Partyflock
 
Werkzaam bij Addicted 2 Music
Artiest {SHOWLIST artist 20032, 1520}
Vanavond de eerste dj meeting in de Basis.
Wat verwachten we ervan?
Hoe vinden jullie de Basis?

Kortom stort je hart uit :)
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest Mania
Ik zou komen, maar toch niet :(


Ben bij m'n vriendin in Almere...volgende keer maar dan! :D
Das jammer Henk :(

Volgende maand dan?
Ja volgende maand ben ik er :D

Samne draaien dan? :9
heb er zeker zin in
hope dat het een beetje druk wordt
Artiest {SHOWLIST artist 10638, 51385, 74870}
Ben er toch bij vanavond!!! toppertje!
 
eind augustus, ga ik daar ook maar ff een vinyltje droppen, gasten ik hoor het van jullie!!!
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
De Basis is goed!!

Lekker klapperen @ Test Attack :bounce:


Lekker gedraaid trouwens net Da Lucci en Scrooge en de andere dj's vond ik ook wel lekker draaien :)
was wel gezellie zekers wel vermaakt scrooge en da lucci zekers wel goed gedraaid da lucci hvj :kusje:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
2 juni ben ik er bij!
Volgende keer is het geluid afgesteld en hopelijk zijn de nieuwe speakerboxen er dan ook. Kunnen we nog harder gaan :P
Was het nog druk donderdag?
het was wel aardig mannetje of 55
maar het was wel gezellig
was wel lache jah zeker voor de eerste keer!!!

(k)
Uitspraak van !Mania! op zaterdag 27 mei 2006 om 13:48:
Was het nog druk donderdag?


Het was zeker geslaagd voor de eerste keer.

Ik zou zeggen mensen geeft het door :)
Misschien een idee voor iedereen om vrijdag 2 Juni weer naar de Basis te komen:D:D:D

Test Attack
29ste van juni is er weer een nieuwe dj meeting
 
Uitspraak van SpeakerFreakz op donderdag 15 juni 2006 om 13:25:
29ste van juni is er weer een nieuwe dj meeting


Die wordt toch saai :p
omdat jij er zeker niet bent?
 
Uitspraak van Dj Scrooge op zondag 25 juni 2006 om 12:46:
omdat jij er zeker niet bent


;)