iedereen weet een gabber te herkennen want hij heeft altijd lonsdale pitbull of in de vroegere tijden australian, cavello etc.
maar waarom nou eigenlijk
maar waarom nou eigenlijk
Omdat boerinnetjesjurkjes en klompjes helemaal zo maf staan bij een hakkende menigte?!
Ik denk dat mensen die zich met een bepaalde groep willen identificeren al snel geneigd zijn allemaal hetzelfde te dragen om voor elkaar en anderen duidelijk te maken dat ze bij een bepaalde groep (willen) horen.
whaha wat een onzin hier
mensen hebben t ook echt over nazi's en skinheads ofzo...,terwijl die lui wat alleen maar meelopen gewoon heel erg triest zijn en nazi of skinhead genoemd WILLEN worden terwijl ze dat niet zijn en niet eens weten wat t betekend
Ik bedoel ze gebruiken allemaal drugs,..eten allemaal vlees
Dus t slaat gewoon nergens op whahahaha
mensen hebben t ook echt over nazi's en skinheads ofzo...,terwijl die lui wat alleen maar meelopen gewoon heel erg triest zijn en nazi of skinhead genoemd WILLEN worden terwijl ze dat niet zijn en niet eens weten wat t betekend
Ik bedoel ze gebruiken allemaal drugs,..eten allemaal vlees
MOETEN? 
ja echt he of dan zeggen ze dat ze skin zijn en dan zie je ze lopen op hardcore feesten of dan luisteren ze gwn hardcore en dragen ze kisten met witte veters enzo
ik heb ook een hekel aan die lui die lonsdale MISBRUIKEN en denken dat ze kicke zijn omdat ze lonsdale dragen
ik erger me dood aan die mensuh
en nazi of skinhead genoemd WILLEN worden terwijl ze dat niet zijn en niet eens weten wat t betekend
ja echt he of dan zeggen ze dat ze skin zijn en dan zie je ze lopen op hardcore feesten of dan luisteren ze gwn hardcore en dragen ze kisten met witte veters enzo
ik heb ook een hekel aan die lui die lonsdale MISBRUIKEN en denken dat ze kicke zijn omdat ze lonsdale dragen
ik erger me dood aan die mensuh
laatste aanpassing
[H.T.S.]Fearless[H.T.S.] top bottom 2 april 2005 00:47[!]
[H.T.S.]Fearless[H.T.S.] iedereen weet een gabber te herkennen want hij heeft altijd lonsdale pitbull of in de vroegere tijden australian, cavello etc.
maar waarom nou eigenlijk
[H.T.S.]Fearless[H.T.S.] iedereen weet een gabber te herkennen want hij heeft altijd lonsdale pitbull of in de vroegere tijden australian, cavello etc.
maar waarom nou eigenlijk
Ze zijn anti mode volgens mij en hebben niet genoeg geld om leuke kleding aan te schaffen.. dat zal het zijn!
mensen kap toch eens met dat gezeik op elkaar en let gewoon op jezelf,..dan heb je t al druk genoeg 
Dat kleding verschil zal er gelukkig altijd blijven dusjah
Dat kleding verschil zal er gelukkig altijd blijven dusjah
Dat zeg je ook alleen maar om jezelf goed te praten.
nou lonsdale en pitbull is anders niet goedkoop hoor
Wat zullen die mensen dan een geld verdienen!
Mogen ze nu dan eindelijk ook wel eens met een leuk model komen..
laatste aanpassing
meeloperij is het al die kleding.
vaker weten die uitgedoste clowns in aussie en lonsdale niet eens iets van de muziek af.
tegenwoordig bestaat er geen dress code meer.
aussie en lonsdale is een commerciele rage geweest en dat is net het tegenovergestelde wat hardcore eigelijk inhoud.
mensen met een gabbermerkje zijn meelopers die ergens bij willen horen.
vaker weten die uitgedoste clowns in aussie en lonsdale niet eens iets van de muziek af.
tegenwoordig bestaat er geen dress code meer.
aussie en lonsdale is een commerciele rage geweest en dat is net het tegenovergestelde wat hardcore eigelijk inhoud.
mensen met een gabbermerkje zijn meelopers die ergens bij willen horen.
vaker weten die uitgedoste clowns in aussie en lonsdale niet eens iets van de muziek af.
clowns in aussie?!
jonge dat is tenminste nog echte gabber kleding, in tegenstelling tot slonsdale!
ps. k trek meestal gewone kleding aan naar HC feesten (Diesel, Replay) of een 'hc-label of hc-feest shirtje',
maar ga soms ook wel is in n Cavello jasje.
meeloperij is het al die kleding
al moet iedereen zelf weten wat ze aantrekken maar vaak is dit om een domme rede dusje 
vaker weten die uitgedoste clowns in aussie en lonsdale niet eens iets van de muziek af = ook vaak maar het standaart partyvolkje zal het ook weinig boeien
tegenwoordig bestaat er geen dress code meer = verschillend per feest he
mensen met een gabbermerkje zijn meelopers die ergens bij willen horen... ik wil er niet bijhoren
vaker weten die uitgedoste clowns in aussie en lonsdale niet eens iets van de muziek af = ook vaak maar het standaart partyvolkje zal het ook weinig boeien
tegenwoordig bestaat er geen dress code meer = verschillend per feest he
mensen met een gabbermerkje zijn meelopers die ergens bij willen horen... ik wil er niet bijhoren
to beevee : proficiat dan 
op feesten met serieuze hardcore (industrial,darkcore) zie je maar weinig mensen in gabber merken rond lopen.iedereen draagt normale kleren op zo,n feest.
je ziet dan ook meteen het verschil van nivo....
liefhebbers van underground hardcore (enzyme,third movement) zien er meestal normaal gekleed uit en mensen die van de mainstream dj paul hardcore houden dragen blije gabbermerkjes. (kneusdale,aussie)
ZO KIDDY he whoehahahahaha met hun masters of hardcore.
op feesten met serieuze hardcore (industrial,darkcore) zie je maar weinig mensen in gabber merken rond lopen.iedereen draagt normale kleren op zo,n feest.
je ziet dan ook meteen het verschil van nivo....
liefhebbers van underground hardcore (enzyme,third movement) zien er meestal normaal gekleed uit en mensen die van de mainstream dj paul hardcore houden dragen blije gabbermerkjes. (kneusdale,aussie)
ZO KIDDY he whoehahahahaha met hun masters of hardcore.
laatste aanpassing
para stamp wijf... mensen die je meteen een meeloper vinden hebben zelf ook een plaat voor zun kop.. maar meeste mensen bedoelen de kale koppen/kisten met witte veters/rechterhandje in de lucht/opgerolde broeken lonsdale trui dragende mensen 
zodra ze dan lonsdale zien denken ze daaraan...
lonsdale is nog steeds bedacht en groot geworden door... "zwarten" dus ik snap er echt helemaal niets van! en ook dat rood wit blauw kraagje... tis engels merk (staat ook nog een brits vlaggetje op de mouw
daarbuiten blijf ik lonsdale gewoon lelijk vinden
maar dats mijn mening
zodra ze dan lonsdale zien denken ze daaraan...
lonsdale is nog steeds bedacht en groot geworden door... "zwarten" dus ik snap er echt helemaal niets van! en ook dat rood wit blauw kraagje... tis engels merk (staat ook nog een brits vlaggetje op de mouw
daarbuiten blijf ik lonsdale gewoon lelijk vinden
och daar heb je satanica weer. 
wat ik bedoel met enzyme/third movement is dat het technisch veel moeilijker in elkaar is gezet dan simpele mainstream dj paul (aussie,lonsdale) hardcore.
en zo,n muziek waarderen die blije aussie,lonsdale gabbers niet zo....is te moeilijk voor hen om die muziek te begrijpen.
op industrial/darkcore zie je het merendeel van het publiek dan ook normaal volgens de mode gekleed. je ziet dus meteen het nivo van aussie,lonsdale gabbers. -200
wat je nu ook weer zegt satanica ik reageer niet meer.
jij gaat altijd wat saai tegendraads door bleeren en snapt het toch weer niet.
oja je krijgt de groeten van Meneer Harmsen
wat ik bedoel met enzyme/third movement is dat het technisch veel moeilijker in elkaar is gezet dan simpele mainstream dj paul (aussie,lonsdale) hardcore.
en zo,n muziek waarderen die blije aussie,lonsdale gabbers niet zo....is te moeilijk voor hen om die muziek te begrijpen.
op industrial/darkcore zie je het merendeel van het publiek dan ook normaal volgens de mode gekleed. je ziet dus meteen het nivo van aussie,lonsdale gabbers. -200
wat je nu ook weer zegt satanica ik reageer niet meer.
jij gaat altijd wat saai tegendraads door bleeren en snapt het toch weer niet.
oja je krijgt de groeten van Meneer Harmsen
jij blijft aanhouden met je trainingspak van de jaren nul, whoehahahahahaha.
volgens jou mag je alleen maar aussie aandoen na een feest en dan ben je pas stoer en hoor je er echt bij.
dus wie is er hier dan triester dan anti puntschoen gabbers?
ik zie je op elke topic wel iets van aussie zeggen.
je leeft in je eigen aussie trip wereldje dat niet bestaat.
GABBERS BESTAAN NIET!!!
een hardcore liefhebber herken je aan zn kennis en liefde voor hardcore platen.
jij lult alleen maar in elke topic over je tokkie trainingspak.
vertel eens wat anders dan je liefde voor aussie man.
ga met aussie trouwen dan.
ik vind g-sus en replay een vet merk maar daar ga ik toch niet over lullen in een topic.
laatste aanpassing
kerel,
t fuckt mij niet of je in aus-diesel of weet ik veel wat voor merk komt op een feestje.
dan nog zo iets,dit is partyflock.
iets over feestjes,op een feest draag ik aussie ja.
en met mooi weer loop ik over straat in een aussie jasje,dit wil niet zeggen dat ik niks anders draag.
sterker nog k draag meer adidas,jajaja trainingspak is een anders begrip in nederland,dan engeland.
t is trouwens net zo triest om overal op in te gaan.
laat mensen in hun waarde,dat lukt jou niet.

t fuckt mij niet of je in aus-diesel of weet ik veel wat voor merk komt op een feestje.
dan nog zo iets,dit is partyflock.
iets over feestjes,op een feest draag ik aussie ja.
en met mooi weer loop ik over straat in een aussie jasje,dit wil niet zeggen dat ik niks anders draag.
sterker nog k draag meer adidas,jajaja trainingspak is een anders begrip in nederland,dan engeland.
t is trouwens net zo triest om overal op in te gaan.
laat mensen in hun waarde,dat lukt jou niet.
wat ik bedoel met enzyme/third movement is dat het technisch veel moeilijker in elkaar is gezet dan simpele mainstream dj paul (aussie,lonsdale) hardcore.
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar ik bedoel te zeggen dat het lang niet zo underground is, er worden masaal platen geperst, net als cd's er zijn volop tshirts in omloop...
Echt underground zijn de ilegale feesten waar alleen echte party people vanaf weten niet de "ow, effe kijken op Partyflock voor feest is vanavond" mensen.
En dan nog, elke muziekstel heeft zijn typerende kleding!
oja je krijgt de groeten van Meneer Harmsen 
Doe hem maar de Lik m'n reet groeten terug
GABBERS BESTAAN NIET!!!
ik besta niet
... tis maar een benaming dude 
Alto-Gabber noemen ze me ook welleens

Santanica regel PB als je een ECHT underground feest hebt gevonden wil je
maart zit al vol maar vanaf juni/juli 
enne... Ophidian - Pepperspray vind ik opzich best wel een underground feeling hebben
zal in elk geval niet op TV komen lijkt me
ik besta niet
Alto-Gabber noemen ze me ook welleens
Santanica regel PB als je een ECHT underground feest hebt gevonden wil je
enne... Ophidian - Pepperspray vind ik opzich best wel een underground feeling hebben
zal in elk geval niet op TV komen lijkt me
Uuuhm naked chef ik wil niet veel zeggen he, maar jij zegt trainingspak uit het jaar nul? Maar cavello en aussi hebben weer een nieuwe lijn uit het jaar 2005...Dus...En dan nog iets, tegenwoordig word iedereen zo snel in een hokje geplaats, als je lonsdale aanhebt ben je een rascist, als je cavello aan hebt ben je dit, heb je dat en ben je zo en bla bla bla...Krijg er langzamerhand wel de kots van hoor!!! Als je nou gewoon iedereen in zijn eigen kleren laat rondlopen bespaar je jezelf een hele hoop moeite...Ik loop ook nog steeds in mijn (nieuwe) cavello's en aussi's (de jasjes wel te verstaan), maar lonsdale draag ik ook nog, ondanks dat mensen me scheef aan kijken, dat doen ze maar, ze plaatsen je hoe dan ook toch in een hokje...












![]Sonic[](/images/user/127914_276948.jpg)

