Maar nog niet helemaal zeker
Why not?
Het wordt hopelijk de outdoor evenement van het jaar.
Pinksterpar-t Outdoor was al
Ja weet ik wel
o tog wel
Decibel staat wel in de planning ja Maar nog niet helemaal zeker
gewoon kome, word mega
Why not?
Moet even kijken hoe en met wie ik er kom
gewoon kome, word mega ik woon er om de hoek haha dus ga lekker op t fietske
Ja wil wel heel graag
En moet die maandag er na op kennismakingskamp met school Maar ja dat is geen excuus
Dat is zeker geen excuus, zondag kan je rusten.
Ja dan maar hopen dat ik goed genoeg uitgerust ben Anders is het geen goede eerste indruk he
Gewoon zeggen dat je een druk leven hebt kan ook
Gewoon zeggen dat je een druk leven hebt kan ook
Ja en dat eigenlijk helemaal geen tijd heb voor kennismakingskampen.. laat staan voor school
Ja dat zal werken
hehe ga je best mah es doen dan
Als ik iets doe, doe ik het goed
Ik denk dat we er al over uitgepraat zijn..
De topic opener zegt ook al meteen:

Dat is wel erg gecompliceerd
De topic opener zegt ook al meteen:
de beste tent is gwn complex klaar
Dat is wel erg gecompliceerd










