Partyflock
 
Forumonderwerp · 819600
Waarschuw beheerder
donateur
zet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt:)

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/15389.jpg[/img]
Loena 1 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/40368.jpg[/img]
Kyla 2 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/856456.jpg[/img]
Miloe 4 jaar
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001fd9ef4fa403911a0150d783]http://www.mijnalbum.nl/Foto=R3CE6ROG[/img]
hier gezellig met zn 3tjes..:lief:

[img width=500 height=375 cacheid=000000450022a8befb8a95b51a0150d783]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EAOPNGGS[/img]
gekke Gabber op de kop.. tis net of ie lacht:D

[img width=500 height=375 cacheid=000000450022a8c09106ccc51a0150d783]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TYCAIYEC[/img]
zo slaapt Dj vaak, dus ook op zn rug..:P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:11:
n uit na


een uit ja??

Doet ze goed dan :9
 
Waarschuw beheerder
Oh uil :x

Bijdehandje :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:30:
Bijdehandje


O:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:34:
wil je misschien dit weekend op mn parkietje passen?


Aaahhh..wat is ie lief :P Kan die ook praten?:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:59:
oowwhh dan kan die vast wel overweg met mijn poesje


Wat n mooi poesje heb jij zeg :O :9

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 15:59:
owhh, ik zie het al..Zo gek als een deur, gaat vast wel werken


Ja hij wil alleen nog weleens pikken als iemand aan zn hondenzaad komt maar ik hou ze wel n beetje uit elkaar dan O:)
 
Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000c0d460022af034e30994f1a01515bad]http://img238.imageshack.us/img238/8287/dsc002916sc.jpg[/img]
mn poessies donder en bliksem :D

[img width=500 height=375 cacheid=000000450022af26da201c201a01515bad]http://www.mijnalbum.nl/Foto=INLLOLLE[/img]
mn ratje poesje

[img width=640 height=480]http://img415.imageshack.us/img415/6169/dsc000370ia.jpg[/img]
mn ratje henk

mn schatjes (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Hier nog drie fotootjes van die maffe poes van mij

[img width=450 height=337 cacheid=001289bc0022af8a2c1dc1271a01517414]http://i39.photobucket.com/albums/e197/ustoopia/MissPoes06.jpg[/img]

[img width=450 height=337 cacheid=001289bc0022af8f117de8971a01517414]http://i39.photobucket.com/albums/e197/ustoopia/MissPoes07.jpg[/img]

[img width=450 height=337 cacheid=001289bc0022af92932d7f461a01517414]http://i39.photobucket.com/albums/e197/ustoopia/MissPoes08.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450]http://home.kpnplanet.nl/~marjapeterse@kpnplanet.nl/fotos/mexxnoxx6.jpg[/img]

[img width=569 height=540]http://home.kpnplanet.nl/~marjapeterse@kpnplanet.nl/fotos/mexx.jpg[/img]

poezen (L) mexx en nox (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
snoozy:

[img width =500 width=640 height=480 cacheid=001289bc0007db546b53ed5c1a015376fc]http://i83.photobucket.com/albums/j285/SpeedcoreSelma/Afbeelding002.jpg[/img]

is gek op wietblaadjes :)

[img width =500 width=640 height=480 cacheid=000c13430022c188d762f8161a015376fc]http://i83.photobucket.com/albums/j285/SpeedcoreSelma/Afbeelding1465.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=000c13440022c1890f8feb301a015376fc]http://i83.photobucket.com/albums/j285/SpeedcoreSelma/Afbeelding939.jpg[/img]

mickey:

[img width =500 width=640 height=480 cacheid=000c13470022c195f2f453a91a015376fc]http://i83.photobucket.com/albums/j285/SpeedcoreSelma/Afbeelding394.jpg[/img]

Dixie :)

[img width=500 height=375 cacheid=000c13490022c19af71341381a015376fc]http://i83.photobucket.com/albums/j285/SpeedcoreSelma/DSC00783.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=001289bc0022dd25ee55e4a71a0156cd64]http://i44.photobucket.com/albums/f17/jonnuh/jonneenspyker04.jpg[/img]
Spyker en Jonne

[img width=641 height=479 cacheid=001289bc0022dd279217094e1a0156cd64]http://i44.photobucket.com/albums/f17/jonnuh/spyker16.jpg[/img]
Spyker

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0022dd2a8d7bc9a21a0156cd64]http://i44.photobucket.com/albums/f17/jonnuh/genoeg.jpg[/img]
Genoeg (rip homie)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450 cacheid=000878920022dddf89dd30ea1a0156d658]http://storage.msn.com/x1pqP5noGPWAA4gBA_oHR04m6lxQYD_fValdDgVLPWc-EpmY20spAUI713u6rdp0zaZcQdVafDcEzaFIv6YzEAYqWv5XLvUrKl1k8fx5qcuXvHdDnDwXxseIw[/img]

Onze draak! ;-)
Waarschuw beheerder
Wij hebben 2 superlieve huisdiertjes :doetiewoep:
Een groene leguaan genaamd Sneaky (L)
En un kleine grijze rat met de naam Dizzy (L)
Dizzy heb ik met kerstmis voor muh dochtertje gehaald, en Sneaky heb k al zo'n 2,5 jaar :D Kzou ze niet meer willen missen !! En ooit komt er nog een hondje bij, een engelse of amerikaanse stafford (rednose vind ik egt super)(L)
Maar dat pas als we een huisje met tuintje hebben!!

Ikkuh met Sneaky (F)
[img width=256 height=384 cacheid=000c1eae0022e224edca93331a01574054]http://i11.photobucket.com/albums/a157/Breezer_/book%20of%20bizarres2/imm009_10.jpg[/img]

Ikkuh samen met Sneaky en Dizzy 8) Twee geweldiguh beestjes.. (L)
[img width=453 height=679 cacheid=000c1eb40022e232120ade511a01574054]http://i11.photobucket.com/albums/a157/Breezer_/book%20of%20bizarres2/iksneakydizzy.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet echt grappig maar wel leuk:D

[img width=204 height=314 cacheid=001219360003487e10873d3c1a01575ab3]http://www.dierenkabinet.nl/data/images/tesszandsnoet.jpg[/img]

[img width=314 height=212 cacheid=001219360003487f1c2715b21a01575ab3]http://www.dierenkabinet.nl/data/images/tes.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hawai??
 
Waarschuw beheerder
[img]http://tk.files.storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H0-ICZH7X5afm_7at0lkVD8WqKMX7rL8TpZ4vjf-1OHCQnOfZuTk0mWCAUEnq5ovW00Ga0yXka-cOHyvvlXeYfvT3pWQ8McCeFCJsKgsD-iZPZenVNneij6DFM3F5XoB1AQ-iD0vxTcjMHoe0JC0s1N[/img]
Me hondje met mijn muts en sjaal om :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yvzz!!:cocktail: op maandag 10 april 2006 om 18:59:
hawai??


ja met die bloemen om zijn nek:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 21:57:
Me hondje met mijn muts en sjaal om


doet het niet:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam Records op maandag 10 april 2006 om 22:20:
ja met die bloemen om zijn nek


hahaha het is idd zo een bloemenkrans.. maar het was niet in hawai:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 11 april 2006 om 17:42:
haha toch niet ook jammer


voor mij wel voor tess maakt et niet zoveel uit water is water en zand is zand haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 11:13:
Onze draak


hehe...Die foto is vet!!!

Mijn konijn Indy !!!:

[img width=191 height=225 cacheid=000bf9c30022745a5fd55af01a01581506]http://i2.tinypic.com/rkswm8.jpg[/img]

en het konijn Freud van mijn vriendin:

[img width=320 height=240]http://interval1.rendered.startpda.net/12600001-12650000/12628623_500_500_FLE9.jpeg[/img]

:)
 
Waarschuw beheerder
[img width=448 height=336]http://members.home.nl/mier01/danaauto.JPG[/img]

Broem broeemmmm
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yvzz!!:cocktail: op dinsdag 11 april 2006 om 18:10:
voor mij wel voor tess maakt et niet zoveel uit water is water en zand is zand haha


dat is ook wel weer waar:D
Waarschuw beheerder
[img width=191 height=225 cacheid=000bf9c30022745a5fd55af01a015868f0]http://i2.tinypic.com/rkswm8.jpg[/img]

klinkt misschien raar maar het konijn hierboven lijkt net een nep konijn..een knuffel ofzo :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Selmatje O:) op woensdag 12 april 2006 om 12:05:
klinkt misschien raar maar het konijn hierboven lijkt net een nep konijn..een knuffel ofzo


dat lijkt zo omdat die denk ik nog een baby-konijn is.. dan zijn ze allemaal nog pluizig en knuffelachtig :jaja:.. maar ik zie aan zn pootjes dat die wel echt is (Y)(denk ik tenminste O:) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
is wel een echte hoor zo zag flocky er ook uit :yes:



:cheer:nog 18 dagen:cheer:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt niet arnold !!
Flocky zag er veeel cooler uit B)
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk.. dit bovenstaande konijntje is erg schattig maar heeft verder niks aparts en dat heeft flocks wel.. met zn stoere kringen om zn ogen B) en die streep op zn rug.. en zn punk haar :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Selmatje O:) op woensdag 12 april 2006 om 12:05:
klinkt misschien raar maar het konijn hierboven lijkt net een nep konijn..een knuffel ofzo


Hij is echt hoor :) Een paar weken oud...

[img width=191 height=225]http://www.pattycular.com/pics/olafsbunny/olafsbunny6.jpg[/img]
[img width=191 height=225]http://www.pattycular.com/pics/olafsbunny/olafsbunny1.jpg[/img]

Inmiddels is ie wel een heel stuk groter :) Maar nog steeds leuk en enorm druk...

ps. Staat ergens in deze thread ook nog een foto van 'Flocky'?? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb momenteel maar 1 goeie foto van Lucky.

[img width=500 height=379 cacheid=000000450022f0023982acb51a0158d305]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6IELWYN6[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van isios op woensdag 12 april 2006 om 23:36:
ps. Staat ergens in deze thread ook nog een foto van 'Flocky'??


die moet hier ergens staan ja maar waar 8)
Waarschuw beheerder
:cheer: jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is mijn pluizenbol.. :)

ze is inmiddels een beetje heel erg gegroeid en geen dwergkonijn meer haha B) ..