| Betreft: | evenement: Deliciouz, vrijdag 30 september 2005 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 19:34:Zal ik dan ook maar eens even langskomen??
jah tog je komt wel he gek
gewoon doorgaan met die lijn van je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 19:34:zal proberen wat lijnen op de weg van Apeldoorn naar Heerenveen te laten liggen maar betwijfel als dat lukt met degene die meerijden
haha denk je dat
11 tot 12
en ineens krijg ik gisteren een andere time-table :
Area 1 (boven)
22:00 – 23:00 Rabies & Alian
23:00 – 24:00 The Carcass & Phasor
00:00 – 01:00 Stalker
01:00 – 02:00 Lunatic & Miss Hysteria
02:00 – 03:00 Mass Destruction & Delic
03:00 – 04:00 Shadowraiser & Hazes
04:00 – 05:00 Vageman
MC Da Mouth Of Madness
Area 2 (beneden)
22:00 – 23:00 Mato
23:00 – 24:00 G-Protection
00:00 – 01:00 Nasty D-Tuners
01:00 – 02:00 Da Pauli
02:00 – 03:00 Maddmaxx & Da Ganzez
03:00 – 04:00 Darqtai & Divato
04:00 – 05:00 Kumar & DJ Michael
MC Wah Yudi
edit
problem solved
11 tot 12
wordt
2 tot 3
en ineens krijg ik gisteren een andere time-table :
Area 1 (boven)
22:00 – 23:00 Rabies & Alian
23:00 – 24:00 The Carcass & Phasor
00:00 – 01:00 Stalker
01:00 – 02:00 Lunatic & Miss Hysteria
02:00 – 03:00 Mass Destruction & Delic
03:00 – 04:00 Shadowraiser & Hazes
04:00 – 05:00 Vageman
MC Da Mouth Of Madness
Area 2 (beneden)
22:00 – 23:00 Mato
23:00 – 24:00 G-Protection
00:00 – 01:00 Nasty D-Tuners
01:00 – 02:00 Da Pauli
02:00 – 03:00 Maddmaxx & Da Ganzez
03:00 – 04:00 Darqtai & Divato
04:00 – 05:00 Kumar & DJ Michael
MC Wah Yudi
edit
problem solved
11 tot 12
wordt
2 tot 3
laatste aanpassing
nog een paar uurtjes
hee Gila werd jij nu meegenomen of niet?
was dat niet zo dan? 
Party Pictures Staan Nu Online Op: www.terrorklan.nl



heb me prima vermaakt
heb me prima vermaakt
vette foto's en vette flyer












