j0z Werkzaam bij One-Music 17 januari 2005 19:32donateurVoor als je het even kwijt wilt Voor de ladies iig makkelijk liegen niemand die naar je kijkt als je aan het typen bent ik heb maat 45
Kelly 22 juni 2005 19:26ik heb maat 38,en jeetje maat 45 kan niet altijd leuk zijn ivm de beperkte schoenen keuze....
Sheet 27 juni 2005 21:4636 Voor de ladies iig makkelijk liegen Waarom zou ik over mijn schoenmaat liegen?? Moet er natuurlijk wel voor zorgen dat ik de juiste maat cadeau krijg