Uitspraak van DrSander BDJT op donderdag 20 oktober 2005 om 11:33:Cave of rave
Echt een ballentent, en veel te duur ook. Echt de grootste no-go van heel Lloret.
cooldowncafe is het hele jaar open als het goed is.......(maar ja of het druk is ?????????)





