Partyflock
 
Forumonderwerp · 799889
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 13 augustus 2005 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
Hey mense,
Kheb een kaartje voor Beter Kom Je Niet - 13 Augustus (@ Hemkade - Zaandam) echter benk bij de afgelopen Hellbound verkeerd terecht gekomen en hebk dus een botje bij mn knie versplintert waardoor ik dus 6 wkeen in t gips zit.

Mn kaartje hak dus allang binnen voor BKJN maar daar kank nu dus niet heen enja weggooien is zondde dus probeerk hem zo nog kwijt te raken.

Je kan t kaartje opkomen halen (ik verstuur geen kaartjes ofzo hek slechte ervaring mee namelijk)

Bij ticketbox zijn ze 26,75€ (incl fee)
mar je kan de mijne voor 17,50€ hebben.

Kwoon in Helmond dus als je in de buurt woont en naar dit feest wil laat ff via een bericht mar wa weten.
Waarschuw beheerder
donateur
zo das verrot voor juh :S

beterschap (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Och ja das t leven ;) komt wel weer goe alleen duurt ff he ;) vind eigk meer jammer dak nie ken dan dak da versplintert heb... och ja er komen nog meer feestjes
 
Waarschuw beheerder
Beter ga je wel, op je krukken. Rijden er ook genoeg in een rolstoel rond...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 20:15:
Beter ga je wel, op je krukken. Rijden er ook genoeg in een rolstoel rond...


jah das wel weer zo :P
 
Waarschuw beheerder
joehoee! :P
verkocht! ... spreek u er wel over ;)
GeGroeT!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 20:41:
verkocht


Jaa Helliemond is inne buurt:P..
Maar doe maar aan mij verkopen.. ni aan u naamgenoot:P
 
Waarschuw beheerder
heujs lieske ,
ik kan hem ook voor U kopen :P
hahahaha ...(K)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PFSQUAD] Patrick_D op woensdag 3 augustus 2005 om 19:34:
Mn kaartje hak dus allang binnen voor BKJN maar daar kank nu dus niet heen


beter ga je toch niet ;)

beterschap :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Wheheh Lieske wie eerst komt eerst maalt he ;) enja Patrick was t snelste :)

Jordy :p
bedankt ;)
Waarschuw beheerder
Jaa dat weet ik :D.. patrick was de snelste..:D
Maar LEES:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 23:26:
ik kan hem ook voor U kopen :P


LIEV HE:D!!!
Waarschuw beheerder
gips of geen gips ik zo dus egwel gaan want beter kom je niet
maar iig beterschap
en as et nie zo ver weg was wis ik wel iemand
 
Waarschuw beheerder
snel snel snelste :P
altijd lief!! moet moet moet dus..
GeGroeT ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wheeh doet ie goed die Pat ;):P

Tja kwil wel mar ik trek da met mn gips nie heel de avond en verder gaat er van mn vriendengroep eigk niemand dus ja :P opzig wel kut

en beterschap ;) tis meer geduld hebben dan dat eigenlijk :P