Partyflock
 
Forumonderwerp · 820019
 
ik heb zo juist geboekt voor 9 daagjes Costa Brava - Lloret de Mar Express,weet iemand goede plaatsen om er uit te gaan?
(k)
 
Ohw meissie, waarom maar 9 daagjes!?!?
 
Costa Brava
weet iemand goede plaatsen om er uit te gaan?


Barcelona :-)
 
mja kan maar 9 daagjes gaan vertrek volgende week zaterdag,en de volgende week moe me vriendje tg naar school:p
 
Ohw haha, ik dacht dat je voor volgend zomer al had geboekt!!:D:D
 
in lloret is bijna alles dicht...
 
St. Trop (y)
 
is alleen op zaterdag open toch??
bumpers, colossos, st. trop is dicht
alleen tropics en dan heb je nog londoner en aztek maar dat is zwaar kut:yes:
 
Uitspraak van DrSander BDJT op donderdag 20 oktober 2005 om 11:33:
Cave of rave


Echt een ballentent, en veel te duur ook. Echt de grootste no-go van heel Lloret.
 
dicht
Als alles dicht is zou ik niet heen gaan :)
 
Hmmm Lloret is ook mooi zonder te gaan stappen heur!!:yes:
Je kan echt een super wandeling maken langs de rotsen daaro....
Haha in LLoret zijn er nu nog 2 cafe's open.
Kon je beter naar disney zijn gegaan!
 
mja zal wel iets vinden:p idd miss.cutie:p
cooldowncafe is het hele jaar open als het goed is.......(maar ja of het druk is ?????????)
 
Uitspraak van -@billy@- op donderdag 20 oktober 2005 om 16:35:
cooldowncafe is het hele jaar open


Klopt!!Gezellige keet....:yes: