20 oktober 2005 11:15ik heb zo juist geboekt voor 9 daagjes Costa Brava - Lloret de Mar Express,weet iemand goede plaatsen om er uit te gaan?
20 oktober 2005 11:22mja kan maar 9 daagjes gaan vertrek volgende week zaterdag,en de volgende week moe me vriendje tg naar school
20 oktober 2005 11:32is alleen op zaterdag open toch?? bumpers, colossos, st. trop is dicht alleen tropics en dan heb je nog londoner en aztek maar dat is zwaar kut
20 oktober 2005 11:35Uitspraak van DrSander BDJT op donderdag 20 oktober 2005 om 11:33:▶Cave of rave Echt een ballentent, en veel te duur ook. Echt de grootste no-go van heel Lloret.
20 oktober 2005 11:47Hmmm Lloret is ook mooi zonder te gaan stappen heur!! Je kan echt een super wandeling maken langs de rotsen daaro....
P-leej 20 oktober 2005 11:58Haha in LLoret zijn er nu nog 2 cafe's open. Kon je beter naar disney zijn gegaan!
-@billy@- 20 oktober 2005 16:35cooldowncafe is het hele jaar open als het goed is.......(maar ja of het druk is ?????????)
20 oktober 2005 19:00Uitspraak van -@billy@- op donderdag 20 oktober 2005 om 16:35:▶cooldowncafe is het hele jaar open Klopt!!Gezellige keet....