Partyflock
 
Forumonderwerp · 816543
UPC is echt een groot kl*te bedrijf zeg
we gaan namelijk verhuizen over een tijdje, hadden we eerst de afsluiting en installatie afspraak op vandaag staan.
we hadden dat verzet naar de 21e, "maak je geen zorgen de 21e wordt alles geregeld" zeiden ze.
En ja hoor wat denk je, sinds gister is de telefoonaansluiting al weg (internet en tv zullen wel snel volgen)

Bel je gvd op, zeggen ze dat ze er niks meer aan kunnen doen?!?!?! :vaag:

Stelletje eikels!
 
Uitspraak van Luis Eriekske op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:36:
maak je geen zorgen de 21e wordt alles geregeld" zeiden ze


En heb je ook genoteerd dan met wie je de deze afspraak hebt gemaakt?
laatste aanpassing
 
Artiest Demon Rage
UPC betekende toch eerst Urban's Penis Correctie ... ?
 
hou op over upc het net zes dagen zonder internet en telefoon gezeten. :@
laatste aanpassing
Vriend van me regelde een afspraak om de boel in zijn nieuwe huis aan te laten sluiten qua tv, telefoon en internet. Hij gaf door dat het op 1 bepaalde datum echt niet zou kunnen omdat er dan een nieuwe vloer gelegd zou worden B)
De datum werd ingeplanned....

En wanneer staat UPC voor de deur :/ ??

Juist op de datum dat ze de nieuwe vloer aan het storten waren :[
nee helaas niet genoteerd, ik had die mensen ook niet aan de telefoon, maar dat zou toch niet uit maken denk ik.

als de verhuizing er eenmaal doorheen is kun je er niks meer aan doen.
ik zeg: dan verhuis ons nu maar terug naar het oude adres om het daarna weer overnieuw te doen, maar dat gaat dus ook niet dat moet dus een maand van te voren geregeld worden.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:39:
UPC betekende toch eerst Urban's Penis Correctie ... ?


:no:

Uw Probleem Centrum :nocheer:
en we kunnen ook niet meer zonder he.....
ik heb ook ooit een keer een tijd zonder internet gezeten,
ik al 20 x gebeld voor een afspraak.
eindelijk 1 gemaakt,
komt de monteur,
bellen ze van upc uit op om een afspraak te maken om de monteur te laten komen terwijl er net een was :vaag:
laatste aanpassing
Uitspraak van Luis Eriekske op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:41:
als de verhuizing er eenmaal doorheen is kun je er niks meer aan doen.
ik zeg: dan verhuis ons nu maar terug naar het oude adres om het daarna weer overnieuw te doen, maar dat gaat dus ook niet dat moet dus een maand van te voren geregeld worden.


Ik zou toch een klacht indienen als ik jou was (y)
maar goed, kga vanmiddag proberen ons op ons oude adres opnieuw aan te laten sluiten, (als nieuwe klant ofzo)

en heb tegen mn moeder gezegd dat ze het probleem maar voor moet leggen aan de monteur die vanmiddag langs komt om alles af te sluiten, of hij niet per ongeluk de internet en tv modem kan laten staan ( want die doen het vooralsnog nog wel)
to tony,

klachten daar lachen ze daar om volgens mij, die krijgen ze echt heel erg veel


wat ook belachelijk is dat het op alle telefoonnummers daar altijd zo druk is, veel te weinig personeel daar
en wij maar aan de telefoon hangen voor 10 cent p/minuut
 
Stap erheen (Y)
Trek de eerste de beste die je ziet over de balie (Y)
Doe je verhaal :[
Uitspraak van Luis Eriekske op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:46:
klachten daar lachen ze daar om volgens mij, die krijgen ze echt heel erg veel


Als je een schriftelijke klacht indient dan kun je achteraf gezien toch nog ergens recht op hebben (y)
Vergoeding of zo B)
Het is tenslotte de fout van UPC :/
het proberen waard he,

ik hoop alleen niet dat we dadelijk 2 weken zonder tv en internet zitten... dat overleef ik niet :s
Upc zuigt ja... maar dat wisten we allang toch?
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:49:
Stap erheen
Trek de eerste de beste die je ziet over de balie
Doe je verhaal


Voordat je aan de beurt bent duurt al een uur....!
Ik wil niks meer met UPC te maken hebben.In mijn vorige woning had ik oo kabel en internet en telefonie van die gasten.
Een hoop gezeik gehad met rekeningen die te hoog waren.Vaak ook telefonisch onbereikbaar.

Nu alles van KPN,digitale tv enz.
Ach..... Wees blij dat je geen VERSATEL hebt! Dat is pas echt k*t!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:54:
Nu alles van KPN,digitale tv enz.


Zoals 't hoort B)
Ik ken iemand die werkt bij upc, en die zegt dat het vaker voorkomt ja. Zelf ook tijd UPC gehad, maar verstandig geworden en de deur uit gegooid.


BTW, versatel zo slecht dan?
ja ik ken ook iemand die bij upc werkt zal maar niet zeggen wie :D
BTW, versatel zo slecht dan?


Ja ik schijt op die lui! Ik heb het nu al een maand en heb instabiel internet. En nog geen voetbalwedstrijd gezien! Bij de klantenservice wordt je iedere keer afgescheept dat je moet proberen om het modem of de decoder te resetten. Of dat er een monteur bij de wijkcentrale gaat kijken.

Vervolgens wordt het gesprek iedere keer afgesloten met:

Kan ik verder nog iets voor u doen meneer. Waarop ik antwoord nee want je hebt nog niets gedaan. Zeggen ze allemaal stuk voor stuk:

"Ok dan wens ik u nog een hele fijne dag meneer"

:frusty:
laatste aanpassing
ik denk dat ik qua tv wel gewoon bij upc blijf, omdat er simpelweg vrij weinig keuze is bij ons
en dat ik mijn internet en telefonie ergens anders onder ga brengen
www.tweakdsl.nl ofzo
Artiest DanM
geen problemen @ all met UPC....altijd goei internet, gratis bellen, en goede service...:yes::respect:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:49:
Trek de eerste de beste die je ziet over de balie


Jij hebt wel wat met mensen over de balie trekken he? :P
 
kep de laatste tijd ook vaak problemen met Chello van UPC, 'vroeger' bijna nooit, nu ligt zeker 1 keer per week ongeveer een paar uur het internet eraf..
 
Gelieve hier niet over Urban Party Squad hebben, dat wordt bestraft als zijnde "offtopic"
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Nikos50 op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:17:
Ja ik schijt op die lui! Ik heb het nu al een maand en heb instabiel internet. En nog geen voetbalwedstrijd gezien! Bij de klantenservice wordt je iedere keer afgescheept dat je moet proberen om het modem of de decoder te resetten. Of dat er een monteur bij de wijkcentrale gaat kijken


ff geheel offtopic :$ maar ik heb totaal geen problemen met die lui. Ik zie alle voetbalwedstrijden en 24 per dag BB live. Het enige wat mij niet lukt is de afgelopen uitzendingen kijken (maar dat ligt aan mij want mijn vriend kan het wel :S)
 
goh ook onder een steen gelegen???
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 19:46:
Urban Party Squad


Je bedoeld zeker Urban Party Clique
 
Uitspraak van DanM op zondag 9 oktober 2005 om 19:35:
geen problemen @ all met UPC....altijd goei internet, gratis bellen, en goede service...:yes::respect:


stelletje flikkers zijn het klote service iedereen kan ff bellen om je internet om te switchen naar een router echt belachelijk zo zat ik 3 dagen zonder internet en terugdraaien kon ik niet doen.. hoeren
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Luis Eriekske op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:36:
UPC is echt een groot kl*te bedrijf zeg
we gaan namelijk verhuizen over een tijdje, hadden we eerst de afsluiting en installatie afspraak op vandaag staan.
we hadden dat verzet naar de 21e, "maak je geen zorgen de 21e wordt alles geregeld" zeiden ze.
En ja hoor wat denk je, sinds gister is de telefoonaansluiting al weg (internet en tv zullen wel snel volgen)

Bel je gvd op, zeggen ze dat ze er niks meer aan kunnen doen?!?!?!

Stelletje eikels!


Wij hadden ook zo iets, volgens hun was de rekening niet betaald en zijn we gewoon afgesloten zonder vermaning of wat :@ 3 weken zonder telefoon gezeten!

En ze kunnen het ook gewoon maken dat is het erge er aan :@:@:@
 
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 9 oktober 2005 om 21:16:
UPC! Niets dan goede ervaringen mee


haha ik ook :D
Sinds eind 2000 misschien 1x voorgekomen dat mn internet een dag het niet deed ofzo. Voor de rest nog nooit problemen gehad!

*klopt af*
 
Klantenservice 0900-1580 is inmiddels wel goed bereikbaar. Beetje jamemr dat ze vragen of je mee wilt doen aan een kleine telefonische enquete.. met een 0900 nummer :s
Ik had via hun internetpagina chello easy aangevraagd...

Datum aangevinkt, welk pakket en gegevens e.d.

Maar er kwam niemand...

Gebeld...vertelde die jongen mij dat het bestellen via internet vaak niet werkt...:x

Nieuwe afspraak gemaakt, toen was alles er netjes op tijd.

Ik had een zelfinstallatie pakket, maar het wilde niet lukken.
Gebeld, moest wat codes doorgeven en ineens deed alles het!

Volgens mij doen hun daar dan gewoon iets, zodat het gaat werken, in de hoop dat mensen het allang opgegeven hebben, en er alsnog een monteur langs moet komen voor 50 euro...

Tot nu toe met de verbinding geen problemen gehad :)
Uitspraak van Sannie! op dinsdag 11 oktober 2005 om 17:10:
vertelde die jongen mij dat het bestellen via internet vaak niet werkt...


Handig! een internetaanbieder waarbij bestellen via internet niet werkt :[ Dat zegt genoeg
laatste aanpassing
haha idd.

maarja als je toch internet wil...je moet toch wat he...dan maar upc
 
upc is toch echt het bedrijf met de slechste naam in NL hehe beetje jammer dat zoveel mensen met upc te maken hebben :(