ga jij em plaatsen dan ?
ergens waar die koude rijwind opvangt
wow 2 pk's ofzo
dan klopte het al niet wat jij zei
tis maar een bagger pktje wat erbij komt...maar toch
meeste doen het voor de sound
99 van de 100 keer levert het helemaal NIKS op...
Als de kelk dichtbij je blok komt te hangen, heb je er alleen maar nadelen van, want dan zuigt ie lekker warme lucht aan en heb je dus juist minder vermogen.
De luchtinlaatsystemen van huidige auto's zijn zo efficient, dat een open luchtfilter weinig tot niets toevoegt, behalve een hoop herrie.
Als de kelk dichtbij je blok komt te hangen, heb je er alleen maar nadelen van, want dan zuigt ie lekker warme lucht aan en heb je dus juist minder vermogen.
De luchtinlaatsystemen van huidige auto's zijn zo efficient, dat een open luchtfilter weinig tot niets toevoegt, behalve een hoop herrie.
laatste aanpassing
whahaha lachen!
Niet om het 1 of ander, maar heb jij misschien een uitdraai van die 150 paardjes van je Clio 16V?
voordeel = wat beter oppakken + misschien wat pk winst........ maar dit is echt niet merkbaar ofzo.... en natuurlijk een mooi zwaar geluid.
gaat lang mee.
nadeel = dat je hem express steeds lekker intrapt,en dus meer beznine gebruikt
+ dat het 9 van de 10 keer gewoon open hangt enzo....... warme lucht.....
ik heb de compleete k&n kit met koude luchttoevoer en een hitteschild er tussen.
je zou eventueel ook een k&n vervangingsfilter in het origineele huis kunnen plaatsen.
gaat lang mee.
nadeel = dat je hem express steeds lekker intrapt,en dus meer beznine gebruikt
+ dat het 9 van de 10 keer gewoon open hangt enzo....... warme lucht.....
ik heb de compleete k&n kit met koude luchttoevoer en een hitteschild er tussen.
je zou eventueel ook een k&n vervangingsfilter in het origineele huis kunnen plaatsen.
hij gebruikt echt niet meer bezine hoor..
Als je luchtmassa-meter merkt dat je meer zuurstof hebt, zal je motormanagement ervoor zorgen dat er meer benzine in wordt gespoten om aan de goeie verhouding te komen en dus zal je verbruik omhoog gaan, of is dit ook fout?
Uitspraak vankan je er ook mee in de winter rijden??schizophrenic maniac
op maandag 6 maart 2006 om 14:27:
ook in het donker ja
whehe
Uitvallen? dan heb je prut elektronica.
Een goede ecu laat de auto netjes versneld stationair lopen als ie koud is. Het zal misschien iets langer duren voor de motor op temperatuur is. Veel auto's hebben zelfs standaard een koude inlaat.
Warme lucht levert niet alleen minder zuurstof, maar het mengsel gaat er ook sneller van detoneren (pingelen).
Een goede ecu laat de auto netjes versneld stationair lopen als ie koud is. Het zal misschien iets langer duren voor de motor op temperatuur is. Veel auto's hebben zelfs standaard een koude inlaat.
Warme lucht levert niet alleen minder zuurstof, maar het mengsel gaat er ook sneller van detoneren (pingelen).
Uitspraak van !!!Eelco!!! op woensdag 15 maart 2006 om 13:35:je krijgt zeker meer pk. hoeveel weet ik zo nie. maar die pk voel je in de praktijk niet. bovendien verknalt het je moter ook op duur. maar het geeft wel een leuk geluidje
Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 15 maart 2006 om 18:20:Je moet em wel schoonmaken Haasie. Voor de g-lader is het ook niet echt goed.
gewone filter niet dan?
is ook op de krukas gemeten heino
Let me see that uitdraai!
Enneh, ff voor de duidelijkheid: Ik hang hier niet de zeikerd uit. Ik ben gewoon benieuwd.
Enneh, die Clio helemaal onderaan in je persoonlijke tekst... Da's géén Williams.
laatste aanpassing












![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)

