Partyflock
 

Catscan - The World Is Still His

anoniem gepubliceerd op
Catscan - The World Is Still His
ArtiestCatscan Site
In dit exclusieve interview kun je lezen hoe Bart Kok, beter bekend onder z’n artiestennaam Catscan, een boekje open doet over z’n optreden over een paar dagen op Sensation en hoe hij daar naartoe leeft. Verder leren we dat Bart ook graag naar o.a. Rock en Klassieke muziek luistert en lees je over een sappige roddel die al enige tijd de ronde doet over een vermeende borstvergroting.

Bart, je mag over niet al te lange tijd het feest Sensation afsluiten, hoe voelde je je toen je daarvoor gevraagd werd en hoe ging dat in z'n werk?
Ik ging helemaal uit mijn dak! Sensation Black afsluiten is een kroon op mijn werk van de afgelopen jaren. Ik voel me beter dan ooit in de studio en achter de draaitafels. Dan is het is cool om zo’n blijk van respect te krijgen.

Lag je die avond nadat je gevraagd was dan ook in je bed met de gedachte: "WTF, ik mag gewoon op Sensation draaien!!"??
Er gingen vooral allerlei tracks door mijn hoofd die vet klinken in zo’n megazaal en ik heb zelden of nooit zulke lekkere seks gehad als die avond, haha!

Hoe zit het nou eigenlijk met een set op Sensation? Heb je je aan regels te houden wat betreft de playlist?
Er is geen overleg over de inhoud van mijn set. Ik hoef me dus niet aan regels te houden.

Of spelen de DJ's gewoon op safe door toch wel een paar tracks te draaien waarvan ze weten dat ze goed vallen bij het publiek, ookal zou je ze op een ander feest minder snel draaien?
Dat kan ik niet beantwoorden voor andere DJ's natuurlijk. Maar ik zal in ieder geval mijn eigen ding doen, sowieso!

Kun je dan misschien al een tipje van de sluier lichten, wat je gaat draaien op Sensation? Meer je eigen stijl, of toch iets commerciëler?
Er zijn zoveel platen die ik in de Johan Cruijff ArenA wil draaien! Het liefst in een avondvullende set, maar ik moet het doen in anderhalf uur. Ik ben dus druk bezig om een selectie te maken. Wat het gaat worden? Ik beloof je dat het goed los gaat!

Sensation Black was voor het eerst in jaren nog niet uitverkocht een maand voor het evenement plaatsvindt, waar denk je dat dat aan ligt?
Ik heb van de organisatie gehoord dat de kaartverkoop precies zo loopt als vorige jaren, dus ik maak me nergens druk om. Sensation Black is een begrip, een instituut. Ik weet 100% zeker dat het 'volle bak' is op 8 juli en dat het dak er af gaat.


Dan nou even een wat persoonlijker beeld van de artiest die je bent vormen, if you don't mind.

Ga je zelf überhaupt nog weleens voor je eigen plezier naar een feest of concert als je niet hoeft op te treden?
Ik draai vier keer per week, maak hardcore, techno, electro en nog veel meer, heb een relatie en een hond die veel aandacht vraagt. Weinig tijd dus. Maar ik vind het leuk om af en toe naar een klassiek concert of een hardrock evenement te gaan. Dingen die niks met dance te maken hebben, zodat ik op de hoogte blijf van wat er in andere scénes gebeurt en voor wat frisse inspiratie kan het ook geen kwaad.

Wat zou je zelf opzetten aan muziek als je even lekker wilt ontspannen thuis?
Ik ben een van die weinige gelukkigen op deze wereld die écht geniet van zijn werk. Ontspannen doe ik in mijn studio, die aan huis is.
In de auto zet ik van alles op: componisten als Philip Glass, producties uit de stal van Dr. Dre en DJ-sets. En als het zonnetje schijnt mag ik ook graag met een biertje in de hand naar André Hazes luisteren.

Verliefd, verloofd, getrouwd?
Al 4,5 jaar verliefd op mijn vriendin, getrouwd met mijn studio.



Persoonlijk in de scéne

Vraag van verwijderd
Een voor de hand liggende vraag, maar toch, vanwaar de naam Catscan?
Computertomografie - in het medisch jargon meestal afgekort tot CT - is een methode van onderzoek van het menselijk lichaam met gebruik van röntgenstraling. De doorlaatbaarheid van het lichaam voor röntgenstraling wordt vanuit zeer veel hoeken rondom gemeten in een aantal plakjes, waarna een computer uit de resultaten een driedimensionale weergave van het onderzochte lichaamsdeel opbouwt. De resultaten kunnen op het beeldscherm worden bekeken of op film worden afgedrukt. Dus, dat zo'n beetje.

Ja, dat is de betekenis van jouw artiestennaam, maar waarom heb je juist deze gekozen?
Dat is de artiestennaam van Bart Kok, dj, artiest en producer. Ik ben opgegroeid met muziek, mijn beide ouders zingen in een koor op wereldniveau. Muziek is in ons gezin een gegeven. Ik ben alleen de electronische kant opgegaan. Toen ik de naam Catscan in een Engels woordenboek zag staan gaf me dat de juiste associatie: de muziek die ik wil maken, moet net als een catscan dwars door je heen gaan.

Vraag van actief
Je eerste album; The World is Mine, was een topper van formaat.
Ruim anderhalf jaar geleden zou er een opvolger komen op deze cd, maar tot nu toe hebben we er nog niets van vernomen, wat is de reden hiervan en gaat deze cd er überhaupt nog komen?

Ik breng alles op vinyl uit. Dat is een weloverwogen keuze, ingegeven door het illegale downloaden waar je tegenwoordig niet meer aan ontkomt. Het album is op vele plekken en in vele samenstellingen te vinden op internet. Daarom zag ik de toegevoegde waarde van deze cd niet meer.

We weten dat je een hardcore-producer bent die ook regelmatig uitstapjes maakt naar techno-invloeden. Zijn er nog meer stijlen die je produceert waar wij weinig van weten?
Ik ga nooit de studio in met een vooropgezet plan. Zo van: vandaag ga ik eens even hiphop maken. Vaak ontstaan er dingen in waar meestal het publiek pas later een naam aan geeft. Ik merk wel invloeden: techno, hiphop, klassieke muziek. Onder andere.
Ik hoorde laatst iemand beweren dat het klassieke stuk in 'I Magnify' een sample is. Ik weet niet waar diegene dat vandaan haalt maar het is niet juist, het is zelfs niet nagespeeld, gewoon een eigen bedenksel. Ik heb plezier in mijn studio en dan kan er van alles uitrollen. Zelfs trance als ik me verslik.

Vraag van Knits
Je bent een van de weinige producers in jouw doelgroep die analoge apparatuur gebruikt. 'Mindfull Candy' en 'I Magnify' zijn voorbeelden van de kwaliteit die hardcore kan hebben. Bovendien expirimenteer je met vele muziekstijlen. Valt jouw muziek eigenlijk wel onder de noemer hardcore?
Okay, als het dan toch in een hokjes theorie moet passen, laten we dan voor het hardcore hokje, de 'overstuurde kick/bassdrum' als een criterium nemen, of in ieder geval een zeer luide en erg op de voorgrond aanwezige bassdrum.
In dat geval zijn de twee genoemde tracks -Mindfull Candy en I Magnify- te kwalificeren als 'hardcore'. Het zou echter kunnen zijn dat dezelfde twee tracks in Duitsland onder de term 'hardcore-techno' vallen en in Frankrijk onder het kopje 'rave'.
Vandaar dat ik me nooit echt bezig houd met het toewijzen aan een genre van mijn eigen shit, misschien is dat niet altijd even duidelijk voor het publiek en commercieëel gezien is het ook niet echt handig. Maar ach, so be it. Uiteindelijk is het wat mij betreft een coole track, of niet.
Ik moet zeggen dat nu ik erover nadenk wel zie dat Lindsay (Korsakoff) dit wel goed heeft doorzien en opgelost: door alle Korsakoff tracks als 'Powerrave' stijl te kenmerken is het direct duidelijk voor de meeste mensen.
Misschien dat mijn stijl voortaan 'Bart of Dance' moet gaan heten, afgekort BoD, voor botte herrie. ;)


Vraag van actief
Je werkt vaak samen met Marc Out (Outblast), hoe is het om met hem samen te werken en hoe ben je hem in de loop der jaren gaan zien?
Marc en ik vullen elkaar goed aan en daar komen leuke partyklappers uit. We werken prettig samen, hij kan meer dan mensen denken.

Vraag van actief
Je hebt onlangs een plaat opgenomen met De Jeugd van Tegenwoordig, wat is het verhaal hier achter?
Ik kwam ze tegen op de wc van de Jellinek-kliniek en we bleken veel gemeen te hebben, hahaha.. Nee, we kennen elkaar via Shanky, een gezamenlijke vriend. Hij heeft ons aan elkaar voorgesteld en het is echt lachen met die gasten in de studio.
Het resultaat zal zeer binnenkort te horen zijn op een onverwacht moment.

Zijn er artiesten die we in de gaten zouden moeten houden? Waar je zelf ook van staat te kijken wat ze klaarspelen?
Ja, er zijn zeker artiesten die we in de gaten moeten houden. Bijvoorbeeld:

Sidephex, een jongen die zeer origineel bezig is. Momenteel is hij een nieuw album aan het produceren daarvan heb ik enkele tracks gehoord heb die mij in ieder geval echt heel enthousiast maken, en dat heb ik niet dagelijks.
Julius Sayid, heeft onder andere gereleased onder Clockwork en Liquid Blue ([label=128]{element is niet toegankelijk}).
Headache, voor publiek nu alleen nog maar als DJ te horen, maar ook zijn producties zijn erg dik aan het worden!
Deimos, zal zich in de komende jaren naar mijn verwachting gaan ontpoppen tot grote naam in de techno scene, hij begrijpt echt waar hij mee bezig is, wij werken regelmatig samen voor zijn label [label=124]{element is niet toegankelijk}: techno!
100 Kilo Maarten, iemand die al een tijd in de HC scene aanwezig is met zijn Industrial Shock feesten, sinds een jaar of anderhalf is hij ook als producer actief. Een echt talent op gebied van de rauwe, industriële shit. Daarnaast is hij natuurlijk de vetste dj van Nederland! Hahaha.

Ok, ok, het zijn allemaal artiesten die nauw bij PAM betrokken zijn, maar daardoor in ieder geval de artiesten waar ik met zekerheid van kan zeggen dat ze veel in hun mars hebben.


Bart, nou zijn er behoorlijk wat mensen die willen weten hoe de vork in de steel zit wat betreft de naam Korsakoff en je verleden met [label=115]{element is niet toegankelijk}. Ik stel voor maar gelijk het ijs te breken met de volgende vraag die verwijderd stelde met een knipoog ;)

Enige tijd geleden ontstond er enige ophef in de Hardcore wereld, nadat een niet nader te noemen dance-magazine, geruchten had verspreid waarin werd gesuggereerd dat jij een borstvergroting zou hebben laten doen. Er waren feestgangers die zouden hebben gezien dat je boobs ineens een stuk groter waren. Foto's uit 2001 die vergeleken werden met foto's van 2006 wezen, voor het oog, hetzelfde uit. Kun je misschien wat duidelijkheid in de zaak scheppen? Is het gerucht onzin of heb je inderdaad een borstvergroting laten doen?
Jullie zijn goed geïnformeerd zeg, tenminste bijna dan. In werkelijkheid heb in een penisvergroting laten doen: van 30 naar 75 cm, in slappe toestand natuurlijk.

Hoe kijk je achteraf naar "Korsakoff" zoals jij ermee begonnen bent en wat het nu uiteindelijk is? Dan heb ik het over de naam die verbonden is met de producties?
Korsakoff is voor mij het toppunt van synergie. Ik kan onwijs goed met Lindsay samenwerken, ze begrijpt het helemaal en heeft meer talent dan menig andere artiest. Ik snap al die ophef nog steeds niet. Als ik iets met Outblast doe heet dat Base Alert. Als ik iets met Lindsay opneem heet het Korsakoff. We werken onder een gezamenlijke artiestennaam. Simpel toch?

Vraag van Ryfle
Hoe is de verhouding tussen jou en Sebastian Hoff (Promo) na je overstap naar [label=122]{element is niet toegankelijk}, komt er ooit nog een samenwerking met als gevolg een juweel van een plaat?
Met Promo wil ik nooit meer samenwerken. Ik heb respect voor veel van zijn tracks maar niet voor de mentaliteit: op het hoofd van een ander gaan staan om zelf verder te komen.
Ik wil daar boven staan en me niet verlagen tot zijn niveau, maar ik vind wel dat het publiek recht heeft op de waarheid. Daarom zal ik één keer een voorbeeld geven, want ik kies er voor om positief en opbouwend bezig te zijn. Laat anderen maar drijven op negativiteit en leugens als ze zich daar lekker bij voelen.

Ok, brand maar los.
Promo is altijd bang dat de artiesten bij [label=115]{element is niet toegankelijk} hem voorbij streven. Als het aan hem had gelegen waren tracks als Capture in Distress, The Agency en Secret Valley nooit uitgekomen. Met dank aan X-ess is dat uiteindelijk wel gebeurd. Sebastian doet nu alsof hij [label=115]{element is niet toegankelijk} in zijn eentje heeft opgebouwd, dat is echt gelul. Hij zat vooral in de studio, werkte bij MidTown en draaide terwijl X-ess het zakelijke gedeelte deed en het label op de kaart heeft gezet.
De TTM-area bijvoorbeeld in 2003 (op Mystery Land), waar Promo in zijn interview met Partyflock beweert dat hij de rol van uitsmijter op zich genomen heeft (met behulp van een lange tak?!), het was toch echt de vrouwelijke (!) stagemanager die vervelende gasten wegjoeg.
Ook heel hypocriet wat hij over Korsakoff roept. Ondertussen strijkt hij een deel van het BumaStemra geld op. Ik denk dan: als je zo revolutionair bent en zo’n grote mond hebt, wees dan een vent en geef ook je rechten op. Nu kraak iets af waar wel je zakken mee vult.
Ik zou zo nog wel een uur door kunnen gaan, maar dat doe ik niet.

Wat vindt jij het wezenlijke verschil tussen de twee labels [label=122]{element is niet toegankelijk} en [label=115]{element is niet toegankelijk}?
De overeenkomst is dat het succesvolle formules zijn, allebei opgebouwd door X-ess. Maar bij [label=122]{element is niet toegankelijk} hoef ik niet de hele tijd achterom te kijken. Er is meer openheid, beloftes worden waargemaakt. Er hangt geen nare sfeer, zoals in mijn laatste periode bij [label=115]{element is niet toegankelijk}. Ik voel me goed en vrij bij [label=122]{element is niet toegankelijk}, heb de zeggenschap over mijn eigen label en voel me heel erg persoonlijk verbonden.

---------------------------------------------------
Nog even een toelichting over wat je van de volgende muziekstijlen vindt. Is het jouw smaak of juist niet, en wellicht een kleine toelichting?

-Blues
De oorsprong van veel hedendaagse muziek.

-Club
Voetbalclub?

-Hardstyle
Softere variant van Hardcore.

-Hardhouse
Softere variant van Hardstyle? Beetje hokjesgedoe, waar begint het één en eindigt het ander?

-HipHop
Ja toch!

-Jazz
Miles Davis!

-Klassiek
De oorsprong van melodie-georiënteerde muziek.

-Nederlandstalig
Lekker bij een biertje.

-Rock
Rocks?!

-Speedcore
Vet om te draaien als je per beat wordt betaald.

-Trance
Tiësto!

---------------------------------------------------

Dan tenslotte, heb je nog een boodschap mee te geven aan alle mensen die dit lezen?
Neem het leven niet te serieus en lach iedere dag!

Bart ik wil je namens alle leden van Partyflock en de medewerkers zelf bij deze bedanken voor je tijd voor dit interview. We wensen je ontzettend veel succes met je optreden in de Johan Cruijff ArenA en natuurlijk in alles wat nog komen gaat!

310 opmerkingen

Grappig dat er alleen gereageerd wordt op onwaarheden. De keiharde feiten worden wel gelezen maar verder niks mee gedaan :D
Bart (Y)

Leuk interview! 2e foto ook trouwens ;)
 
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van Headache op woensdag 5 juli 2006 om 19:19:
Ze zijn toch al uitgebracht op TTM...
Je gaat toch niet 2x het zelfde releasen?


hij bedoelt het in de zin van: ze zijn nog steeds niet uitgebracht op PAM maar op TTM, dus daar zijn wel kwaliteits releases op uitgekomen
Promo :respect:

heel erg zwak van hem om dit in een interview te zeggen over promo laat zoiets gewoon tussen de 2 mensen!!

bah bah catscan :no:
-Speedcore
Vet om te draaien als je per beat wordt betaald.

haha :9




Uitspraak van DJ Kaydee op dinsdag 4 juli 2006 om 12:48:
Idd, hij vind het zelf vervelend dat Promo dat bij hem deed en wilde zich niet verlagen tot zijn niveau. Naja dan had hij dus beter zijn uitlatingen over Promo achterwege kunnen laten, want nu is hij net zo erg, en kan je Promo ook weining meer verwijten...beetje jammer


pcies..... :/ mjah.. k blijf tog wel naar promo EN catscan luisteren! o:)
 
Uitspraak van CHEDDAR op woensdag 5 juli 2006 om 20:04:
Promo

heel erg zwak van hem om dit in een interview te zeggen over promo laat zoiets gewoon tussen de 2 mensen!!

bah bah catscan


Ben ik helemaal met je eens.....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 20:29:
heel erg zwak van hem om dit in een interview te zeggen over promo laat zoiets gewoon tussen de 2 mensen!!

bah bah catscan


onzin,
Misschien begint dj Promo zelf aan te vallen via PF;)?
wie de bal kaatst,...

ik vind het een mooi interview, vond ik ook van dj promo...


keep up the good work!(Y)
 
ik weet niets van de situatie tussen promo en catscan, ik hou dus ook wijzelijk mn mond, in ieder geval leuk interview om te lezen...korsakoff project vind ik persoonlijk bagger
Het boeit me echt geen ene zak hoe t zit tussen die twee, maar als Catscan de slimste van de twee wil zijn moet ie gewoon zijn mond houden en de hele kwestie tussen hem en Promo houden, wat ie nu doet is wel heel erg kinderachtig en onprofessioneel. Wie er begon maakt niks uit, maar je moet je in zo'n situatie toch wijzer tonen en geen modder gooien naar elkaar.

Voor de rest een leuk interview, mooi gedaan :D
 
:p
Jellinek-kliniek


aka thd (y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 15:12:
Wat Promo over Korsakoff destijds heeft gezegd is gewoon waarhied als een koe!!! Het IS gewoon een achterlijke marketingtruuc wat geen zak met muziek te maken heeft.


Waarom zou ie geen geld mogen verdienen met Korsakoff? 't Is toch onder andere naam enzo? Boeie, ik zou t ook doen... Wie niet?
het korsakoff project is inderdaad een beetje commercieel ;) maar vind het wel tegenvallen waarom niet gelijk 5 mooie vrouwen :o en ze is niet eens topless (kan erger dus :p) en daarbij begint ze wel beter te draaien :respect:

over het ruzietje met elkaar :/ hou dat gewoon lekker prive voor de rest :) et boeit me toch geen flikker :/ ik kom nie voor de persoon, ik kom voor zijn muziek op feesten
laatste aanpassing
 
yeah :nocheer: catscan :nocheer:

:nocheer: darkcore:nocheer:

echt van die 'kom we gaan met zn allen de draak verslaan muziek' maar das mijn mening.

op pad met de groep ridders: beetje beat melodietje dat zelden leuk is
komen we in het hol van de draak: oh enge geluiden

tsja niks voor mij en wel voor andern.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 12:02:
catscan

darkcore


:roflol:
 
Uitspraak van DanielV op woensdag 5 juli 2006 om 20:51:
Misschien begint dj Promo zelf aan te vallen via PF?


Zoals ik het allemaal heb gelezen heeft Promo Catscan niet persoonlijk aangevallen maar het project rondom Korsakoff.
Denk ook dat de wrok jegens elkaar bij Catscan hoger zit als bij Promo, aangezien Promo heel vaak nog Catscan tracks draait en andersom zelden.

Ook bemoeit Promo zich niet meer met de Thunderdome cd reeks ( nu dus alleen nog X-ess & Catscan ) en is het typerend dat je geen enkele TTM track meer tegen komt op de TD's na de kartonnen edities.
Promo is zelf bezig met zijn tegenhanger voor de TD reeks; Demolition, en ik vind dat persoonlijk de betere kant op gaan.

Beetje hypocriet weer van Catscan dus om TTM volledig in de scene te negeren.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 12:29:
catscan

darkcore


new industrials dan :nocheer:

zelfde verhaal als met de ridders
 
Promo is altijd bang dat de artiesten bij The Third Movement hem voorbij streven


als dat zo zou zijn dan zou hij void settler er denk ik wel uitgegooid hebben :P
 
Uitspraak van actief op donderdag 6 juli 2006 om 12:35:
Beetje hypocriet weer van Catscan dus om TTM volledig in de scene te negeren.


Dat zegt hij ook nergens kerel ;)

Hij zegt dat hij veel respect heeft voor z'n producties maar dat hij nooit meer samen wil werken met hem en dat hij geen respect heeft voor de manier waarop promo bepaalde zaakjes heeft afgehandeld(volgens zijn optiek).
Artiest {SHOWLIST artist 43508, 11802, 35305}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 12:02:
echt van die 'kom we gaan met zn allen de draak verslaan muziek' maar das mijn mening.

op pad met de groep ridders: beetje beat melodietje dat zelden leuk is
komen we in het hol van de draak: oh enge geluiden

tsja niks voor mij en wel voor andern.


Whehe, wat een omschrijving (Y)

Het Korsakoff verhaal is gewoon afgekeken van Dj Jean (die voor zover ik weet nog nooit een plaat zelf gemaakt heeft), en gebeurd bij veel meer artiesten dan jullie wellicht denken. Draaien kon ze in het begin nog niet, en hoewel ze hard aan het trainen is en het steeds beter gaat, is ze er nog lang niet. Het lijkt me bijzonder sterk dat ze zelf produceerd, ik neem aan dat bart de tracks maakt, en dat Lindsay dan zegt: Dat stukje mag wel wat vrolijker bart! O:)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 12:43:
Dat zegt hij ook nergens kerel


nee, maar dat is wel zo.

d.m.v geen platen meer van em draaien, geen TTM tracks meer op de Thunderdomes, kortom; doen alsof TTM niet meer bestaat nu hij bij een ander label zit
 
Uitspraak van actief op donderdag 6 juli 2006 om 13:15:
d.m.v geen platen meer van em draaien, geen TTM tracks meer op de Thunderdomes, kortom; doen alsof TTM niet meer bestaat nu hij bij een ander label zit


We zullen zien of hij op Sensation niet een plaat als The World is Mine draait, da's ook een TTM-track ;)
 
jaaaaa ok ;)
Uitspraak van actief op donderdag 6 juli 2006 om 12:35:
Ook bemoeit Promo zich niet meer met de Thunderdome cd reeks ( nu dus alleen nog X-ess & Catscan ) en is het typerend dat je geen enkele TTM track meer tegen komt op de TD's na de kartonnen edities.
Promo is zelf bezig met zijn tegenhanger voor de TD reeks; Demolition, en ik vind dat persoonlijk de betere kant op gaan.


Die laatste Thunderdome is sowieso niet samengesteld door X-ess (en/of Catscan). Voor die laatste Thunderdome wilde dhr. Hoff geen rechten verlenen (als ik het goed begrepen heb).

En op de latere Demolitions staan ook geen PAM-tracks. Oké, ik vind de kwaliteit van de tracks van PAM ook niet je-van-het, maar dat neemt niet weg dat TTM blijkbaar ook niet veel van PAM moet hebben.
laatste aanpassing
Dat klopt, kijk maar op de pagina van Discogs

http://www.discogs.com/release/555363
laatste aanpassing
Ik vind het wel een interessant intervieuw, leuker dan een boek om te lezen :jaja:

catscan blijft wel 1 van mn favorieten, zn tracks zijn wel anders maar respect voor zn oude lpaatjes! zet m op zaterdag man B)
Artiest BeeVee
Die laatste Thunderdome is sowieso niet samengesteld door X-ess (en/of Catscan).


ach het 1e nummer op cd 1 is er een van Bart K. en het 1e nummer op cd 2 is er een van Catscan en X-ess...
toeval of niet?

En op de latere Demolitions staan ook geen PAM-tracks.


is ook niet heel gek toch... al die bagger die daarop wordt uitgebracht. en ik denk ook niet dat Promo zin heeft om te bedelen bij Catscan of hij die rechten mag van een loos nummertje van hem.

Zoals ik het allemaal heb gelezen heeft Promo Catscan niet persoonlijk aangevallen maar het project rondom Korsakoff.
Denk ook dat de wrok jegens elkaar bij Catscan hoger zit als bij Promo, aangezien Promo heel vaak nog Catscan tracks draait en andersom zelden.


ik denk dat Promo dr meer schijt aan heeft, hij weet toch dat hij meester is :-D

Ik wil daar boven staan en me niet verlagen tot zijn niveau


Catscan gaat nog een heel stuk lager.

daarbij weet ik natuurlijk niks over de hele situatie, maar wat Catscan hier zegt kan in mijn ogen niet. laat dit lekker tussen de mensen die hiermee gemoeid zijn.

ik verg geen oordeel, maar ik weet wel dat TTM een heeeeeel wat beter label is dan PAM en dat Promo heel wat meer vettere producties heeft gemaakt dan Catscan en dat Promo ook mixtechnisch veeeeeel beter is dan Catscan.

mja das mijn mening he :-P
 
Uitspraak van DanielV op woensdag 5 juli 2006 om 20:51:
onzin,
Misschien begint dj Promo zelf aan te vallen via PF;)?
wie de bal kaatst,...

ik vind het een mooi interview, vond ik ook van dj promo...


Dat valt best mee hoor. Promo zei alleen dit over Korsakoff in dat intervieuw, en daar heeft promo niet meer dan keihard gelijk in:


Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..



:respect: voor deze uitspraak van Promo. Is gewoon waarheid dit. Oprausen met zoiets als Korsakoff! :jaja:
Uitspraak van Promo in zijn interview:
'Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..'

Promo valt zowel Catscan als Korsakoff niet echt aan (de personen zelf al helemaal niet), hij levert gewoon gezonde kritiek waar Catscan dus blijkbaar niet tegen kan

Zo zie ik het tenminste
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Emphasis op donderdag 6 juli 2006 om 13:15:
ik neem aan dat bart de tracks maakt, en dat Lindsay dan zegt: Dat stukje mag wel wat vrolijker bart! O:)


hahahah idd.. :P
 
Uitspraak van :bounce: Frenkel op donderdag 6 juli 2006 om 15:06:
Promo valt zowel Catscan en Korsakoff niet egt aan,(de personen zelf al helemaal niet) hij levert gewoon gezonde kritiek waar Catscan dus blijkbaar niet tegen kan

Zo zie ik het tenminste


Precies. :)