Partyflock
 
Forumonderwerp · 868262
376x bekeken
 
Waarschuw beheerder
hallo, ik heb sinds kort last van hielspoor. ik kom echt elke ochtend moeilijk me bed uit en ik heb dagen erbij zitten dat ik niet meer kan lopen. heeft iemand hier ook ervaring mee???


(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 11:38:
ik kom echt elke ochtend moeilijk me bed uit


ik ook O:)
Waarschuw beheerder
nee sorry kan je niet helpen mssn keertje langs de pedicure of huid terapeut gaan ;) (als je wilt ken ik d'r van beide nog wel eentje hoor het wel pm het maar ;) (zijn goeie)
Waarschuw beheerder
donateur
moet je niet zoveel hielen likken (y)
 
Waarschuw beheerder
haha, neej hoor dank je.
 
Waarschuw beheerder
ik heb nu speciale zolen en als ze binnen 6 weken niet helpen moet ik terug, maar tot nu toe helpen ze niet echt, ik heb ze nu ongeveer 3 weken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op maandag 24 april 2006 om 11:40:
moet je niet zoveel hielen likken


niet eens, daar wordt het eelt toch lekker zacht van??? ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 11:42:
niet eens, daar wordt het eelt toch lekker zacht van???


Je kan maar een hobby hebben
Waarschuw beheerder
mijn vader heeft een jaar lopen tobben met hielspoor. ook zooltjes etc. wat je kan slikken is MSM. dat verkopen ze bij de DA drogist.
 
Waarschuw beheerder
wat is dat dan voor iets????
ik dat voor de pijn ofzo? of een ontstekingsremmer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 14:16:
wat is dat dan voor iets????
ik dat voor de pijn ofzo? of een ontstekingsremmer


het is een natuurlijk middel en verlicht de pijn inderdaad. msm is ook heel goed voor je spieren / gewrichten etc.
ik heb zelf zwakke knieën en als ik teveel heb gelopen op een dag dan smeer ik die crème van MSM erop en heb daarna geen last meer. je hebt trouwens ook pillen ervan.
Waarschuw beheerder
had mn ma ook.. kregen ze van die zolen enz. 1x gebruikt ften ze had opeens nooit geen last meer hehe :D
 
Waarschuw beheerder
jah idd die zooltjes moeten idd helpen, maar s'cohtends kan ik nog steeds moeilijk lopen. ik moet wel zeggen dat het lopen op werk wel beter wordt, ik kan langer en harder lopen
 
Waarschuw beheerder
hebben er maar weinig mensen last van hielspoor????
 
Waarschuw beheerder
ik dacht dat hielspoor heel erg vaak voor kwam, maar nu ik zit zo lees, valt het wel mee
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft/had me pa ook... is niet best :S


Succes iig!
 
Waarschuw beheerder
jah dank je wel
 
Waarschuw beheerder
ik moet zeggen dat ik nu redelijk gewend ben aan die zooltje, alleen s ochtends niet, dan ben ik een oud vrouwtje
Waarschuw beheerder
Mijn pa heeft het ook, die heeft ook van die zooltjes. Doet ie altijd in zn sokken :P Zo heeft ie ze altijd aan.
 
Waarschuw beheerder
jah das wel handig, maar als het in me sokken zit lijkt het mij niet lekker lopen