Partyflock
 
148x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Hebbie jullie ook zo'n zin?
Want ik heb wel zin!
We hebben zin om een potje ouderwets te rammuluh!!!

:bounce:

nou ja zeg het maar?
 
Waarschuw beheerder
rammeluh? :vaag:
 
Waarschuw beheerder
dikke shit ouwe!!!
hebbe jullie oowk zn zin om lkkr ouwerwets te rammuluh!!
dan gaan we ragge!!
 
Waarschuw beheerder
haha juist henkie :d

en als uitleg voor corinda dit is het nieuwe nummer van the prophet samen met lange frans :bounce:
 
Waarschuw beheerder
o hahah ja verdiep me nie so meer in die musiek,

luister nooit meer dus ik doe helaas nie mee, want hoe rammel je?
 
Waarschuw beheerder
das gewoon eigenlijk hetzelfde als stampen maar ja dan op zijn amsterdams weet je!!!! :P
 
Waarschuw beheerder
en hoe stamp je op zijn amsterdams dan???
 
Waarschuw beheerder
flink ragge en beuke he !!:P
Waarschuw beheerder
hebbe jullie ook zo´n zin
want ik heb wel zin
Waarschuw beheerder
heb nog wel een ramelaar legge
 
Waarschuw beheerder
kan oowk nog haha :P:P