Is het schadelijk?
Er is nog weinig bekend over de giftigheid van 2C-B, maar door het te vergelijken met soortgelijke stoffen kunnen wel enkele uitspraken worden gedaan, die natuurlijk nog niet 100% te vertrouwen zijn, maar waarschijnlijk wel voor een groot deel waar zijn.
Serotonine is een neurotransmitter die actief is in het perifere en centrale zenuwstelsel. Het is onder meer verantwoordelijk voor de regulatie van stemming, slaap, sexueel gedrag, temperatuur en eetlust. 2C-B bindt zich aan serotonine-receptoren in de hersenen, wat de hallucinogene effecten kan verklaren. Omdat 2C-B een alpha-methyl groep tekort komt, behoort het niet tot de amfetaminen (zoals MDMA, MDEA, MDA, speed, etc). In tegenstelling tot de meeste amfetamines lijkt 2C-B de voorraad serotonine in de hersenen niet uit te putten. Het neemt de taak van serotonine als het ware tijdelijk over, maar verbruikt het niet. Dit suggereert dat het waarschijnlijk niet de neurotoxische eigenschappen van amfetamines heeft.
Er zijn geen gevallen bekend van 2C-B gebruikers waarmee het verkeerd afliep. Zoals met mescaline (chemisch verwant aan 2C- zijn er geen dodelijke slachtoffers. Vanwege de gelijkenis met mescaline en de sterke werking op serotonine-receptoren wordt aangenomen dat 2C-B de stemming dermate positief beïnvloedt dat het hartslag-, bloeddruk- en temperatuurverhogend werkt.
Omdat die gast schijnbaar iemand kent die 2cb zelf maakt, maar dees had gezegd[omdat ik dat wou] dat ik 2ci wou [wist het ook niet dat hij die gast kon]en ze wil hem niet meer bellen omdat ik steeds iets anders wil
nu is er wel iets maar ik weet niet wat
hopelijk 2cb maar deesje wil er niet achteraan terwijl ik sovieeel van haar hou en knuffel en en en (lees je mee poppie?)
Wat verstaan de meeste onder Hardcore?
De meeste mensen denken dan aan wat beats door elkaar
en ze noemen het lawaai en zeggen dat het geen muziek is
wat denken wij erover met de kennis die we hebben?
Hardcore is helemaal geen kabaal !!!
De mensen weten gewoon niet wat hardcore werkelijk is.
Hardcore is een mix van verschillende beats bij elkaar die samen een melodie vormen
in die melodie worden dan ook wel is klasiekers gestoken, woorden en dergelijke.
Wat zijn de meeste skaters geweest?
De meeste skaters waren ook gabbers.
Wat een schande voor onze naam !!!
Ze waren vroeger ook DIE HARD gabber maar in hun ziel konden
ze het niet waar maken ze gingen een plank kopen op 4 wieltjes
omdat ze niets anders hadden om hun tijd te verdrijven ze hadden
dan uiteindelijk toch een vriend (hun skateboard).
Sindsdien zijn enkel de echte gabbers overgebleven
De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.De meeste skaters waren ook gabbers.v
ROFL, en die komt dan uit 1988. Ze schrijft dat zij een echte overgebleven gabber is. Gezien dat dat gabbertijdperk rond 98 wegviel was zij 10 jaar oud. Als ze toen al in het trainingspak met een kaalgeschorenaandezijkanten kop had dan was ze wel heel erg vroeg verneukt