moet je iedereen er toch wel veilig uitkrijgen op tijd lijkt me..




















