Partyflock
 
Forumonderwerp · 630477
 
Oke..... ik ga een poging wagen het uit te leggen :)

Ik hebt geen beeld vorming in me hoofd, dus zelfs me ouders kan ik niet zien als ik me ogen sluit!! Dromen......doe ik niet......ik heb dus geen beeld vorming :S Een enkele keer kan ik dromen!!

Als ik probeer te lezen, krijg ik de zin in z'n geheel niet gelezen!! Woord voor woord wel!Waarschijnlijk komt dit ook door het beeld dat ik dus niet kan vormen! :(

alleen het lezen van een donald duck of suske en wiske gaat me goed af ........hier staan plaatjes bij.......dus kan ik zien waar het over gaat!!

Kent iemand dit.......weet iemand of hier hulp bij gegeven kan worden?? Zo ja ... :D waar :P

Volgend jaar wil ik graag weer beginnen met een opleiding.....maar zou graag wat hulpmiddelen willen hiervoor :D
Alvast bedankt peepz :D
nah je tiept anders aardig..
 
Het heeft zo te lezen ook niets met typen te maken, hoor! Wat gaar lijkt me dat zeg!! Ik hoop dat iemand je kan helpen ermee. :flower:
 
heb hier dan ook ff op gezeten :S

En het typen is ook niet echt een probleem :D
laatste aanpassing
 
Dus je kunt niet fantaseren?

Hoe doe je dat dan met masturberen?

;P

Nee sorry, grapje, lijkt me kut! Hoe zit dat dan met gezichten herkennen? En ben je niet vergeetachtig hierdoor?
 
ja ik herken gezichten dus alleen als ik ze weer zie :D
En ja ik heb een geheugen als een zeef :(

Als vriendinnen mij willen herrineren aan iets leuks ofzo wat het weekend is geweest, moet ik heel hard denken, of weet het gewoon niet (meer)
 
ik herken mijn ouders ook niet als ik mijn ogen sluit, mijn vriend niet....kortom...de mensen waar je veel van houdt kun jij niet in je ogen zien als je ze sluit

probeer t maar eens
j-tje zeg... hoe lang weet je al dat je het hebt? hopelijk kun je met hulpmiddelen toch die opleiding volgen, er zullen vast wel meer mensen zijn die dat hebben...sterkte&suc­ces hoor JoJo
 
maar een boom of iets anders kan ik ook niet zien..........ons huis, de auto!!

Ik WEET wel hoe ze eruit zien!! Maar dat vind ik nog niet eens zo vervelend.......!!
Het lezen, en het kunnen begrijpen van het lezen!!
Ik zal mijn opdr88 (bijna) niet kunnen maken!! (als ik de opleiding gaan doen )
Het lezen van de vraag kost al veel moeite, om vervolgens nog eens een antwoord te geven!!
vind toch dat je aardig mee kan kome..geloof der nix van
laatste aanpassing
 
nou jij kan lekkere antwoorden geven zeg

als t je niet interesseert reageer dan niet
laatste aanpassing
 
2 Liekskovic: Er zijn er hier altijd wel een paar bij :S

Maar goed......daar kunnen we ons dan weer bij afvragen wat daar het nut van is!! En waar die hersenpartij zit :S
 
Studiebijeenkomsten Non-verbal Learning Disability (NLD)
Doelgroep
Coördinatoren leerlingbegeleiding en leerkrachten primair onderwijs.

Doelstelling
Kinderen met het NLD-syndroom (non-verbal learning disability), een niet-taalgebonden leerstoornis, hebben veel moeite met het aanbrengen van structuur en ordening in de wereld om zich heen. Vaak blijven motoriek en conceptvorming achter. Op veel terreinen kunnen zich problemen voordoen; binnen de onderwijsleersituatie worden vooral problemen bij het rekenen en de sociaal-emotionele ontwikkeling gesignaleerd.
De deelnemers krijgen informatie over de stand van zaken met betrekking tot NLD en gaan dit actief vertalen naar hun eigen situatie.

Inhoud
Kinderen met een niet-taalgebonden leerstoornis proberen grip te houden op hun omgeving via hun sterke kanten, de taalontwikkeling en het auditief geheugen. Ze vallen op door hun taalgebruik: veel praten, weinig zeggen. Visueel-ruimtelijke taken, inclusief het non-verbale aspect van communicatie, leveren veel problemen op, zowel op sociaal inzichtelijk als op didactisch terrein. Op jonge leeftijd wordt vaak ten onrechte aan ADHD gedacht, in een latere fase kunnen depressieve klachten voorkomen.
Door oefening en herhaling weten deze kinderen zich veel zaken eigen te maken, waardoor pas relatief laat het probleem duidelijk wordt.
Vroegtijdige onderkenning is van belang om tijdig een goede begeleiding uit te zetten. In deze bijeenkomsten willen we daarvoor de nodige informatie en handreikingen bieden.
Aan de orde komen:

huidige definiëring en afbakening;
verklaringen;
richtlijnen voor de begeleiding.


Werkwijze
De eerste bijeenkomst heeft vooral een informatief karakter.
De tweede is meer praktisch van aard en wordt afgesloten met een huiswerkopdracht.

Data en tijden
Donderdagmorgen 8 april 2004 van 9.00 tot 16.00 uur (voor de lunch wordt gezorgd).

Plaats
De Kempen Schoolbegeleidingsdienst te Eersel.

Uitvoering
Brigitte van Hout, medewerker De Kempen Schoolbegeleidingsdienst.

Kosten
40,- inclusief materiaal.
Voor scholen buiten het werkgebied van De Kempen SBD € 110,-.

Workshops

http://www.dekempensbd.nl/htm/m4s18.htm
 
2 Tijn: MIJN HELD :d

ff vragen of een vriendin dit voor me wil vertalen :d Krijg dit ook niet gelezen!!

Damn super :D
zie topic: WEIRD! leuk onderzoek..
 
thnx lieverd :kusje2:
 
lees eigenlijk nu pas waar je topic over gaat :)

en uhm dat is idd allemaal waar... kan me voorstellen dat mensen het een beetje vreemd vinden dat je sommige dingen niet terug kan denken enzo... maar ik ga redelijk veel met haar om en ik merk het ook nog elke dag :)

en met typen heeft ze idd niet veel moeite haha heb haar zien typen :D
 
tis gewoon ook moeielijk uit te leggen.......en zeker omdat veel mensen het niet snappen!!

Soms snap ik het zelf ook niet meer :S