Heb iets veranderd bij m'n muis en nu werkt m'n explorer.exe niet meer
Als ik Deze computer/Configuratiescherm/welke map dan ook open krijg ik de volgende foutmelding: "Door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen ActiveX -Besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd. Daardoor wordt deze pagina mogelijk niet juist weergegeven."