Partyflock
 
Flockonderwerp · 10779
69x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Super die man !

Wie vind dat ie nog meer goed kan zingen !
Ik ben er zeLf een fan van dus ik vind het aLtijd van Yes ! ;)

[img]http://www.kleingeerts.com/weblog/jannes.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ja hij kan best lekker zingen!!! ben ook dol op deze 3

[img]http://www.amsterdamarena.nl/uploads/NR9N8708,_foto_Rocket_1.JPG[/img]
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
oeps!! wat groot!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
[img]http://www.lucky.nl/events/mogelijkheden/openinschrijvingen/gfx/jannes.jpg[/img]

je zal hier heel blij zijn,mooi koppie!
 
Waarschuw beheerder
kon het niet kleiner plaatsen,sorry
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 21:16:
kon het niet kleiner plaatsen,sorry


haha Boni zo gevuld heb ik ze nog nooit gezien :lol: Ik heb ze btw ook in mei gezien in de Arena jij ook?
 
Waarschuw beheerder
Helaas niet, kon niet,moest die tijd naar belgie,maar volgende keer ga ik op zeker wel.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 19:41:
oeps!! wat groot!!!!!!!!


Kun je hem niet weghaLen ? Dat is iets makkeLijker ! :S
Ik zaL voor jou een kleinere pLaatsen ! :D

[img cacheid=00033f4d0007bff2bb20abdf1b0005cede]http://www.ticketunlimited.com/images/events/Toppers.jpg[/img]
Kijk die is iets kleiner he !! ;) Dan zo grote ! :p
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 19:47:
je zal hier heel blij zijn,mooi koppie!


Kan die foto niet zien ! :S
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 23:51:
un je hem niet weghaLen ?


wil het wel,maar hoe kan ik dat doen???:S


Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 23:51:
Kan die foto niet zien !


ik wel,hoe kan dat nou?
 
Waarschuw beheerder
ik kan de aanpasingen niet vinden onder
 
Waarschuw beheerder
Oke dan kan het niet meer maakt niet uit ! :p
Kijk er maar Langs heen ! :p