En ze hebben helemaal niets voor mij te doen!
Dat is juist beter, kan je lekker Flocken en er nog betaald voor krijgen ook.
ik ook, maar ik heb gisteren mijn ontslag ingediend dus ben nog maar weinig gemotiveerd
Begrijpelijk.
goeie smorruhges...
slaap uit? ja? kan je je bed wel verkopen...
slaap uit? ja? kan je je bed wel verkopen...
laatste aanpassing



















![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)
![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)