Jimbo4u 25 februari 2006 14:41Te Koop 2 kaarten voor Bitch,gekocht voor 62,00, mogen weg voor 40,00 euro, 06 43088425 gr Jim
Peetjuhhh 25 februari 2006 14:45donateur1x kaartje BITCH te koop. ik woon in Amsterdam prijs 15 euro die werd net tegelijk geopend dus weinig kans dat je je kaartje voor dat bedrag kwijt raakt
Peetjuhhh 25 februari 2006 14:53donateurUitspraak van Jimbo4u op zaterdag 25 februari 2006 om 14:50:▶heb al 22 euro verlies jah maar als andere hem nog goedkoper verkopen dan raak jij je kaartje niet zomaar kwijt hoor... mensen kopen toch degene die het minst kost dus beter wat meer verlies dan dat je hem helemaal niet kan verkopen.... lijkt mij dan laatste aanpassing 25 februari 2006 14:54