Debby&Henk27 juli 2006 13:34Uitspraak van LIBOH op donderdag 27 juli 2006 om 12:09:Komt ook ff hoi zeggen hahaha jij ook hier?????gezellig!!!!
skywalker aka de kraker7 september 2006 20:42Uitspraak van Sunshine (An) op woensdag 26 juli 2006 om 22:17:Ik bespeur hier wat popperliefde......... zei er iemand poppers?
15 september 2006 17:43Een Ernie ballon om aan Alex z'n broek te hangen. Dan kan ik 'm makkelijker terugvinden...
Mr King3 november 2006 09:40mn koffie-zetapparaat voor een lekker vers bakkie plur voordat ik naar huis ga!!!