ik kreeg ook al weer een mailtje.........volgens mij zijn ze een beetje wanhopig ofzo......
p.s.
iemand nog eeen impulz kaartje kopen??
p.s.
iemand nog eeen impulz kaartje kopen??
volgens mij staat ie op autoreply
ff de rest van de straat invullen
dit was hem van mij
beste winnaar,
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
beste winnaar,
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
HAHA ik lag me helemaal kapot hiero nu heb ik WEER gewonnen en ze maken volgens mij geen fouten want ik heb een persoonblijke mail gekregen toen ik dat foute mailtje kreeg (lees boven ) had ik om uitleg gevraagd toen kreeg ik dit:
dit was een foutje ,
beste winnaar,
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
-----Oorspronkelijk bericht-----
Wat moet ik met dit e-mailadres?
Impulz <info@impulz.nl> wrote:
g.becker@chello.nl
beste winnaar,
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
-----Oorspronkelijk bericht-----
Wat moet ik met dit e-mailadres?
Impulz <info@impulz.nl> wrote:
g.becker@chello.nl
die kaartjes raak je niet meer kwijt, geeft ze gewoon aan een paar vrienden zou ik zeggen
beste winnaar,
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van
je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op
tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van
je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op
tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
Zelfde dus
Ja precies, wel ineens overvloed aan gratis kaarten op PF. En je haalt de profiteurs er gelijk tussenuit. Die vragen gelijk dik geld voor een kaartje ! Hahaha.
Nee, ik geef ze gewoon weg aan 2 mensen die er helemaal super blij mee zullen zijn, op die manier heb ik er zelf ook het meeste plezier van denk ik.
Nee, ik geef ze gewoon weg aan 2 mensen die er helemaal super blij mee zullen zijn, op die manier heb ik er zelf ook het meeste plezier van denk ik.
WHAHAHAHAHAHAHA IEDEREEN HEEFT GEWONNEN, op s2d ook al
ik heb met 2 adressen meegedaan en 2x gewonnen
toeval?..............ik dacht het niet
Waarom gebeuren dit soort dingen nou alleen bij UDC feesten. Het zal me niks verbazen wanneer niemand zijn kaartje op tijd krijgt.
Krijgen de mensen wel echt hun kaartjes dan zijn de mensen die er 1 gekocht hebben flink genaaid door UDC.
ik heb met 2 adressen meegedaan en 2x gewonnen
toeval?..............ik dacht het niet
Waarom gebeuren dit soort dingen nou alleen bij UDC feesten. Het zal me niks verbazen wanneer niemand zijn kaartje op tijd krijgt.
Krijgen de mensen wel echt hun kaartjes dan zijn de mensen die er 1 gekocht hebben flink genaaid door UDC.
ff voor alle duidelijkheid:
ik heb impulz een mailtje gestuurd met de vraag of er idd 2 kaartjes in de enveloppe zitten. Dit omdat ik dan alvast meerdere personen op de hoogte kan brengen en dat ze hierop voorbereid zijn.
binnen 10 minuten het volgende antwoord:
beste jeordy,
er zitten 2 kaarten in je enveloppe
crew
ik heb impulz een mailtje gestuurd met de vraag of er idd 2 kaartjes in de enveloppe zitten. Dit omdat ik dan alvast meerdere personen op de hoogte kan brengen en dat ze hierop voorbereid zijn.
binnen 10 minuten het volgende antwoord:
beste jeordy,
er zitten 2 kaarten in je enveloppe
crew
ik hoop wel dat ze er morgen zijn dan.....
Lady AnT 27 juni 2002 14:37
euhm....duizend is wel ERG weinig....weet niet wat je bron is....en zeg niet dat je liegt maar kan het eigenlijk niet geloven
---------
Ik ben natuurlijk een ster in overdrijven
Maar je snapt wat ik bedoel
Ze verkopen altidj te weinig kaarten, en kaarten weggeven is beter dan niks der mee doen, want iedereen die komt haal drank munjtes
euhm....duizend is wel ERG weinig....weet niet wat je bron is....en zeg niet dat je liegt maar kan het eigenlijk niet geloven
---------
Ik ben natuurlijk een ster in overdrijven
Maar je snapt wat ik bedoel
Ze verkopen altidj te weinig kaarten, en kaarten weggeven is beter dan niks der mee doen, want iedereen die komt haal drank munjtes
volgens mij zijn ze gestopt, vanaf straat 16 krijg ik geen mailtjes meer terug en is toch al een kwartier geleden
Zo heey.. ook ffies een mailtje gestuurd..
beste winnaar,
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
-------
Ben benieuwd of de kaartjes ook daadwerkelijk binnenkomen Anders heb ik m'n Q-base kaartje nog voor zaterdag
beste winnaar,
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
-------
Ben benieuwd of de kaartjes ook daadwerkelijk binnenkomen Anders heb ik m'n Q-base kaartje nog voor zaterdag