Ik zou komen, maar toch niet 
Ben bij m'n vriendin in Almere...volgende keer maar dan!
Ben bij m'n vriendin in Almere...volgende keer maar dan!
Ja volgende maand ben ik er 
Samne draaien dan?
Samne draaien dan?
Was het nog druk donderdag?
Uitspraak van SpeakerFreakz op donderdag 15 juni 2006 om 13:25:29ste van juni is er weer een nieuwe dj meeting
Die wordt toch saai











![[ZBG]Stacey (L)](/images/user/42096_2832398.jpg)
