Ik heb wel een vincent gezien. Patrick vincent dan wel
Damn wat een uberheerlijk feest Quote van mijn verslag op fok.
Om 11 uur kwamen we aan bij het beursgebouw. De vorige 2 keren was het met een 10 minuutjes wachten wel gedaan. Deze keer toch niet... In totaal heb ik er 70 minuten over gedaan om binnen te komen, jas op te hangen en in de zaal te staan. Beetje lang waardoor ik dus Bass D & King matthew heb gemist die ik eigenlijk wel wou horen.
Om 12 uur kwam Outblast op het podium. Mooie intro en direct flinke hardcore erin. Tot half 3 heeft hij een solo gedraaid die zowel early rave als nieuwe hardcore bevatte. Netjes in elkaar gemixed al vond ik wel dat hij vaak een rustpauze erin zette d.m.v. een stukje met zang oid.
Om half 3 kwam Angerfist. Ik vond ze iets te sloom draaien op het begin. Vooral gezien Outblast zijn solosetje flink snel afsloot. Vanaf de helft ging angerfist wel sneller en heel de zaal begon weer lekker mee te doen.
Nou weet ik niet meer helemaal hoe de lineup ging dus dan maar zo mijn mening:
Catscan: Draaide goed. Lekker hard raggen samen met outblast
Endymion vs Nosferatu: Heerlijk. Keihard staan hakken
Paul elstak: Zal wel goed hebben gedraaid, maar ik heb hem even uitgezeten / gegeten / getoilletteerd / gedronken. Dus niet echt goed naar kunnen luisteren.
Negative A: Ik weet echt helemaal niets meer hiervan. Hoe het kan snap ik ook niet omdat ik heel het feest goed heb meegemaakt.
Tommyknocker: Flink hard gedraaid. Ging zeker lekker en heerlijk op staan dansen.
En toen kwam vince nog voor een half uurtje. Vince is al sinds de eerste keer dat ik hem hoorde mijn favoriet dus had ik nu ook grote verwachtingen. En toen ie begon kreeg ik zowat een orgasme van hem! In een liveset met Outblast was het outblast die begon te draaien, terwijl vince de hele tijd door scratchte. Echt ronduit geweldig hoe het eruit zag en het geluid wat eruit kwam. TOP!
verder:
Volume: 9. Hard genoeg (piep in mn oren)
Sfeer: 7. Soms vond ik nog wel eens dat er veel mensen stil stonden
Licht/Lasers: 9. 5 lasers, enkele spiegelbollen, stroboscopen en een groot aantal gewone lampen zorgden voor een erg mooie show. Vooral voor het beursgebouw.
Decor: Leuk gemaakte DJbooth. Moeilijk uit te leggen hoe het nou precies in elkaar zit.
Beveiliging: 6. foullieren ging erg slecht. Keertje kont/voorzakken en keer over mn zij gevoeld. Benen / rug en alles had ik zo een lilliputter mee kunnen smokkelen.
A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga A wholla billa begga