| Betreft: | evenement: VOLTT, zaterdag 14 oktober 2006 om 23:00 |
Rockit meets Rotzooii komt ook in de Stubnitz.. 21 oktober geloof ik..
Luciano,Andre Galluzzi,Benny Rodirques,Daniel Sanchez,Bart Skils
Krijg een beetje anti-kriebels bij Galluzzi de laatste tijd.. Overkill!
Tis ook altijd hetzelfde met die organisaties in NL
Luciano,Andre Galluzzi,
is het heus? volgens mij klopt die info niet, die staat op site van stubnitz he?
dit staat hier op flok en naar ik heb begrepen ook op de site van FCE: Line-up
Rockit 1
Benny Rodrigues
Juan Sanchez
Ken Ishii
Quince
Rotzooii 2
Ado
Bart Skils
Daniel Sanchez
Ion Ludwig
Krause Duo Nr. 2
Stubnitz is toch die boot?
jep
Ja had m van de site van stubnitz idd.. Dat zou de 7e x Galuzzi zijn in 2006
tja...same here ja
had em graag met die langere set in de poema gehoord, maar dat acid feestje lijkt me wel even een heul veul beetje vetter
laatste aanpassing
dat zeg ik toch net joh!!
ja, zie het whaha, scuzi scuzi..
Rockit 1
Benny Rodrigues
Juan Sanchez
Ken Ishii
Quince
Rotzooii 2
Ado
Bart Skils
Daniel Sanchez
Ion Ludwig
Krause Duo Nr. 2
dit is de goeie line up, zoals ook idd op de FCA site staat
Twee weken (zaterdag 21 oktober) later (tijdens Amsterdam Dance Event) slaan FCA en S.E. Productions de handen ineen om ROCKIT meets ROTZOOII vorm te geven op de Stubnitz, de oude industriële vissersboot die na aan jaar Amsterdam weer aandoet en aanlegt aan de NDSM-werf.
Voor deze extra lange editie zijn uitgenodigd: Ken Ishii (Japan), Krause duo nr. 2 (D), Benny Rodrigues, Bart Skils, Juan Sanchez, Ion Ludwig (Live), Daniel Sanchez (i-Live), Quince (Live) en Ado (i-Live)
(i-Live staat voor semi-live)
Voor deze extra lange editie zijn uitgenodigd: Ken Ishii (Japan), Krause duo nr. 2 (D), Benny Rodrigues, Bart Skils, Juan Sanchez, Ion Ludwig (Live), Daniel Sanchez (i-Live), Quince (Live) en Ado (i-Live)
(i-Live staat voor semi-live)
ehm je hebt het hier over rockit!
gvd ap heb jij het ook weer over rockit!
iedereen wil gewoon liever naar rockit peet
En daarnaast lijkt Ken Ishii me ook wel is vet om weer te horen
zeker
dezelfde avond als Vollt is ook Club GZG en wel om de hoek bij Stubnitz (ITW-Pick Up Club), schade; €10.- minstens zo gezellig als Vollt dacht ik zo???????
idd!
en pak liever een nachtje stubnitz mee buiten voltt...
heb geen zin in mooiwees publiek....stubnitz moet losgaan!..vies smerige duitse deunen en electro en lekkere spaceknallers!
Club GZG
=
leip losgaan
is ook niet bekend wanneer ze die line-up bekend gaan maken?
voor Marek Hemman alleen zou ik wel een kaartje kopen maar misschien dat er nog mensen komen waar ik echt een hekel aan heb (james holden bijv.)
er komen alleen relatief onbekende dj's toch? en james holden is redelijk bekend...
er komen alleen relatief onbekende dj's toch? en james holden is redelijk bekend...
het was ook maar een voorbeeld.
liever schieten ze een beetje op met die line-up
er komen alleen relatief onbekende dj's toch? en james holden is redelijk bekend...
t is onzin dat er onbekende dj's komen.. wel dat er dj's komen die nog nooit bij voltt gedraaid hebben



















