Partyflock
 
Forumonderwerp · 755671
 
Trajectcontrole op A2 vernield


AMSTERDAM - In de nacht van dinsdag op woensdag is op de A2 tussen Utrecht en Breukelen een trajectcontrole vernield. De regelkasten, die naast de portalen staan waarop de camera's zijn gemonteerd, zijn verbrand. Dit meldt Flitsservice.nl woensdag.

Het trajectcontrolesysteem staat sinds eind december 2004 tussen Maarssen en Breukelen. Op de site staan enkele foto's van de vernieling. Ook het trajectverkeersbord is vernield.

De KLPD kan nog geen commentaar leveren.

ZIE OOK:
Trajectcontrole A2 dinsdag van start

Bron: nu.nl


zouden die gasten van dat Ferrari - Lamborghini filmpiej dat hebben gedaan

:-P
 
als je te hard rijdt en bekeurt wordt moet je niet zeuren. daar zijn regels toch voor. Ergens moet een grens getrokken worden.
 
dat je jezelf in gevaar brengt.. mij een zorg.. maar je brengt andere weggebruikers in gevaar.

heb gewerkt met mensen met NAH = Niet Aangeboren Hersenletsel

deze mensen hebben een heel naar leven en worden elke dag weer met hun handicap geconfronteerd. zijn relaties en werk kwijt en zullen dit ook waarschijnlijk niet meer krijgen.

en dan te bedenken dat 80% hier zelf niet schuldig aan is.

60% zo is omdat een medeweggebruiker 'plankgas' wilde rijden en dit niet aankon.

dan kun je heel persoonlijk worden.
maar liever lelijk dan dom


Jij word persoonlijk. je wenst niemand dat ie tegen een boom aanrijd.

Weet je wie meestal de gevaarlijkste weggebruikers zijn, mensen die te langzaam rijden.

60% van de mensen die plankgas wou rijden en dit niet aankon, tja ik ben ook niet altijd tespreken over bepaalde weggebruikers die hard willen rijden. Als je hard wil rijden moet je het wel kunnen en verantwoord doen, dat laatste is voor vele moeilijk in teschatten, helaas.
laatste aanpassing
dat heeft vast iemand gedaan die een wat te hoge beuring had...
dat je jezelf in gevaar brengt.. mij een zorg.. maar je brengt andere weggebruikers in gevaar.

heb gewerkt met mensen met NAH = Niet Aangeboren Hersenletsel

deze mensen hebben een heel naar leven en worden elke dag weer met hun handicap geconfronteerd. zijn relaties en werk kwijt en zullen dit ook waarschijnlijk niet meer krijgen.

en dan te bedenken dat 80% hier zelf niet schuldig aan is.

60% zo is omdat een medeweggebruiker 'plankgas' wilde rijden en dit niet aankon.

dan kun je heel persoonlijk worden.
maar liever lelijk dan dom :jaja:


Bla bla bla je hebt helemaal gelijk en hardrijden is ook zeer slecht voor het milieu :gaap:



Onder het mom van veiligheid worden er traject controles / flitskasten geplaatst . Veiligheid voor de regering om het begrotings tekort te beperken zullen ze bedoelen.

Als je naar de cijfers kijkt is het aantal ongevallen wat gerelateerd is aan hard rijden iets van 3% (kan meer zijn pin me er niet op vast).

Hoofd oorzaak is het niet verlenen van voorrang. Maar dat is niet makkelijk te constateren dus valt er niks aan te verdienen.


De automobilist in Nederland word als melkkoe gebruikt. Vorig jaar moest er van minister zalm maar liefst 80 miljoen binnen gehaald worden aan verkeers boetes. Die 80 miljoen is netjes vermeld in de begroting.

De politie word dus simpel gezegt een comercieele instelling wat als target heeft om 80 miljoen per jaar binnen te halen. Dat ze dit niet rechtstreeks tegen het volk kunnen zeggen lijkt me duidelijk dus doen ze het onder het mom van veiligheid.

Sinds dhr spee aan de macht is, is er geen dode minder gevallen in het verkeer terwijl de snelheids controles aanzienlijk zijn toegenomen. Conclusie mag duidelijk zijn.

Als ik snachts met 160+ naar schiphol rij op een lege snelweg ben ik dan gevaarlijker als dat ik netjes 100 rij? Nee. Feit is wel dat ik me voor de rechter mag verantwoorden en 800 euro op tafel kan leggen.

Van mij mogen ze alle flitspalen en traject controles op onzinnige plekken afbranden.

Palen die rood rijders op de bom slingeren of hardrijders bij een school aanpakken mogen van mij blijven staan. Perfect dat deze er staan.
laatste aanpassing
 
dit zijn rsg-ers (van het rotterdams studenten gezelschap, dus NIET van laurentius) sukkel, dat is een vereniging in rotterdam


zeg wentelteef als jij je grote mond had gehouden was er niemand die het doorhad

laurentius zit trouwens ook in rotterdam dus wat praat je %)
laatste aanpassing
Bla bla bla je hebt helemaal gelijk en hardrijden is ook zeer slecht voor het milieu



Onder het mom van veiligheid worden er traject controles / flitskasten geplaatst . Veiligheid voor de regering om het begrotings tekort te beperken zullen ze bedoelen.

Als je naar de cijfers kijkt is het aantal ongevallen wat gerelateerd is aan hard rijden iets van 3% (kan meer zijn pin me er niet op vast).

Hoofd oorzaak is het niet verlenen van voorrang. Maar dat is niet makkelijk te constateren dus valt er niks aan te verdienen.


De automobilist in Nederland word als melkkoe gebruikt. Vorig jaar moest er van minister zalm maar liefst 80 miljoen binnen gehaald worden aan verkeers boetes. Die 80 miljoen is netjes vermeld in de begroting.

De politie word dus simpel gezegt een comercieele instelling wat als target heeft om 80 miljoen per jaar binnen te halen. Dat ze dit niet rechtstreeks tegen het volk kunnen zeggen lijkt me duidelijk dus doen ze het onder het mom van veiligheid.

Sinds dhr spee aan de macht is, is er geen dode minder gevallen in het verkeer terwijl de snelheids controles aanzienlijk zijn toegenomen. Conclusie mag duidelijk zijn.

Als ik snachts met 160+ naar schiphol rij op een lege snelweg ben ik dan gevaarlijker als dat ik netjes 100 rij? Nee. Feit is wel dat ik me voor de rechter mag verantwoorden en 800 euro op tafel kan leggen.

Van mij mogen ze alle flitspalen en traject controles op onzinnige plekken afbranden.

Palen die rood rijders op de bom slingeren of hardrijders bij een school aanpakken mogen van mij blijven staan. Perfect dat deze er staan.


Helemaal mee eens!!

Wel eens gezien hoe moeders hun kinderen naar school brengen? Dát is pas levensgevaarlijk! Dat zijn de zelfde moeders die met hun grote bek ervoor zorgen dat hun woonwijk vol met achterlijk hoge drempels komen te liggen om hun eigen poepjong te beschermen. Maar ondertussen alles en iedereen omver rijdt als het grut naar school gebracht moet worden en moeders is te laat.

Bovendien erger ik me zo ontzettend kapot aan dat gemuts en geslaap op de weg. Mensen die waar ze 80 mogen rijden, met een slaapverwekkend gangetje 65 gaan rijden. DIE zijn pas gevaarlijk. En als ze 65 rijden nóg gaan remmen voor iedere flitspaal. :frusty:

Die onzekere mensen op de weg die het verkeersinzicht van een garnaal hebben moeten juist een van de weg worden gehaald. DIE zorgen voor levensgevaarlijke situaties.

Van die sufkutten die met 100 achter een vrachtwagen lopen te sukkelen. Die vervolgens met 101 km. gaan inhalen. Die nergens op letten en zitten te slapen achter hun stuur. DIE zijn gevaarlijk. Iemand die flink doorrijd zal altijd met beide ogen op de weg bezig zijn. Die zal oplettend en gefoccust rijden. En dan heb ik het niet over asociaal weggedrag, want die mafkezen moeten natuurlijk aangepakt worden.

Maar ik ben ervan overtuigd dat mensen die flink doorrijden en niet zitten te sukkelen, minder brokken maken dan jan lul die achter zijn stuur zit te slapen.

Hoe kunnen ze nou in godsnaam verwachten dat er snachts op een lege snelweg 100 gereden word. Dat is toch slaapverwekkend. Op zo'n manier vallen mensen in slaap achter het stuur ja. 140 km. en gaaaaaan. Geen gesuf, lekker vlot doorrijden en met het verkeer mee!!
Geen gesuf, lekker vlot doorrijden en met het verkeer mee!!


Welk verkeer? ;p

Ben het hierbij ook eens met mr thompson en Revolution666.. Verder niets aan toe te voegen denk ik ;)
 
jep snachts met 180 over de snelweg en de macht over het stuur verliezen en zo drie man de pijp uit! goed bezig he:S
zo heb ik drie vrienden verloren.

Als je te hard rijdt moet je niet zeuren over bekeuringen of wat dan ook, je zit harstikke fout.

Het zou wat zijn geen regels meer en iedereen kan zo hard of zacht rijden als zij wil:S:S

Wat een onzin, chauffeurs die te sloom rijden en een gevaar op de weg zijn worden ook gewoon bekeurd dus wat is je punt?

Als je hard wilt rijden ga je maar naar de racebaan ipv mensen in gevaar te brengen. Dat je jezelf de puin in wil rijden prima maar breng geen andere mensen in gevaar. Dit geldt ook voor de slome mensen natuurlijk.

Al dat gepraat ook van ja ik rij goed en als ik hard rij let ik beter op bblablabla. 999x gaat het goed en een keer fout....
 
dit zijn rsg-ers (van het rotterdams studenten gezelschap, dus NIET van laurentius) sukkel, dat is een vereniging in rotterdam

echt een beetje een slecht fake


studenten zuigen zowiesow B) ;P
 
jep snachts met 180 over de snelweg en de macht over het stuur verliezen en zo drie man de pijp uit! goed bezig he


Treurige zaak. Zowiezo als je 180 met mensen in je auto ben je niet goed in hoofd. En ja de macht over het stuur kwijt raken, kan aan de bestuurder liggen of aan de weg en omstandigheden. Of je nou 120 of 60 rijd, macht over het stuur kwijt raken is gevaarlijk.

Wat een onzin, chauffeurs die te sloom rijden en een gevaar op de weg zijn worden ook gewoon bekeurd dus wat is je punt?


Mensen die tesloom rijden worden veeeeeeeeeeel minder bekeurd dan te hard rijders. Maar mijn punt is duidelijk, ze zijn een gevaar op de weg.


Al dat gepraat ook van ja ik rij goed en als ik hard rij let ik beter op bblablabla. 999x gaat het goed en een keer fout....


ja dat hoor je meestal ook nog van jochies die net 3 maanden hun rijbewijs hebben en weinig ervaring hebben.
Die apparaten staan daar alleen om de staatskas te spekken.. Hulde voor de personen die een gezellig kamvuurtje langs de A2 gestookt hebben :respect:

Nog even voor de mensen die een andere mening hebben:

Slechts 3% van de van de verkeersdoden zijn gevallen door te snel rijden.

En ook wel grappig om te weten:

Overtredingen naar categorie
Categorie % bedrag in miljoenen
1-10 km/u 62,0 fl. 309,2
11-15 km/u 19,7 fl. 98,3
16-20 km/u 10,2 fl. 50,9
21-25 km/u 4,9 fl. 24,4
26-30 km/u 2,7 fl. 13,5
31-35 km/u 0,3 fl. 1,5
36-40 km/u 0,2 fl. 1,0

1 tot 10 km te hard op de snelweg... levensgevaarlijk. Weer 309 miljoen erbij om in dit soort nutteloze projecten te stoppen.

Als er nieuwe geplaatst worden mogen ze gelijk weer de brand in...
 
Slechts 3% van de van de verkeersdoden zijn gevallen door te snel rijden.


3% teveel.... enm hoeveel mensen die te hard reden en drank op hadden? etc
Het is wel vervelend voor de mensen waarbij het niet hun eigen schuld was, maar die traject controles staan nou niet echt op de meest verkeersonveilige plaatsen. Als je het aantal verkeersdoden wil terugdringen kun je beter andere zaken aanpakken.

Snelheidscontroles bij scholen bijvoorbeeld zou goed zijn, maar die heb ik helaas nog nooit gezien. Is waarschijnlijk te weinig geld te verdienen he...

En over alcohol:

Verkeersdoden in 2000

Alcohol 84
Geen Alcohol 896
Onbekend 126
Totaal 1006

Valt in pricipe best nog mee, maar je bent inderdaad een pannekoek als je met drank op gaat rijden.
Die trajectkasten moeten ze allemaal in de fik zetten.
Daar reageerd mijn stinger niet op.

De Max. snelheidsregels zijn wel goed voor de Kudde-dieren.
Prima dat ze er zijn.
Er zijn al genoeg RUNDEREN op de weg.

Moet wel bekennen dat mijn kruissnelheid atijd tussen de 160 en 180 is op de Nederlandse autosnelwegen.
Valt in pricipe best nog mee, maar je bent inderdaad een pannekoek als je met drank op gaat rijden.


Laten we de feestgangers niet vergeten met een pilletje of wat anders op... Ik zie het vaak genoeg gebeuren, met zen vieren in de auto en de bestuurder niet nuchter.

Daarom rij ik ook altijd liever zelf.
Zulke acties kan ik wel waarderen. De wegen lijken soms meer op een politiestaat terwijl op andere plekken meer behoefte is aan veiligheid.
 
Dit vind ik nou altijd goed nieuws...
 
2 909>

Misschien een idee om een flitspaal te ontwikkelen voor bijvoorbeeld tasjesdieven.
 
ssst...straks gaan ze voetgangers flitsen op te snel lopen ofzo.
 
dat iets van de toekomst denk ik.

overal van irisscanners enzo.

doet me denken aan film die ik laats gezien had
prachtige actie. hulde!
:respect:

Diegene die dat heeft gedaan verdient een :bah:
 
Het is te treurig voor woorden dat de politie cq politiek de gewone burger telkens weer moet hebben, begrijpen doen we het allemaal..... GELD is het woord.
In 1e instantie is de politie er om te handhaven en boeven te vangen. Maar toch niet bij elk hoekje te gaan staan te flitsen terwijl als je op het politieburo komt wordt er niets gedaan aan een inbraak of diefstal, balletent man.
laatste aanpassing
X-Ception jep snachts met 180 over de snelweg en de macht over het stuur verliezen en zo drie man de pijp uit! goed bezig he:S
zo heb ik drie vrienden verloren.

Als je te hard rijdt moet je niet zeuren over bekeuringen of wat dan ook, je zit harstikke fout.

Het zou wat zijn geen regels meer en iedereen kan zo hard of zacht rijden als zij wil:S:S

Wat een onzin, chauffeurs die te sloom rijden en een gevaar op de weg zijn worden ook gewoon bekeurd dus wat is je punt?

Als je hard wilt rijden ga je maar naar de racebaan ipv mensen in gevaar te brengen. Dat je jezelf de puin in wil rijden prima maar breng geen andere mensen in gevaar. Dit geldt ook voor de slome mensen natuurlijk.

Al dat gepraat ook van ja ik rij goed en als ik hard rij let ik beter op bblablabla. 999x gaat het goed en een keer fout....


Het spijt me van je vrienden. Maar als je met 180 op een lege snelweg de macht over het stuur kwijt raakt kan je A of niet rijden, B je auto is technische niet in orde C je bent onder invloed. D een dronken passagier loopt bij de bestuurder te kloten.



Duitsers die kunnen pas een rijden :respect:
De autobahn is daar een verademing in vergelijking met nederland. Iedereen spiegelt netjes en er word goed geanticipeerd. Als je met met 200+ aankomt rijden knipper je netjes met je grootlicht wat niet als associaal word gezien.

Je moet daar gewoon opletten en alert blijven, iets wat nederlanders niet gewent zijn. Spiegels wat zijn dat??? Knipperlichten wat zijn dat?? met groot licht seinen dat is associaal, waarom alleen autorijden als ik ook bezig kan zijn met scheren, make-uppen, krant lezen, dvd kijken, :no:


In duitsland zeggen ze ook: Als je 3x gezakt ben krijg je een gele kenteken plaat.
Treurige zaak. Zowiezo als je 180 met mensen in je auto ben je niet goed in hoofd. En ja de macht over het stuur kwijt raken, kan aan de bestuurder liggen of aan de weg en omstandigheden. Of je nou 120 of 60 rijd, macht over het stuur kwijt raken is gevaarlijk.


Ik weet niet wat voor auto je rijd?? Maar als je in de huidige moderne auto's 180 rijd staat dat gelijk aan 140 in een auto van 15 jaar oud.

Mensen vergeten dat de huidige auto;s zoveel veiliger zijn geworden dat alleen daarom al de snelheid omhoog zou kunnen. Huidige snelheids limieten zijn ingesteld toen er bij wijze van spreken nog fred flinstone auto's waren.


Om te zeggen dat als je 180 rijd met meerdere personen in je auto vind ik dus nogal onzin.
laatste aanpassing
ssst...straks gaan ze voetgangers flitsen op te snel lopen ofzo.


In amsterdam flitsen ze ook al langs de grachten op te snel varen [/quote]

Laat ze het maar eens veiliger maken op straat ipv de hardwerkende burger uit te kleden
Revolution666 je hebt 100% gelijk
 
gaap heel simpel overtreedt je de regels dan moet je niet zeuren!

vind je het in duitsland prima op de snelweg, verhuis dan naar duitsland ipv steeds zo liggen te zeiken:S
Dat is een beredenering van likmevesje X-Ception.
 
jah ckerss.....vernielen die rommel!!
en er komen nog ckersss meer!!! :)
Moet wel bekennen dat mijn kruissnelheid atijd tussen de 160 en 180 is op de Nederlandse autosnelwegen.


Je zal aan het eind van de maand weinig overhouden dan!

Je radardetector daar heb je ook niks meer aan, ze pakken je waar je bij staat :(

Het is gewoon een grote MAFIA die controle praktijken!

Ben voor veiligheid maar niet op de manier van een aantal palen in grond die zogenaamd ervoor moeten zorgen dat het veiliger wordt op de snelweg!

Waar de meeste ongelukken bij gebeuren is het spontaan invoegen naar een ander rijstrook!
Het kan zo zijn dat een persoon aan komt rijden met een gangetje van 140 en dan...........

Het niet handsfree bellen en vaak ook de activiteiten waar mensen heel ergens anders zijn dus niet bezig zijn met het verkeer zorgen voor veel ongelukken!
 
Moet wel bekennen dat mijn kruissnelheid atijd tussen de 160 en 180 is op de Nederlandse autosnelwegen.(Beroep: Orthopededisch schoentechnicus)


mooi man,dan kun je straks je eigen schoenen maken.
(als je natuurlijk een beetje geluk hebt)
laatste aanpassing
UberLiefSlette: Natuurlijk is 't heel erg voor mensen die nu verder moeten leven met hun handicap, maar ik snap niet waarom je die link naar een te hoge snelheid legt. De meeste ongelukken gebeuren door voorrangsfouten en inschattingsfouten (bijv. door drankmisbruik). De snelheid is een factor die kán bijdragen tot zwaarder letsel bij een ongeval, maar bijna nooit de directe oorzaak van het ongeval zelf.

Ook zo belachelijk; Er gebeuren een paar ongelukken op een gevaarlijk kruispunt. Wat doen onze helden? Planten er een flitspaal! Het gevolg is dat mensen júist bij dat kruispunt op de paal en hun snelheid gaan letten. Nee, dat is verkeershandhaving :nee:

Sinds ik m'n rijbewijs heb, ongeveer 2,5 jaar, ben ik zeker een paar duizend keer op snelheid gecontroleerd. Denk aan flitspalen, mobiele radarcontroles, laserguns en trajectcontroles. Ik ben echter nog nooit op alcohol, gladde banden, verlichting, remmen of iets anders gecontroleerd. Liggen die prioriteiten dan wel goed?

Hoe 'fout' het eigenlijk ook is, er kwam spontaan een glimlach op m'n gezicht toen ik dit bericht las 8)
 
Ook zo belachelijk; Er gebeuren een paar ongelukken op een gevaarlijk kruispunt. Wat doen onze helden? Planten er een flitspaal! Het gevolg is dat mensen júist bij dat kruispunt op de paal en hun snelheid gaan letten. Nee, dat is verkeershandhaving


dan komt er een rotonde en geen paal maargoed
Is dat nu nog actueel?
dan komt er een rotonde en geen paal maargoed


Oh? Ik wil niet doen alsof ik een beterweten ben, maar ik ben benieuwd hoe je aan die wijsheid komt. Het komt er zo zelfverzekerd uit. Magoed, het is iig niet mijn ervaring.
dan komt er een rotonde en geen paal maargoed

De meeste gevaarlijke kruispunten zijn anders geen rotonde en die in Emmen bewijzen al jouw tegendeel.

gaap heel simpel overtreedt je de regels dan moet je niet zeuren!

Roomser dan de paus? Regels zijn niks anders op dan op papier vastgelegde bepalingen over wat en wat niet goed is. Maar dat maakt ze nog niet per definitie goed...

Veel verkeersdeskundigen zeggen ook dat snelheidscontroles op snelwegen niet altijd even zinvol zijn. Bovendien staan flitspalen niet altijd op plekken waar ze wel nuttig kunnen zijn en moet de politie een minimum aan boetes uitschrijven. Flitsen dient meer om de kas te spekken dan om voor meer veiligheid te zorgen. Het is geen toeval dat een overgroot deel van de Nederlanders zich er aan ergert.
laatste aanpassing
 
De meeste gevaarlijke kruispunten zijn anders geen rotonde en die in Emmen bewijzen al jouw tegendeel.


rotonde is een mogelijkheid om een kruispunt veiliger te maken. flitspalen worden bij kruispunten geplaatst om de snelheid omlaag te halen zodat bijvoorbeeld snachts niet van die kleuters met 140 eroverheen denderen:)

Veel verkeersdeskundigen zeggen ook dat snelheidscontroles op snelwegen niet altijd even zinvol zijn. Bovendien staan flitspalen niet altijd op plekken waar ze wel nuttig kunnen zijn en moet de politie een minimum aan boetes uitschrijven. Flitsen dient meer om de kas te spekken dan om voor meer veiligheid te zorgen. Het is geen toeval dat een overgroot deel van de Nederlanders zich er aan ergert.laatste aanpassing 12 maart 2005 04:01


tuurlijk wordt er geflitst om de kas te spekken, alles heeft een reden. een kast vernielen betalen wij toch uiteindelijk zelf dus wat is het nut ervan dan? Moet er het jaar erna nog meer geflitst worden dus de burger heeft zichzelf het meeste ermee. Ik rij ook weleens te hard en baal als ik geflitst wordt maar een kast vernielen heeft in mijn ogen 0,0 zin. Uiteindelijk draaien wij er toch voor op.
 
Moet wel bekennen dat mijn kruissnelheid atijd tussen de 160 en 180 is op de Nederlandse autosnelwegen


Mijn kruissnelheid ligt volgens het boekje op 195km per uur en mijn topsnelheid ligt er iets boven.

Kruissnelheid = de snelheid die je onder normale omstandigheden haalt
Topsnelheid = de maximumsnelheid die je auto aan kan

Kruissnelheid zegt niets over je GEMIDDELDE snelheid ;P
Hey wijsneus je snapt wel wat ik bedoel.

En Mensen Hardrijden is echt niet gevaarlijk zolang je maar weet waar je mee bezig bent en je grenzen kent.

De meeste mensen hebben daar moeite mee en maken ongelukken.
laatste aanpassing
 
En Mensen Hardrijden is echt niet gevaarlijk zolang je maar weet waar je mee bezig bent en je je grenzen kent.


Als je zo rijd ben je een gevaar op de weg ;)
Het gaat er niet zozeer om wat jij aan kan, maar wat een ander aankan.

Als jij met 180 of de weg ragt, kan jij het misschien wel bijhouden, maar kunnen je voorliggers dat ook?
Of die vogel die op de weg zit (rijd maar es een eend dood met 180 :P) of die file die opeens voor je opdoemt..

Je kan nooit zeggen dat hardrijden ongevaarlijk is, want dat is het niet en zeker niet in het volgepakte NL, hoe harder je rijd hoe risicovoller het word.

En nee, ik rijd ook niet bepaalt 120 ofzo, hehe..maar 160 vind ik eigenlijk wel een mooie limiet (ook om mn rijbewijs te behouden).
Nou als jij 160 rijd dan maakt die 20km ook niet uit.
dus dan ben jezelf ook een gevaar op de weg.

En als je het zo gaat bekijken kan iedereen die zich op de weg begeeft wel een gevaar zijn.
Snelheid is niet het grootste gevaar, meer inschattingsvermogen en alertheid, en ja als je dat niet hebt moet je het gas niet intrappen nee.
 
Ach, ik geef het iig toe ;P

Inschattingsvermogen is erg moeilijk aangezien niet alleen die van jou goed moet zijn, maar ook van andere weggebruikers.

Al ben jij de perfecte coureur, dan nog is het gevaarlijk om de simpele reden dat anderen dat niet zijn.
Je bent pas een goede chauffeur als je de fouten van anderen kan corrigeren :jaja:
 
Met 180 valt er weinig te corrigeren ;P
Er valt altijd te corrigeren.
Maar goed maakt niet uit, ieder zijn ding.
 
ken wel meer mensen die zeggen dat ze goed konden rijden....

liggen nu in een kistje.