Miss Gipsy 2 juni 2006 22:40er zijn er volgens mij maar weinig die kijken, maar lotte is zoooooooooo leuk!!!
6 juni 2006 09:44Uitspraak van Miss Gipsy op maandag 5 juni 2006 om 15:45:▶niet allemaal tegelijk hoor!!!! nou wat een drukte
Riesjard 2 juli 2006 12:26Wanneer begint Lotte nou weer dan? Hoorde wel dat het op een ander tijdstip kwam? Go lotte Go lotte