14 juli 2006 18:03Hebbie jullie ook zo'n zin? Want ik heb wel zin! We hebben zin om een potje ouderwets te rammuluh!!! nou ja zeg het maar?
15 juli 2006 08:29dikke shit ouwe!!! hebbe jullie oowk zn zin om lkkr ouwerwets te rammuluh!! dan gaan we ragge!!
15 juli 2006 11:48haha juist henkie en als uitleg voor corinda dit is het nieuwe nummer van the prophet samen met lange frans
15 juli 2006 11:56o hahah ja verdiep me nie so meer in die musiek, luister nooit meer dus ik doe helaas nie mee, want hoe rammel je?
15 juli 2006 12:02das gewoon eigenlijk hetzelfde als stampen maar ja dan op zijn amsterdams weet je!!!!