Partyflock
 
Forumonderwerp · 710888
Waarschuw beheerder
:jaja:


Fire away 8)
 
Waarschuw beheerder
in deze tijd
 
Waarschuw beheerder
presentatie over 5 minuten :o
Waarschuw beheerder
gutten morgen!
Waarschuw beheerder
Sup.

http://slate.msn.com/id/2115008/

Interresant artikel :YES:
Waarschuw beheerder
Tim..
die 2c-e lijkt me iets te sterk voor ons??

500 mg voor 55 euro is absoluut niet duur though...

Denk dat ik 4-HO-DIPT bestel, die is enog eens goedkoper 8)
Waarschuw beheerder
Wat jij wil, ouwe 8)
Waarschuw beheerder
wanneer mac ?
 
Waarschuw beheerder
Zin in BBQ
:O
Waarschuw beheerder
Ik blief alleen biefstuk van den allerhoogsten kwaliteit.
Waarschuw beheerder
Een sekstelefoniste uit Florida die beweerde dat zij schade opliep door teveel te masturberen op haar werk krijgt haar claim toegewezen. Volgens haar advocaat zou de vrouw een "carpaal tunnel syndroom" hebben ontwikkeld, doordat ze haar vingers te vaak zou hebben gebruikt om te masturberen.

De 40-jarige sekstelefoniste was werkzaam bij CFP Enterprises Inc. in de plaats Fort Lauderdale. "CFP Enterprises Inc. zou de vrouw opgedragen hebben om alles te doen om de klant zo lang mogelijk aan de telefoon te houden", aldus de advocaat. Hierdoor moest de vrouw zeven keer per dag masturberen. Ze moest zich dan met de ene hand bevredigen terwijl ze met de andere hand de wensen van de klanten noteerde. Volgens de advocaat was dat de reden waardoor de vrouw een "carpaal tunnel syndroom" aan haar beide handen ontwikkelde.

De advocaat vertelde dat zijn cliënte eerder deze maand met een "minimale schikking" akkoord ging. Hij weigerde te onthullen om hoeveel het ging.


:D :D :D
Waarschuw beheerder
Ik heb biefstuk voor iedereen behalve voor jou tim.
Voor jou heb ik spareribs, met extra veel RIBS.
Waarschuw beheerder
Ik wil biefstuk! :@

Trouwens, hoeveel waarschuwingen mag je hebben? Heb er nu al 3 in totaal dankzij Cro :{
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oww
wel?:D

4 =P
 
Waarschuw beheerder
hij raadde mijn onderwerp niet
:)
Waarschuw beheerder
Mijne wel
:)
Waarschuw beheerder
zo oud =o)
Waarschuw beheerder
1337!
Waarschuw beheerder
[img width=445 height=292 width=445 height=292]http://www.freding.no/morro/alcoholresearch.jpg[/img]

Leuke open dir!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=447 height=687]http://people.freenet.de/bader01/hi/05-31D/0601-027.jpg[/img]

Neem deze schoenen mee uit USA pls..
Waarschuw beheerder
Ja, voor mezelf :O
Waarschuw beheerder
flinke bos hout op die foto
Waarschuw beheerder
http://www.luckykazoo.com/media/2005/03/cillit-bang-remix.html

cillit bang bang bang bang bang bang!
Waarschuw beheerder
[img width=446 height=300 cacheid=0008bf390017c03d976abdcf1a00a36019]http://bjj.org/susumu/pride-20030810/images/susumu12.jpg[/img]


:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha die irritante reclame :D
Waarschuw beheerder
Kortebroekenweer :9
 
Waarschuw beheerder
korterokjesweer :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij mij op school zijn het alleen de wijven met te dikke benen die korte rokjes aantrekken :'(
 
Waarschuw beheerder
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/42727.jpg

Dat ding is morgen de mijne :)
 
Waarschuw beheerder
zwart had als kleur beter geweest maar crème is ook goed
Waarschuw beheerder
Mexicaanse Strat?

Edit: € 325,- valt nog best mee
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
zeuw morgen alles inleveren :) en dan is mijn school weer voorlopig ff klaar :9

Kut hoeren zijn het allemaaaaaaaaal

Tim suckie suckie :o
Waarschuw beheerder
Morgen Mac?
Waarschuw beheerder
Shotgun!
 
Waarschuw beheerder
donderdag pilsen ? :O
 
Waarschuw beheerder
strat met humbucker, timmo :P


ps, auto is nog niet in zicht..de shotgun wordt afgekeurd
Waarschuw beheerder
wow wat een beleid hier, word ik een volgende keer verwijderd als ik nog eens een dubbel topic open :/

maak es een goeie zoekfunctie :frusty:
Waarschuw beheerder
Ze moeten maar eens een goed forum maken (Y)
Waarschuw beheerder
fok-nerdje
 
Waarschuw beheerder
:)

ik had dus alles al afgesproken dat we morgen gingen naar de mac :/ met de auto.. Zou dus ook doorgaan ..

Nu is de koppakking van de auto kapot :(

En idd ja morgen pilzen :9

:jaja:
Waarschuw beheerder
Geen mac \:d/
Waarschuw beheerder
Krijg nog zeven euro van jou!
Waarschuw beheerder
Vanavond hier biertje drinken/jointje roken in de achtertuin? :D
 
Waarschuw beheerder
perfect idee :9