D'Charly Artiest D'Charly 1 mei 2006 11:20hehe... ik heb nog iran-angola liggen hier, 3 stuks á 285,- p/stuk
Frenkie 1 mei 2006 11:22Uitspraak van D'Charly op maandag 1 mei 2006 om 11:20:▶hehe... ik heb nog iran-angola liggen hier, 3 stuks á 285,- p/stuk zozo, klinkt goed: zie PB koopje
1 mei 2006 12:17400 euro per stuk 3 stuks á 285,- p/stuk dat zou ik er nou nooit voor neer leggen stelletje gekken
Frenkie 1 mei 2006 12:23Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 12:17:▶dat zou ik er nou nooit voor neer leggen stelletje gekken o.k. voor jou 375 eu
Frenkie 1 mei 2006 12:59Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 12:41:▶grapjas ik wil je tegemoet komen en jij noemt me grapjas... Weet je wat, ik neem ze woensdag voor je mee naar Groningen Nu meer interresse??? Dat scheeld je weer een ritje Grunn-Amsterdam