Partyflock
 
Forumonderwerp · 841850
424x bekeken
Waarschuw beheerder
Vanaf aanstaande zondag is het voor bezoekers van De Kuip mogelijk om voor aanvang van de wedstrijd te wedden op de uitslag. Lotto en Feyenoord hebben daarmee een primeur. Het is voor het eerst dat er in Nederland legaal in een voetbalstadion kan worden gewed. Met ingang van de komende thuiswedstrijd tegen Roda JC kan dat op vier vaste plekken in De Kuip gebeuren.


Feyenoord en Lotto hebben sinds de zomer van 2004 aan dit concept gewerkt. Er is nauw overleg geweest met een afvaardiging van de supporters. Daarin is gesproken over het aantal verkooppunten en het spelaanbod. Ook is het concept uitvoerig getoetst aan de Wet op de Kansspelen (WOK).

Feyenoord is ingenomen met het initiatief, dat is gelanceerd met Lotto, de enige organisatie in Nederland met een licentie voor het wedden op sportwedstrijden. Feyenoords commercieel directeur Chris Woerts: ‘We zijn erg blij met deze eerste stap. Hopelijk kunnen we de samenwerking de komende periode uitbouwen. Feyenoord wordt qua publiek en entourage vaak vergeleken met een Engelse club en iedereen weet dat daar het wedden op voetbaluitslagen in stadions heel populair is. Onze supporters gaven ook aan dit graag te willen en we zijn blij dat er nu ook, net als in Engeland, op de wedstrijddag kan worden gewed.’


:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Boeiend!
Waarschuw beheerder
Koop een taart...
 
Waarschuw beheerder
nog meer gefrustreerde mannetjes als ze dr geld hebben verloren :s
Waarschuw beheerder
is lachen man! Lekker gokken in De Kuip! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da-Mastaah op dinsdag 17 januari 2006 om 13:43:
gaaaap


Joh.....

Over een jaar mogen jullie en dan vind je het ook leuk.....
 
Waarschuw beheerder
wedden dat.......?

[img width=200 height=153 cacheid=000b4afc0020b751c01d807b1a012db833]http://static.flickr.com/33/54535136_6288bcb763_m.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 17 januari 2006 om 13:48:
Over een jaar mogen jullie en dan vind je het ook leuk.....


maar ze mogen nog niet :cheer:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op dinsdag 17 januari 2006 om 13:40:
Boeiend!


Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 17 januari 2006 om 13:48:
Joh.....

Over een jaar mogen jullie en dan vind je het ook leuk.....


mischien is dat ook wel zo:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 17 januari 2006 om 13:48:
Joh.....

Over een jaar mogen jullie en dan vind je het ook leuk.....


hehe vertel ze nou niet de waarheid man, laat ze in die waan!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Puntenbokser op dinsdag 17 januari 2006 om 13:53:
om 'm in jou kk muil te gooien


Moet dat nou weer dat Kk:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 januari 2006 om 14:01:
Moet dat nou weer dat Kk


vrouwen horen niet bij het voetbal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op dinsdag 17 januari 2006 om 14:05:
vrouwen horen niet bij het voetbal


Bij feyeneurds niet nee
Zitten allemaal pootjes op de tribune
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op dinsdag 17 januari 2006 om 14:08:
Bij feyeneurds niet nee
Zitten allemaal pootjes op de tribune


probeer het nou nog eens opnieuw om grappig te zijn :aai:
 
Waarschuw beheerder
Goed idee:)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Puntenbokser op dinsdag 17 januari 2006 om 14:05:
vrouwen horen niet bij het voetbal


En zeikerds zoals als jou horen nergens(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op dinsdag 17 januari 2006 om 14:10:
probeer het nou nog eens opnieuw om grappig te zijn


Kan begrijpen dat zo'n kneusje niet om de waarheid ken lagguh :aai:
Waarschuw beheerder
zondag gelijk ff inzetten in De Kuip....Woehoe! :woop:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op dinsdag 17 januari 2006 om 13:42:
Koop een taart...


Verkoop jij je moeder bij de hema?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op dinsdag 17 januari 2006 om 14:08:
Bij feyeneurds niet nee
Zitten allemaal pootjes op de tribune


Kan niet homotje
Waarschuw beheerder
Ach ja met dat geld kunnen ze eindelijk eens goede spelers kopen in plaats van 30 slechte aankopen die nu allemaal weg mogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dissin op woensdag 18 januari 2006 om 21:20:
Ach ja met dat geld kunnen ze eindelijk eens goede spelers kopen in plaats van 30 slechte aankopen die nu allemaal weg mogen.


Zegt iemand van welke club?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 januari 2006 om 14:01:
Moet dat nou weer dat Kk


KalKoen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op woensdag 18 januari 2006 om 10:24:
zondag gelijk ff inzetten in De Kuip....Woehoe! :woop:


Vrees dat ik zondag te laat kom voor het inzetten van geld...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paddy Murphy's op woensdag 18 januari 2006 om 23:23:
Vrees dat ik zondag te laat kom voor het inzetten van geld...


ga je toch op basketbal gokken hehe
 
Waarschuw beheerder
Het is te hopen dat Dick Jol de wedstrijd dan niet fluit ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 14:42:
Het is te hopen dat Dick Jol de wedstrijd dan niet fluit


of juist wel als je goed gokt ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op vrijdag 10 maart 2006 om 14:46:
of juist wel als je goed gokt


:9

Dick Jol is de Scheidsrechter en Hoyzer als grensrechter :)
Waarschuw beheerder
Zoekfunctie

*lekkerorgineel*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-d0n- op donderdag 27 april 2006 om 14:52:
Zoekfunctie

*lekkerorgineel*


whahahahahahaahahahahaha frusty boooooooooooooooy
Waarschuw beheerder
ey ouwe hoeveel geld heb je verloren met de playoffs? o:)
 
Waarschuw beheerder
koelie joelie steun ik me cluppie dus dubbel om naar de kuip te komen.
Goed iniatitief.