Partyflock
 
Uitspraak van LIBOH op donderdag 27 juli 2006 om 12:09:
Komt ook ff hoi zeggen


hahaha jij ook hier?????gezellig!!!! :)
 
elmo
 
Een Ernie ballon om aan Alex z'n broek te hangen. Dan kan ik 'm makkelijker terugvinden...
:roflol:
mn koffie-zetapparaat voor een lekker vers bakkie plur voordat ik naar huis ga!!!
dekbed en kussens voor in mn auto
snorkel,duikbril &flippers