Partyflock
 
Forumonderwerp · 870974
Waarschuw beheerder
Volgens The Times zou Chelsea wederom interesse hebben in Feyenoord-aanvaller Salomon Kalou. De Engelse landskampioen zou een bedrag van 4.5 miljoen euro willen betalen voor de geboren Ivoriaan.

Een probleem bij het aantrekken van Kalou is dat hij niet over de benodigde papieren beschikt om in Engeland aan de slag te mogen gaan. Daarom zou Chelsea hem eerst nog aan Feyenoord willen verhuren, zodat hij in die periode een Nederlands paspoort kan bemachtigen.

De 20-jarige aanvaller heeft het niet meer naar zijn zin in Rotterdam en ook de vriendschappelijke wedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea in de voorbereiding op het volgende seizoen, versterken de Engelse geruchten van een eventuele overstap.
Waarschuw beheerder
Lijkt me wat weinig :yes:
Waarschuw beheerder
Chelsea komt naar De Kuip. Dat meldt de Feyenoord Krant die vandaag is verschenen. De sterrenploeg van coach José Mourinho speelt op 8 augustus in Rotterdam een oefenwedstrijd tegen de ploeg van Erwin Koeman. Seizoenkaarthouders krijgen voor deze wedstrijd een korting van tien procent. Vier dagen later speelt Feyenoord in Engeland een oefenwedstrijd tegen Premier League promovendus Reading.

Feyenoord heeft in het contract met Chelsea laten opnemen dat de Londenaren in de sterkst mogelijke opstelling zullen aantreden. Het aanvangstijdstip van de wedstrijd staat nog niet vast. Feyenoord heeft een voorkeur voor 19.00 uur, maar wacht op gemeentelijke toestemming.

Feyenoord staat in augustus dus een Engelse week te wachten, want twee dagen voordat Chelsea naar De Kuip komt, speelt de ploeg van Koeman de openingswedstrijd van het seizoen tegen Middlesbrough. Dat betekent een weerzien met ex-Feyenoorder George Boateng.


 
Waarschuw beheerder
donateur
Open dan een nieuw topic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RogieR! op zaterdag 6 mei 2006 om 10:35:
Chelsea komt naar De Kuip. Dat meldt de Feyenoord Krant die vandaag is verschenen. De sterrenploeg van coach José Mourinho speelt op 8 augustus in Rotterdam een oefenwedstrijd tegen de ploeg van Erwin Koeman. Seizoenkaarthouders krijgen voor deze wedstrijd een korting van tien procent. Vier dagen later speelt Feyenoord in Engeland een oefenwedstrijd tegen Premier League promovendus Reading.

Feyenoord heeft in het contract met Chelsea laten opnemen dat de Londenaren in de sterkst mogelijke opstelling zullen aantreden. Het aanvangstijdstip van de wedstrijd staat nog niet vast. Feyenoord heeft een voorkeur voor 19.00 uur, maar wacht op gemeentelijke toestemming.

Feyenoord staat in augustus dus een Engelse week te wachten, want twee dagen voordat Chelsea naar De Kuip komt, speelt de ploeg van Koeman de openingswedstrijd van het seizoen tegen Middlesbrough. Dat betekent een weerzien met ex-Feyenoorder George Boateng.


------------------------------------------


ja las het ook daar ga ik ckr ff heen ff van dat geld-team winnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GURU_HVT op zaterdag 6 mei 2006 om 10:38:
ja las het ook daar ga ik ckr ff heen ff van dat geld-team winnen


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 mei 2006 om 10:37:
Open dan een nieuw topic


1 feyenoord topic is al te veel
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HDHD op zaterdag 6 mei 2006 om 10:58:
1 feyenoord topic is al te veel


En toch vind je het bevredigend om ff je muil los te trekken over de mooiste club van nederland he :D

Vind 4,5 ook wel een beetje weinig.....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 mei 2006 om 11:01:
Vind 4,5 ook wel een beetje weinig.....


wat wil je met nog een jaar contract...



wel een mooie week van de zomer (y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HDHD op zaterdag 6 mei 2006 om 10:58:
1 feyenoord topic is al te veel


kom je hier doen dan ?
opzoutuh maar :yes:
ga alle grachten van Hindlopen maar bevuilen ofzo
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GURU_HVT op zaterdag 6 mei 2006 om 10:34:
Volgens The Times zou Chelsea wederom interesse hebben in Feyenoord-aanvaller Salomon Kalou. De Engelse landskampioen zou een bedrag van 4.5 miljoen euro willen betalen voor de geboren Ivoriaan.

Een probleem bij het aantrekken van Kalou is dat hij niet over de benodigde papieren beschikt om in Engeland aan de slag te mogen gaan. Daarom zou Chelsea hem eerst nog aan Feyenoord willen verhuren, zodat hij in die periode een Nederlands paspoort kan bemachtigen.

De 20-jarige aanvaller heeft het niet meer naar zijn zin in Rotterdam en ook de vriendschappelijke wedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea in de voorbereiding op het volgende seizoen, versterken de Engelse geruchten van een eventuele overstap.


Samuel(y)
Veels te weinig die 4,5 miljoen, mag nog wel wat bovenop
 
Waarschuw beheerder
Nee dank je
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op zaterdag 6 mei 2006 om 13:13:
Kalou moet


:aai: heb je ook weer wat aandacht want je begint behoorlijk in de herhaling te vallen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Stop die aandacht van jou maar in Remy z'n ...... :x

:aai:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op zaterdag 6 mei 2006 om 13:16:
Stop die aandacht van jou maar in Remy z'n ......


Je hoeft niet meteen te vertellen wat je vannacht gedaan hebt hoor.
Bespaar me de details :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op zaterdag 6 mei 2006 om 13:16:
Stop die aandacht van jou maar in Remy z'n ......


Je kan je niet inhouden he totdat die pararde begint:aai:
Steeds meer dingen met seks..
:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 mei 2006 om 13:21:
Steeds meer dingen met seks..


Wat weet jij nou van sex snotneus :aai:




Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 mei 2006 om 13:20:
Je hoeft niet meteen te vertellen wat je vannacht gedaan hebt hoor.
Bespaar me de details


HA HA HA ?
die humor is ook ver te zoeken in rotjeknor :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op zaterdag 6 mei 2006 om 13:23:
HA HA HA ?


Ik heb dat niet zien staan?
Maar je wilt natuurlijk op deze manier laten weten dat je shizofreen bent, maar helaas ik ben niet de aangewezen persoon om je probleem bij voor te leggen.
Ik advieseer proffesionele hulp.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GURU_HVT op zaterdag 6 mei 2006 om 10:34:
4.5 miljoen euro


Zo weinig? :D
Waarschuw beheerder
het stinkd hier
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Imro op zaterdag 6 mei 2006 om 16:47:
het stinkd hier


Je moer
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Imro op zaterdag 6 mei 2006 om 17:20:
het barst hier van de Feyenoorders


gek he :(
het gaat hier over een speler van Feyenoord en niet over een gay van 020
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=23295221]{element is niet toegankelijk}En toch vind je het bevredigend om ff je muil los te trekken over de mooiste club van nederland he
/quote]

Amen! :worship:
 
Waarschuw beheerder
4,5 is wel wat weinig voor zijn kwaliteiten:(

moet toch meer naar de 10 gaan.

maar met russiche invloeden bij chelsea komt dat geld als GAS op tafel;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
minimaal 7 miljoen euro voor die PSV'er vangen.. strik eromheen, en hopen dattie zijn poten breekt bij zn nieuwe club..
 
Waarschuw beheerder
juist
Waarschuw beheerder
kalou kan het niveau van chelsea nog niet aan :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {I-D} Pils-Dordt op zaterdag 6 mei 2006 om 11:03:
Uitspraak van GURU_HVT op zaterdag 6 mei 2006 om 10:34:
zodat hij in die periode een Nederlands paspoort kan bemachtigen

krijgt tie niet


laten we hopen van niet, krijgt die nog zn zin ook :dood:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zaterdag 6 mei 2006 om 20:43:
kalou kan het niveau van chelsea nog niet aan


Zoals hij dit seizoen voetbalt niet nee.
 
Waarschuw beheerder
klopt als een vinger
Waarschuw beheerder
als ie weg wil

beter toch
 
Waarschuw beheerder
ja maar niet naar chelsea
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 mei 2006 om 20:32:
minimaal 7 miljoen euro voor die PSV'er vangen.. strik eromheen, en hopen dattie zijn poten breekt bij zn nieuwe club..


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 13:00:
maar niet naar chelsea


waarom niet ? als het maar veel poen opleverd toch !
 
Waarschuw beheerder
Ze willenmaar 4,5 miljoen euries neer leggen, natuurlijk veel te weinig :yes:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 13:28:
willen maar 4,5 miljoen


dat is te weinig, maar die constructie kopen en terug verhuren voor weinig zou dan weer niet verkeerd zijn.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 mei 2006 om 13:22:
waarom niet ? als het maar veel poen opleverd toch !


Voor wie, voor dat feijenerd?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 17:34:
Voor wie, voor dat feijenerd?


Het gefrustreerde Nak supportertje..

Wij haten Feyenoord, alleen Feyenoord wordt er niet warm of koud van..:'("
 
Waarschuw beheerder
Eeej nar doe eens een truc
 
Waarschuw beheerder
Ik weet er een...pak een steen en klap die tegen je kop
Waarschuw beheerder
Strik eromheen en weg ermee
Waarschuw beheerder
4.5 miljoen is wat weinig.
helemaal als je je bedenkt dat ze 7 miljoen voor Lazovic hebben betaald..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 mei 2006 om 11:01:
En toch vind je het bevredigend om ff je muil los te trekken over de mooiste club van nederland he


haha mooiste club
praat geen poep
 
Waarschuw beheerder
iedereen zijn eige mooiste clubbie!!!