Partyflock
 
92x bekeken
Waarschuw beheerder
er zijn er volgens mij maar weinig die kijken, maar lotte is zoooooooooo leuk!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
was dat ?
 
Waarschuw beheerder
serie op talpa
echt leuk
Waarschuw beheerder
niet allemaal tegelijk hoor!!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Gipsy op maandag 5 juni 2006 om 15:45:
niet allemaal tegelijk hoor!!!!


nou wat een drukte
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 11:02:
echt leuk


:yes:
Waarschuw beheerder
Wanneer begint Lotte nou weer dan? Hoorde wel dat het op een ander tijdstip kwam? Go lotte Go lotte
 
Waarschuw beheerder
lotte is cool
hihi

verliefd op je BAAS :s
Dat lijkt me zo erg