Partyflock
 
Forumonderwerp · 805675
Betreft: evenement: Deliciouz, vrijdag 30 september 2005 om 22:00
Waarschuw beheerder
Wie gaat er 30 september naar deliciouz mass destruction:d

voor een lekker avondje zwaar raggen :bounce:

Met o.a

Lunatic&Miss Hysteria
Shadowraiser
Hazes
Stalker
Vageman


en nog veel meer :bounce:
Waarschuw beheerder
ik ben van de partij :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:woop:
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Waarschuw beheerder
donateur
laat ik dan ook maar gaan he :bounce:
Waarschuw beheerder
ik denk dat iedereen wel gaat zorgen voor een lekker potje stevig beuken...

ik ga in ieder geval een poging wagen dus maak je maar gereed en vergeet je oordopjes niet;P
 
Waarschuw beheerder
me to
 
Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
Stalker
Vageman


lekker beuk werk :yes:
 
Artiest {SHOWLIST artist 14931, 26219}
Waarschuw beheerder
zwaar raggen daaro:P
Waarschuw beheerder
zwaar raggen zal het niet worden met het geluid daar
 
Waarschuw beheerder
donateur
komt een nieuwe installatie en boxen

duzz

gaat zeker RAGGUH worden :devil:
 
Waarschuw beheerder
:lijn: :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Zal ik dan ook maar eens even langskomen??

zal proberen wat lijnen op de weg van Apeldoorn naar Heerenveen te laten liggen maar betwijfel als dat lukt met degene die meerijden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 19:34:
Zal ik dan ook maar eens even langskomen??


jah tog je komt wel he gek :P

gewoon doorgaan met die lijn van je :P
 
Waarschuw beheerder
Gaat helemaal goed komen!!

He le maal los..........
 
Waarschuw beheerder
donateur
ragguh tot de max :devil:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 19:34:
zal proberen wat lijnen op de weg van Apeldoorn naar Heerenveen te laten liggen maar betwijfel als dat lukt met degene die meerijden


haha denk je dat :lijn: :cheer:
 
Waarschuw beheerder
ja dat denk ik
 
Waarschuw beheerder
Heb je helemaal gelijk in!! gewoon doen! (voor de mede weggebruikers schrik niet als de A32 niet meer belijnd is)
 
Waarschuw beheerder
donateur
time-table


is die nu veranderd of niet ???
 
Waarschuw beheerder
Heb geen flauw idee
Artiest {SHOWLIST artist 31728, 25550}
Waarschuw beheerder
ik ga ook:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
nou

ik hoop dat ik het haal

ineens moet ik als 2e draaien

terwijl ik zou afsluiten omdat iemand
eerst iets andere belangrijker vond

maar nu ineens wel kan ..............
Waarschuw beheerder
Heb er zin in:yes:
Tete neem je weer flyers voor me mee:vaag:
Hoelaat moet je dan Crackass?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
11 tot 12

en ineens krijg ik gisteren een andere time-table :

Area 1 (boven)
22:00 – 23:00 Rabies & Alian
23:00 – 24:00 The Carcass & Phasor
00:00 – 01:00 Stalker
01:00 – 02:00 Lunatic & Miss Hysteria
02:00 – 03:00 Mass Destruction & Delic
03:00 – 04:00 Shadowraiser & Hazes
04:00 – 05:00 Vageman
MC Da Mouth Of Madness

Area 2 (beneden)
22:00 – 23:00 Mato
23:00 – 24:00 G-Protection
00:00 – 01:00 Nasty D-Tuners
01:00 – 02:00 Da Pauli
02:00 – 03:00 Maddmaxx & Da Ganzez
03:00 – 04:00 Darqtai & Divato
04:00 – 05:00 Kumar & DJ Michael
MC Wah Yudi


edit
problem solved
11 tot 12
wordt
2 tot 3 :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
True,das lekker dan:/
Wie heeft deze gemaakt dan?
Werkzaam bij Deliciouz Events
Artiest {SHOWLIST artist 17860, 49085}
Waarschuw beheerder
donateur
nog een paar uurtjes:)
Waarschuw beheerder
en dan gaan we knalle:d
Waarschuw beheerder
donateur
ga er zomenteen heen, hakkuh!!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
hee Gila werd jij nu meegenomen of niet?:9
Waarschuw beheerder
Hahah ja8)
Ze dachten dat k zat te dealen:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
was dat niet zo dan? 8)
Waarschuw beheerder
Haha gaat n beetje moeilijk met 1 ponypackje he8)
Waarschuw beheerder
Maar verder prima feesje,ook al moest k n half uurtje buiten staan:)
Waarschuw beheerder
donateur
Party Pictures Staan Nu Online Op: www.terrorklan.nl


[img width=639 height=66 cacheid=00136c400000664ea502beda1a00fe8521]http://www.terrorklan.nl/albums/Prive/terr.jpg[/img]



[img width=330 height=233 cacheid=00024c9400056dae9a7a12781a00fe8521]https://partyflock.nl/images/upload/27377_regular.jpeg[/img]
[img width=331 height=232 cacheid=000a542a001ddeabcceea68e1a00fe8521]https://partyflock.nl/images/upload/27378_regular.jpeg[/img]


heb me prima vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

vette foto's en vette flyer:P