21 juli 2006 16:18Super die man ! Wie vind dat ie nog meer goed kan zingen ! Ik ben er zeLf een fan van dus ik vind het aLtijd van Yes ! laatste aanpassing 21 juli 2006 16:19
23 juli 2006 19:41Ja hij kan best lekker zingen!!! ben ook dol op deze 3 laatste aanpassing 23 juli 2006 23:48 door een beheerder
23 juli 2006 22:31Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 21:16:▶kon het niet kleiner plaatsen,sorry haha Boni zo gevuld heb ik ze nog nooit gezien Ik heb ze btw ook in mei gezien in de Arena jij ook?
23 juli 2006 22:54Helaas niet, kon niet,moest die tijd naar belgie,maar volgende keer ga ik op zeker wel.
23 juli 2006 23:51Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 19:41:▶oeps!! wat groot!!!!!!!! Kun je hem niet weghaLen ? Dat is iets makkeLijker ! Ik zaL voor jou een kleinere pLaatsen ! Kijk die is iets kleiner he !! Dan zo grote ! Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 19:47:▶je zal hier heel blij zijn,mooi koppie! Kan die foto niet zien ! laatste aanpassing 23 juli 2006 23:52
24 juli 2006 17:11Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 23:51:▶un je hem niet weghaLen ? wil het wel,maar hoe kan ik dat doen??? Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 23:51:▶Kan die foto niet zien ! ik wel,hoe kan dat nou?