ik heb alleen maar ellende gehad met @home
savonds viel die veel uit en als ik verbinding had dan was dat 20 kb/s
gedaan heb ik heel veel, tig klachten gestuurd waarop ik dezelfde standaard reactie kreeg, komt door capaciteits problemen. fijn nog meer het netwerk uitbreiden met aansluitingen, ipv eerst je netwerk te upgraden
ben uiteindelijk na 6 maanden gezeiks, naar tele2 gegaan, en nu heel tevreden
savonds viel die veel uit en als ik verbinding had dan was dat 20 kb/s
gedaan heb ik heel veel, tig klachten gestuurd waarop ik dezelfde standaard reactie kreeg, komt door capaciteits problemen. fijn nog meer het netwerk uitbreiden met aansluitingen, ipv eerst je netwerk te upgraden
ben uiteindelijk na 6 maanden gezeiks, naar tele2 gegaan, en nu heel tevreden
wij hebben continu gezeik met @home, lag er de hele dag uit, steeds maar weer klantenservice bellen, elke keer lag het aan het modem en beloofden ze een monteur langs te sturen. die hebben we nooit gezien, wel hebben ze tot drie keer toe een nieuw modem opgestuurd maar daar waren de problemen niet mee verholpen. uiteindelijk zijn we weggegaan bij @home. zijn nu opzoek naar een nieuwe internetprovider. iemand n tip?
Heb er vandaag ook wat problemen mee gehad, zodra ik een goed alternatief heb zeg ik ook op bij @home
ik had bij @home nooit problemen. Maar waar nu Wanadoo.... nee regelmatig moet ik modem resetten... maar helaas geen @home hier
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 16:24:Wie geeft er nog meer last van en wat doen jullie er tegen post het hier
Heb er geen last van maar ik weet wel de oplossing
OPZEGGEN!
En Planet nemen
Gisteren was er bij kassa iets over providers.
De klachtenkampioen was Tele2/Versatel,
ze waren nog voor uitleg langsgegaan maar niemand wou ze toespreken, toen hebben ze een enorme opblaasbare kamioensbeker op t plein opgezet waar groot op stond "tele 2 de klachtenkampioen"
Hier een stuk geciteerd van hun site n.a.v de aflevering hierover.
Het gaat hier dus ook om de telefoondiensten (maar ook dat valt onder internet
)
De klachtenkampioen was Tele2/Versatel,
ze waren nog voor uitleg langsgegaan maar niemand wou ze toespreken, toen hebben ze een enorme opblaasbare kamioensbeker op t plein opgezet waar groot op stond "tele 2 de klachtenkampioen"
Hier een stuk geciteerd van hun site n.a.v de aflevering hierover.
Een korte samenvatting van de klachten per provider:
Wanadoo
Minder klachten dan vroeger, maar nog steeds klachten over de Livebox en de telefoonverbindingen, verder: het plotseling ingevoerde starttarief en geen compensatie voor niet geleverde diensten.
Scarlet
Veel klachten over niet-werkende telefoon- of internetverbindingen. Klachtenservice deugt niet – je moet eindeloos bellen en mailen en nota’s kloppen niet.
Tiscali
Storingen in de verbindingen of soms helemaal geen verbinding. Dure helpdesk (30 ct – was gratis) die klachten soms slecht afhandelt.
KPN
Ook hier storingen of soms helemaal geen verbinding. Je kunt niet per mail klagen, alleen per telefoon, maar hoe moet dat als je telefoon eruit ligt?
UPC
Klachten gaan over de verbindingen maar ook veel factuurproblemen, dat zijn we gewend van UPC.
Casema
Een enkele technische klacht, maar het is vooral de administratie waar het een en ander mis is.
@Home
Bij @Home lijkt het goed mis te gaan: heel veel klachten over geen of slechte verbindingen, het nieuwe modem geeft problemen en de wachttijden bij de helpdesk zijn enorm.
TELE2 (voorheen Versatel)
Ook bij deze provider problemen met de verbindingen, mensen hebben geen telefoon, of geen internet of alle twee niet, en dat zou vooral te maken hebben met het modem.
Wanadoo
Minder klachten dan vroeger, maar nog steeds klachten over de Livebox en de telefoonverbindingen, verder: het plotseling ingevoerde starttarief en geen compensatie voor niet geleverde diensten.
Scarlet
Veel klachten over niet-werkende telefoon- of internetverbindingen. Klachtenservice deugt niet – je moet eindeloos bellen en mailen en nota’s kloppen niet.
Tiscali
Storingen in de verbindingen of soms helemaal geen verbinding. Dure helpdesk (30 ct – was gratis) die klachten soms slecht afhandelt.
KPN
Ook hier storingen of soms helemaal geen verbinding. Je kunt niet per mail klagen, alleen per telefoon, maar hoe moet dat als je telefoon eruit ligt?
UPC
Klachten gaan over de verbindingen maar ook veel factuurproblemen, dat zijn we gewend van UPC.
Casema
Een enkele technische klacht, maar het is vooral de administratie waar het een en ander mis is.
@Home
Bij @Home lijkt het goed mis te gaan: heel veel klachten over geen of slechte verbindingen, het nieuwe modem geeft problemen en de wachttijden bij de helpdesk zijn enorm.
TELE2 (voorheen Versatel)
Ook bij deze provider problemen met de verbindingen, mensen hebben geen telefoon, of geen internet of alle twee niet, en dat zou vooral te maken hebben met het modem.
Het gaat hier dus ook om de telefoondiensten (maar ook dat valt onder internet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 13:45:Nergens last van... Steady 600 kb/s download, dus mij hoor je niet klagen. En nu schijnt de downstream per 1 juli ook nog eens geupgrade te worden naar 8 Mbit (is nu 5Mbit).
ja alles wordt weer versneld en je mailbox word groter.
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 16:25:ik heb alleen maar ellende gehad met @home
nou, wij dus ook
internet van @home aangevraagd, na 16 weken wachten toch maar eens gebeld. "ja meneer, we zijn er mee bezig, het duurt ongeveer nog 6 weken..."
Nou lik mn reet, ben toen maar voor adsl gegaan voor 19,95 per maand en je raad het niet...
1. binnen 2 weken aangesloten
2. Voor nieuwe klanten vaste dubbele snelheid. Download nu lekker met ruim 950 kb/s
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 16:24:Steeds die *** storingen bij @home
Wie geeft er nog meer last van en wat doen jullie er tegen post het hier
heb sinds 1999 al @HOME, en eigenlijk nog nooit een probleem gehad
Uitspraak van DJ Archaon Aka Partygraaf op donderdag 8 juni 2006 om 13:24:@HOME heet niet voor niets @Slome
dan moet je niet geld besparen door het budget abbo te nemen he
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 juni 2006 om 19:16:heb sinds 1999 al @HOME, en eigenlijk nog nooit een probleem gehad
Ik heb het nou bijna 4 jaar in idd bijna nooit geen problemen. En ik heb de basis abbonnement (€30) en zit op 2000 kb download en vanaf 3 juli op 4000 kb.
Uitspraak van DJ sinaK-E op donderdag 8 juni 2006 om 16:31:2. Voor nieuwe klanten vaste dubbele snelheid. Download nu lekker met ruim 950 kb/siets wat met @home onmogelijk is
950 kb/s download? Voor 19,95? Welke provider is dat? En blijft die 'actie' voor altijd of is het een lokkertje?
Uitspraak van DJ sinaK-E op donderdag 8 juni 2006 om 16:31:2. Voor nieuwe klanten vaste dubbele snelheid. Download nu lekker met ruim 950 kb/siets wat met @home onmogelijk is
Ik download nu met 250 kb en vanaf juli met 500 kb. En ik heb de basis abbo van @home dus de duurste abbo van @home haalt straks wel meer dan 950 kb
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 20:55:Maar niet voor 19,95...Dus ik ben heel benieuwd hoe dat zit.
Klopt! Maar ik neem aan dat je adsl hebt via een telefoonlijn? Aangezien ik (en veel vrienden van mij) alleen een gsm abbo hebben is @home de makkelijkste en goedkoopste manier
Uitspraak van Early BirdEn ik heb de basis abbo van @home dus de duurste abbo van @home haalt straks wel meer dan 950 kbop donderdag 8 juni 2006 om 20:36:
ik heb abbo van van 47,95 euro, de snelste van @home dus
Met een abonnement op Internet Intensief beschikt u straks over een maximum downloadsnelheid van 8.000 kbit (8 Mbit) per seconde en een uploadsnelheid 1200 kbit (1,2 Mbit) per seconde
dus m.a.w. downstream 1 MB/s
zeker met downloaden uit newsgrouops, daar zit ik elke dag continue op de top
dus 600 - 610 KB/s
en en over een maandje dus gewoon 1 MB/s
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Jun 8 2006 om 22:21:28 UTC+0200)
Download : 608.7 KByte/sec
Upload : 92.9 KByte/sec
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 22:06:Da's inderdaad waar, maar voor hoe lang nog? Veel aanbieders (o.a Tele2) bieden nu een abonnement van 4 Mbit aan incl. telefonie voor 30 euro. Da's al 17,50 minder dan een 5 Mbit lijntje van @Home. Dan wordt het steeds interessanter om over te stappen.
Ik heb volgende maand ook een 4mb lijn voor €30
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:56:950 kb/s download? Voor 19,95? Welke provider is dat?
is via studentenadsl, over het netwerk van tiscali
www.studentenadsl.nl












