moet je niet zoveel hielen likken
niet eens, daar wordt het eelt toch lekker zacht van???
wat is dat dan voor iets????
ik dat voor de pijn ofzo? of een ontstekingsremmer
het is een natuurlijk middel en verlicht de pijn inderdaad. msm is ook heel goed voor je spieren / gewrichten etc.
ik heb zelf zwakke knieën en als ik teveel heb gelopen op een dag dan smeer ik die crème van MSM erop en heb daarna geen last meer. je hebt trouwens ook pillen ervan.









