1 volger
hoest op het spoor Manic??
Ik ga tot daar waar de rails me kan brengen en als ik afwijkend van het spoor afdwaal dan zie ik wel weer welk spoor me terug oppikt en tot hoever die gaat...
zolang je maar niet ontspoord..
laatste aanpassing
Als ik ontspoor reken ik op jouw resetten daarvan zoals je me hier ook aan me spoorlelletje trek waar onze conducu nu is gebleven...ik beloof weer snel weder op mijn post te zitten...tot die tijd krijgt u een railrunner voor eigen gebruik van mijn treinstel..gelieve het weer terug op het spoor te zetten en geen verstekelingen zonder eniger schuldaflossing mee te nemen...ik geef u mijn coupe in goeder trouw en haal mijn machinistenpet weer op op spoor 6b bij de vissen








![:respect: [PPT]HeegTownMadness [PPT]:@](/images/user/93074_2679822.jpg)

![[ADHD] T3RRoR Dw44S [ADHD]](/images/user/168384_3006250.jpg)