ik vind m echt leuk haha! wat een snoezie
Hij is uniek,,me ouders hebben em in frankrijk gekocht op de markt maar hij had geen prik gekregen of wat dan ook,dus hij werd echt ontezttend ziek dus me ouders als een speer weer naar nederland meteen naar dierenarts vochtspuiten ect..hij had het net op het nippertje gered gelukkig! kuttekoppen daaro..gaat hun alleen maar om het geld
haha leg ie wel lekker zo
wat heeft dat beest om zn lijf? een tuigje?
ja, een tuigje, toen ze klein was, mocht ze niet los rondlopen, dus had ze een tuigje om met een touw eraan van zoveel m, twas een raskat, dus die wilde ik niet kwijtalleen is ze later toch nog weggelopen
hij had het net op het nippertje gered gelukkig! kuttekoppen daaro..gaat hun alleen maar om het geld
Dat je ouders dan bovendien ook nog aan ze geven...
Ik zou het ook niet over me hart kunnen verkrijgen om zo'n hondje daar doodziek te laten zitten, maar zo houd je het wel in stand