Partyflock
 
Forumonderwerp · 805675
Wie gaat er 30 september naar deliciouz mass destruction:d

voor een lekker avondje zwaar raggen :bounce:

Met o.a

Lunatic&Miss Hysteria
Shadowraiser
Hazes
Stalker
Vageman


en nog veel meer :bounce:
ik ben van de partij :bounce:
 
:woop:
ik denk dat iedereen wel gaat zorgen voor een lekker potje stevig beuken...

ik ga in ieder geval een poging wagen dus maak je maar gereed en vergeet je oordopjes niet;P
 
me to
 
Artiest The Carcass
Stalker
Vageman


lekker beuk werk :yes:
 
Artiest {SHOWLIST artist 14931, 26219}
zwaar raggen daaro:P
zwaar raggen zal het niet worden met het geluid daar
 
komt een nieuwe installatie en boxen

duzz

gaat zeker RAGGUH worden :devil:
 
:lijn: :cheer:
 
Zal ik dan ook maar eens even langskomen??

zal proberen wat lijnen op de weg van Apeldoorn naar Heerenveen te laten liggen maar betwijfel als dat lukt met degene die meerijden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 19:34:
Zal ik dan ook maar eens even langskomen??


jah tog je komt wel he gek :P

gewoon doorgaan met die lijn van je :P
 
Gaat helemaal goed komen!!

He le maal los..........
 
ragguh tot de max :devil:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 19:34:
zal proberen wat lijnen op de weg van Apeldoorn naar Heerenveen te laten liggen maar betwijfel als dat lukt met degene die meerijden


haha denk je dat :lijn: :cheer:
 
ja dat denk ik
 
Heb je helemaal gelijk in!! gewoon doen! (voor de mede weggebruikers schrik niet als de A32 niet meer belijnd is)
 
time-table


is die nu veranderd of niet ???
 
Heb geen flauw idee
Artiest {SHOWLIST artist 31728, 25550}
ik ga ook:D
 
nou

ik hoop dat ik het haal

ineens moet ik als 2e draaien

terwijl ik zou afsluiten omdat iemand
eerst iets andere belangrijker vond

maar nu ineens wel kan ..............
Heb er zin in:yes:
Tete neem je weer flyers voor me mee:vaag:
Hoelaat moet je dan Crackass?
laatste aanpassing
 
11 tot 12

en ineens krijg ik gisteren een andere time-table :

Area 1 (boven)
22:00 – 23:00 Rabies & Alian
23:00 – 24:00 The Carcass & Phasor
00:00 – 01:00 Stalker
01:00 – 02:00 Lunatic & Miss Hysteria
02:00 – 03:00 Mass Destruction & Delic
03:00 – 04:00 Shadowraiser & Hazes
04:00 – 05:00 Vageman
MC Da Mouth Of Madness

Area 2 (beneden)
22:00 – 23:00 Mato
23:00 – 24:00 G-Protection
00:00 – 01:00 Nasty D-Tuners
01:00 – 02:00 Da Pauli
02:00 – 03:00 Maddmaxx & Da Ganzez
03:00 – 04:00 Darqtai & Divato
04:00 – 05:00 Kumar & DJ Michael
MC Wah Yudi


edit
problem solved
11 tot 12
wordt
2 tot 3 :yes:
laatste aanpassing
True,das lekker dan:/
Wie heeft deze gemaakt dan?
Werkzaam bij Deliciouz Events
Artiest {SHOWLIST artist 17860, 49085}
nog een paar uurtjes:)
en dan gaan we knalle:d
hee Gila werd jij nu meegenomen of niet?:9
Hahah ja8)
Ze dachten dat k zat te dealen:vaag:
was dat niet zo dan? 8)
Haha gaat n beetje moeilijk met 1 ponypackje he8)
Maar verder prima feesje,ook al moest k n half uurtje buiten staan:)
Party Pictures Staan Nu Online Op: www.terrorklan.nl










heb me prima vermaakt :bounce:
(Y)

vette foto's en vette flyer:P