donateur
Duidelijk dat Spanje gaat winnen
Fernando Torres gaat zeker 1 x scoren
Fernando Torres gaat zeker 1 x scoren
Jij kent zeker alleen de voetballers die je lekker vindt
Als voetbal gespeeld werd door lekkere dames weet ik zeker dat jullie geen eens meer oog zouden hebben, voor het voetbal
Jij kent zeker alleen de voetballers die je lekker vindt
Wat hebben jullie toch tegen vrouwen die lekkere voetballers kennen???
We kunnen ook genoeg opnoemen die we niet lekker vinden hoor Alleen die vallen ons niet op
Als voetbal gespeeld werd door lekkere dames weet ik zeker dat jullie geen eens meer oog zouden hebben, voor het voetbal
Nee hoor maar hij valt gewoon op omdat ie lekker is
Idd! Zo is het!
Dan wisten ze de cup maten zelfs
Dan zaten ze voor de buis en zegt de een tegen de ander ow hoeveel schaamharen denk jij dat zij heeft?? damn kijk die tieten schudden als ze over het velt rent Jij nog een biertje???
Vind je het gek? Vrouwen kunnen namelijk niet voetballen, dan ga je vanzelf op andere dingen letten.
Wat hebben jullie toch tegen vrouwen die lekkere voetballers kennen???
We kunnen ook genoeg opnoemen die we niet lekker vinden hoor
Er gaan geruchten rond dat hij op de bank komt
En wij kunnen het ook niet helpen dat, dat opvallt
dat denk ik ook ja
Niks, alleen valt het wel op zodra er een EK of WK begint alle vrouwen ineens voetbalfan zijn en in alle voetbaltopics te vinden zijn. En de topics die ze openen gaan alleen maar over hoe lekker die ene voetbaler wel niet is
Maar zodra de competitie is begonnen kruipen ze weer terug onder de steen waar ze vandaan kwamen. Dan zie je ze nooit meer hier (gelukkig maar trouwens )
Niks, alleen valt het wel op zodra er een EK of WK begint alle vrouwen ineens voetbalfan zijn en in alle voetbaltopics te vinden zijn. En de topics die ze openen gaan alleen maar over hoe lekker die ene voetbaler wel niet is
Maar zodra de competitie is begonnen kruipen ze weer terug onder de steen waar ze vandaan kwamen. Dan zie je ze nooit meer hier (gelukkig maar trouwens )
En zie je me ergens zeggen in de openings post dat dit topic over een lekkere voetbal speler gaat
Voor jou informatie, ik heb bijna alle wedstrijden gezien... en met plezier gekeken, dat er af en toe een heerlijk ventje voorbij komt is een lekkere bijkomstigheid Jullie denken dat jullie mannen de enigste kunnen zijn met verstand van voetbal.... Maar helaas voor jou... er zijn vrouwen met verstand van voetbal en die ook genieten van een goede wedstrijd