Partyflock
 
Forumonderwerp · 882497
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk dat Spanje gaat winnen

Fernando Torres gaat zeker 1 x scoren :kwijl:
Waarschuw beheerder
Jij kent zeker alleen de voetballers die je lekker vindt :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 23 juni 2006 om 08:36:
Jij kent zeker alleen de voetballers die je lekker vindt


Wat hebben jullie toch tegen vrouwen die lekkere voetballers kennen???
We kunnen ook genoeg opnoemen die we niet lekker vinden hoor:yes: Alleen die vallen ons niet op:no:
Als voetbal gespeeld werd door lekkere dames weet ik zeker dat jullie geen eens meer oog zouden hebben, voor het voetbal:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 23 juni 2006 om 08:37:
Als voetbal gespeeld werd door lekkere dames weet ik zeker dat jullie geen eens meer oog zouden hebben, voor het voetbal


dat programa op veronica, wk voetbal in bikini ofzo. vrouwen die in bikini penalties nemen.

herkende er ook 1 van partyflock, kwam uit voor argentinie
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest Arteta
Waarschuw beheerder
donateur
Spanje :respect:

We zijn gelukkig al door
maare we maken er gewoon ff 0-4 van

Torres topscorer van het toernooi :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 23 juni 2006 om 08:36:
Jij kent zeker alleen de voetballers die je lekker vindt


Nee hoor :p maar hij valt gewoon op omdat ie lekker is :9


Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 23 juni 2006 om 08:37:
Wat hebben jullie toch tegen vrouwen die lekkere voetballers kennen???
We kunnen ook genoeg opnoemen die we niet lekker vinden hoor Alleen die vallen ons niet op


Idd! Zo is het!


Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 23 juni 2006 om 08:37:
Als voetbal gespeeld werd door lekkere dames weet ik zeker dat jullie geen eens meer oog zouden hebben, voor het voetbal


Dan wisten ze de cup maten zelfs :X ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op vrijdag 23 juni 2006 om 08:39:
Nee hoor maar hij valt gewoon op omdat ie lekker is


En wij kunnen het ook niet helpen dat, dat opvallt :kwijl:


Uitspraak van M. :') op vrijdag 23 juni 2006 om 08:39:
Idd! Zo is het!


Uitspraak van M. :') op vrijdag 23 juni 2006 om 08:39:
Dan wisten ze de cup maten zelfs


Dan zaten ze voor de buis en zegt de een tegen de ander ow hoeveel schaamharen denk jij dat zij heeft?? damn kijk die tieten schudden als ze over het veld rent :kwijl: Jij nog een biertje???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 23 juni 2006 om 08:42:
Dan zaten ze voor de buis en zegt de een tegen de ander ow hoeveel schaamharen denk jij dat zij heeft?? damn kijk die tieten schudden als ze over het velt rent Jij nog een biertje???


Vind je het gek? Vrouwen kunnen namelijk niet voetballen, dan ga je vanzelf op andere dingen letten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 23 juni 2006 om 08:43:
Vind je het gek? Vrouwen kunnen namelijk niet voetballen, dan ga je vanzelf op andere dingen letten.


Ik zap eerder verder dan dat ik op andere dingen ga letten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 23 juni 2006 om 08:43:
Vind je het gek? Vrouwen kunnen namelijk niet voetballen, dan ga je vanzelf op andere dingen letten.


Als vrouwen kwalitatief net zo goed waren in het spel als de mannen, hadden jullie nog steeds alleen maar oog voor de rondingen:yes: Dat is een feit:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 23 juni 2006 om 08:37:
Wat hebben jullie toch tegen vrouwen die lekkere voetballers kennen???


Niks, alleen valt het wel op zodra er een EK of WK begint alle vrouwen ineens voetbalfan zijn en in alle voetbaltopics te vinden zijn. En de topics die ze openen gaan alleen maar over hoe lekker die ene voetbaler wel niet is :gaap:

Maar zodra de competitie is begonnen kruipen ze weer terug onder de steen waar ze vandaan kwamen. Dan zie je ze nooit meer hier (gelukkig maar trouwens :D )

Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 23 juni 2006 om 08:37:
We kunnen ook genoeg opnoemen die we niet lekker vinden hoor


Ja door eerst Google te raadplegen zeker :roflol:
Waarschuw beheerder
ontopic plz!!

Spanje gaat winnen met 2 - 0 makkelijk ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 23 juni 2006 om 08:42:
Er gaan geruchten rond dat hij op de bank komt


Niet :[


Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 23 juni 2006 om 08:42:
En wij kunnen het ook niet helpen dat, dat opvallt


Whaha idd :9 :kwijl:


Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 23 juni 2006 om 08:43:
dat denk ik ook ja


Gelukkig maar ;p


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 08:48:
Niks, alleen valt het wel op zodra er een EK of WK begint alle vrouwen ineens voetbalfan zijn en in alle voetbaltopics te vinden zijn. En de topics die ze openen gaan alleen maar over hoe lekker die ene voetbaler wel niet is

Maar zodra de competitie is begonnen kruipen ze weer terug onder de steen waar ze vandaan kwamen. Dan zie je ze nooit meer hier (gelukkig maar trouwens )


Je kan het ook overdrijven he.. ik vind voetbal een wereld sport dus niet alleen met het ek en wk :[

En zie je me ergens zeggen in de openings post dat dit topic over een lekkere voetbal speler gaat :9 :nee:
 
Waarschuw beheerder
sluiten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:32:
sluiten


Smoel
 
Waarschuw beheerder
weg met stinkpoes
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:32:
sluiten


Waarschuw beheerder
donateur
[img width=120 height=30 cacheid=0000a43e0001364c9bfbaadf1a01762c21]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-rotopmetjeslotje.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 08:48:
Niks, alleen valt het wel op zodra er een EK of WK begint alle vrouwen ineens voetbalfan zijn en in alle voetbaltopics te vinden zijn. En de topics die ze openen gaan alleen maar over hoe lekker die ene voetbaler wel niet is


Als er zo een grote competitie is met zoveel mannen is het uiteraard al snel opvallend wie de lekkere zijn:yes:
Dat zou andersom net zo zijn:yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 08:48:
Maar zodra de competitie is begonnen kruipen ze weer terug onder de steen waar ze vandaan kwamen. Dan zie je ze nooit meer hier (gelukkig maar trouwens )


Voor jou informatie, ik heb bijna alle wedstrijden gezien... en met plezier gekeken, dat er af en toe een heerlijk ventje voorbij komt is een lekkere bijkomstigheid:yes: Jullie denken dat jullie mannen de enigste kunnen zijn met verstand van voetbal.... Maar helaas voor jou... er zijn vrouwen met verstand van voetbal en die ook genieten van een goede wedstrijd:yes:

Uitspraak van M. :') op vrijdag 23 juni 2006 om 11:24:
En zie je me ergens zeggen in de openings post dat dit topic over een lekkere voetbal speler gaat


:no: Bevooroodeeld dus:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 23 juni 2006 om 12:40:
Voor jou informatie, ik heb bijna alle wedstrijden gezien... en met plezier gekeken, dat er af en toe een heerlijk ventje voorbij komt is een lekkere bijkomstigheid Jullie denken dat jullie mannen de enigste kunnen zijn met verstand van voetbal.... Maar helaas voor jou... er zijn vrouwen met verstand van voetbal en die ook genieten van een goede wedstrijd


En zo is het maar net

En trouwens voetbal is een wijven sport! O:) het lijkt 9 van de 10 x op een soap :9 met al die drama.

Voetbal is gewoon leuk en mannen moeten eens ophouden met dat gejank dat het alleen voor mannen is :looser: aanstellers.
 
Waarschuw beheerder
wij gaan ons toch ook niet met strijken en koken bemoeien :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 12:56:
wij gaan ons toch ook niet met strijken en koken bemoeien


Moet je ook helemaal niet doen.. doe ik ook niet..
 
Waarschuw beheerder
manwijf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:15:
manwijf


Gay
 
Waarschuw beheerder
je vriend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 23 juni 2006 om 08:30:
Fernando Torres gaat zeker 1 x scoren


Hij staat niet in de basis heb ik van horen zeggen.. o:)
Waarschuw beheerder
Da word een 1 - 3
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 23 juni 2006 om 13:19:
Hij staat niet in de basis heb ik van horen zeggen..


:[


Uitspraak van Bieroz op vrijdag 23 juni 2006 om 13:28:
Da word een 1 - 3


(Y) mag van mij :9
Waarschuw beheerder
donateur
Neeeeeeeeeeeeeeeee wat een klootzak die bondscoach :@

Ik wil Fernando :@ :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 23 juni 2006 om 15:54:
Neeeeeeeeeeeeeeeee wat een klootzak die bondscoach


De bondscoach heeft hem zelf ff nodig na de wedstrijd.

Torres is gay, wist je dat niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 23 juni 2006 om 15:57:
De bondscoach heeft hem zelf ff nodig na de wedstrijd.

Torres is gay, wist je dat niet?


Je wilt gewoon dat ie gay is he :9
Waarschuw beheerder
Poes je bent een loeder die met iedereen het bed in wil duiken, omdat ie toevallig een dikkere portemonnee heeft :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sir Kenny op vrijdag 23 juni 2006 om 16:16:
Poes je bent een loeder die met iedereen het bed in wil duiken, omdat ie toevallig een dikkere portemonnee heeft


Whaha
Waarschuw beheerder
donateur
Whoei Spanje 0-1 voor :9 :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Yes Fernando :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Torres :respect:

Komt zeker door vannacht he Poes ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat dacht ik al ;)

Nu hopen op meer natuurlijk!!!
Waarschuw beheerder
ik gok ook op spanje
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yuri_Ehv op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:35:
ik gok ook op spanje


Waarschuw beheerder
hoop dat nl eriut vleigt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yuri_Ehv op dinsdag 10 oktober 2006 om 23:45:
hoop dat nl eriut vleigt


Je snapt het niet helemaal meer hé?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 23 juni 2006 om 08:39:
Nee hoor maar hij valt gewoon op omdat ie lekker is


Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 23 juni 2006 om 08:42:
En wij kunnen het ook niet helpen dat, dat opvallt :kwijl:


Als ie ook nog kon voetballen!!! zelfs dat ken ie niet...

Waardeloos is ie (N)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 23 juni 2006 om 08:30:
Fernando Torres gaat zeker 1 x sjoren