Partyflock
 
Forumonderwerp · 799889
Hey mense,
Kheb een kaartje voor Beter Kom Je Niet - 13 Augustus (@ Hemkade - Zaandam) echter benk bij de afgelopen Hellbound verkeerd terecht gekomen en hebk dus een botje bij mn knie versplintert waardoor ik dus 6 wkeen in t gips zit.

Mn kaartje hak dus allang binnen voor BKJN maar daar kank nu dus niet heen enja weggooien is zondde dus probeerk hem zo nog kwijt te raken.

Je kan t kaartje opkomen halen (ik verstuur geen kaartjes ofzo hek slechte ervaring mee namelijk)

Bij ticketbox zijn ze 26,75€ (incl fee)
mar je kan de mijne voor 17,50€ hebben.

Kwoon in Helmond dus als je in de buurt woont en naar dit feest wil laat ff via een bericht mar wa weten.
zo das verrot voor juh :S

beterschap (F)
Och ja das t leven ;) komt wel weer goe alleen duurt ff he ;) vind eigk meer jammer dak nie ken dan dak da versplintert heb... och ja er komen nog meer feestjes
 
Beter ga je wel, op je krukken. Rijden er ook genoeg in een rolstoel rond...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 20:15:
Beter ga je wel, op je krukken. Rijden er ook genoeg in een rolstoel rond...


jah das wel weer zo :P
 
joehoee! :P
verkocht! ... spreek u er wel over ;)
GeGroeT!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 20:41:
verkocht


Jaa Helliemond is inne buurt:P..
Maar doe maar aan mij verkopen.. ni aan u naamgenoot:P
 
heujs lieske ,
ik kan hem ook voor U kopen :P
hahahaha ...(K)
 
Uitspraak van [PFSQUAD] Patrick_D op woensdag 3 augustus 2005 om 19:34:
Mn kaartje hak dus allang binnen voor BKJN maar daar kank nu dus niet heen


beter ga je toch niet ;)

beterschap :bah:
Wheheh Lieske wie eerst komt eerst maalt he ;) enja Patrick was t snelste :)

Jordy :p
bedankt ;)
Jaa dat weet ik :D.. patrick was de snelste..:D
Maar LEES:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 23:26:
ik kan hem ook voor U kopen :P


LIEV HE:D!!!
gips of geen gips ik zo dus egwel gaan want beter kom je niet
maar iig beterschap
en as et nie zo ver weg was wis ik wel iemand
 
snel snel snelste :P
altijd lief!! moet moet moet dus..
GeGroeT ;)
Wheeh doet ie goed die Pat ;):P

Tja kwil wel mar ik trek da met mn gips nie heel de avond en verder gaat er van mn vriendengroep eigk niemand dus ja :P opzig wel kut

en beterschap ;) tis meer geduld hebben dan dat eigenlijk :P