Partyflock
 
Forumonderwerp · 852891
111x bekeken
Betreft: evenement: B.I.T.C.H, zaterdag 25 februari 2006 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Waarschuw beheerder
Te Koop 2 kaarten voor Bitch,gekocht voor 62,00, mogen weg voor 40,00 euro, 06 43088425 gr Jim
Waarschuw beheerder
donateur
1x kaartje BITCH te koop.

ik woon in Amsterdam

prijs 15 euro


die werd net tegelijk geopend dus weinig kans dat je je kaartje voor dat bedrag kwijt raakt :yes:
Waarschuw beheerder
heb al 22 euro verlies
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimbo4u op zaterdag 25 februari 2006 om 14:50:
heb al 22 euro verlies


jah maar als andere hem nog goedkoper verkopen dan raak jij je kaartje niet zomaar kwijt hoor... mensen kopen toch degene die het minst kost :yes: dus beter wat meer verlies dan dat je hem helemaal niet kan verkopen....

lijkt mij dan 8)
laatste aanpassing