Supporters die twijfelen over het verlengen van hun seizoenkaart, moeten over de streep getrokken worden. Feyenoord probeert dit middels een schrijven van Wim Jansen te bereiken.
Hieronder volgt de tekst van deze brief:
Beste Feyenoord-supporter,
Zoals u weet ben ik vanaf 1 juli jl. weer terug bij Feyenoord. Nu als Technisch Adviseur. Feyenoord is altijd mijn club geweest en gebleven. Dit speciale gevoel ‘Feyenoorder te zijn’ gaat nooit verloren.
Ook ik weet dat het qua sportieve prestaties de laatste jaren geen vetpot is geweest. Daarom is het bewonderenswaardig dat elke zomer zoveel duizenden supporters opnieuw hun seizoenkaart kopen, vaak in de hoop dat het nieuwe seizoen toch weer beter zal gaan. Is dat vreemd? Nee, dat is niet vreemd. Want ik ben, Feyenoorder, ook altijd naar de Beloften, de jeugd op Varkenoord en De Kuip blijven komen.
Als oud trainer, technisch directeur en speler weet ik als geen ander hoe belangrijk de steun van supporters is. Zowel in goede als in iets minder goede tijden. Een club met de traditie van Feyenoord moet zo lang mogelijk in de race blijven voor prijzen en het liefst ook een prijs realiseren. Dat is ons motto. Zekerheid is er nooit en we moeten ook zeker niet de fout maken om te hoge verwachtingen te wekken, maar we moeten het wel proberen.
U heeft uw seizoenkaart nog niet verlengd. Misschien uit teleurstelling. Misschien om een andere reden. Uiteraard respecteren wij uw besluit. Maar mocht u toch twijfelen, vooral omdat de telurstelling over het afgelopen seizoen overheerst, weet dan wel dat we met z’n allen proberen een nieuwe klus te klaren en dat spelers, staf en de club uw steun hard nodig hebben.
Met vriendelijke groet,
Wim Jansen.
PS Mocht u intussen uw seizoenkaart verlengd hebben dan danken wij u daarvoor hartelijk.
Hieronder volgt de tekst van deze brief:
Beste Feyenoord-supporter,
Zoals u weet ben ik vanaf 1 juli jl. weer terug bij Feyenoord. Nu als Technisch Adviseur. Feyenoord is altijd mijn club geweest en gebleven. Dit speciale gevoel ‘Feyenoorder te zijn’ gaat nooit verloren.
Ook ik weet dat het qua sportieve prestaties de laatste jaren geen vetpot is geweest. Daarom is het bewonderenswaardig dat elke zomer zoveel duizenden supporters opnieuw hun seizoenkaart kopen, vaak in de hoop dat het nieuwe seizoen toch weer beter zal gaan. Is dat vreemd? Nee, dat is niet vreemd. Want ik ben, Feyenoorder, ook altijd naar de Beloften, de jeugd op Varkenoord en De Kuip blijven komen.
Als oud trainer, technisch directeur en speler weet ik als geen ander hoe belangrijk de steun van supporters is. Zowel in goede als in iets minder goede tijden. Een club met de traditie van Feyenoord moet zo lang mogelijk in de race blijven voor prijzen en het liefst ook een prijs realiseren. Dat is ons motto. Zekerheid is er nooit en we moeten ook zeker niet de fout maken om te hoge verwachtingen te wekken, maar we moeten het wel proberen.
U heeft uw seizoenkaart nog niet verlengd. Misschien uit teleurstelling. Misschien om een andere reden. Uiteraard respecteren wij uw besluit. Maar mocht u toch twijfelen, vooral omdat de telurstelling over het afgelopen seizoen overheerst, weet dan wel dat we met z’n allen proberen een nieuwe klus te klaren en dat spelers, staf en de club uw steun hard nodig hebben.
Met vriendelijke groet,
Wim Jansen.
PS Mocht u intussen uw seizoenkaart verlengd hebben dan danken wij u daarvoor hartelijk.
Ben je supporter die er prat op gaat dat iedereen altijd echt is en altijd gaat.........Het enigste "echte" legioen......En dan.......en dan krijg je zo'n brief.
Waarom eigenlijk??
Omdat de kuip niet vol gaat zitten denk ik.
wat vinden jullie hier van???
laatste aanpassing










